Zoretanin erken yaşlanma

  • Merhabalar hocam Zoretanin kullanmaya başladığımdan beri göz altlarım sanki hafif kirismaya başladı. Bu ilaç erken yaşlandırır mı?

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba i̇laç cildi kuruttuğu için ince çizgiler ortaya çıkar. i̇lacı kestikten bir kaç ay sonra durum normale döner.

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Dermatolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Roza alerji

    Merhaba hocam roza tanısıyla dün dermatolog roza jel(1 kez sabah) ve hametan(sarı kutu olan- 1 aksam) reçete etti. roza jeli sürdüğümde herhangi bir sorun olmadı fakat dün akşam hametanı sürdükten 5 dakika sonra tabiri caizse domates gibi oldum. hemen soguk su ile yıkadım. bugünde düne nazaran daha...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Zoretanin kirpikte yağ kanallarının tıkanması

    Hocam merhaba sizin hastanızım . gül hastalığı için zoretanin tedavisi görüyorum. kirpik diplerimdeki yağ kanalları tıkandı beyaz noktalar var. göz doktorlarından sonuç alamadım. bu ilaçla ilgisi var mi ne yapmalıyım? ağustos sonunda geleceğim size .

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Rosacae yanma atakları

    Hocam merhabalar benim kısa süre önce rosacae tanısı koyuldu yüzümde hiç geçmeyen yanma hissi var sadece yüzümde değil sırtım da fazlasıyla yanıyor dayanılmaz bir halde uyuyamıyorum yanmadan rosacae hastalığı bu kadar yapar mı yanmalarım tedavi edilebilir mi? teşekkür ederim şimdiden

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kilo başına mg

    Hocam merhaba sizin hastanızım roza. ilaca başladığımda 53 kiloydum . 100 mg vermiştiniz. kg başına 2 mg demistiniz. şimdi 50 kiloyum bu dozdan mi devam etmeliyiz?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tedavi süresi hakkında

    Hocam merhabalar sizin hastanızım kontrole gelemediğim için buradan sormak istedim. zoretanin 100 mg kullanıyorum roza hastasıyım. 20 gün oldu dudaklarım hafiften kurudu cildim gunes hassasiyeti dışında gayet iyi. çok hızlı iyileşiyorum bu tedavi süresini kısaltır mı yoksa tamamen tedavi olabilmek i...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Zoretanin ve yaz mevsimi

    Hocam merhabalar . zoretanin 100 mg yeni başladım. malumunuz yaz ayındayız kullanmak çok mu tehlikeli? dışarı güneş kremsiz çıkmıyorum ancak vücuduma da sürmem gerekir mi ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Roacutanla ilgili bilgi almak istiyorum

    Hocam merhaba ben 8 aydır roacutane kullanıyorum. ama son haftalar sivilcelermde tekrarlama oldu kullandığım halde. 8 aydır 30 mg olarak veriyolar bundan kaynaklı olabilir mi yoksa başka bi sebebi mi var. i̇lacı yükselterek kullanmaya devam etsek bi zararı olur mu ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayşen Sağdıç Coşkuner

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yüzümde kırmızılık oluştu

    Merhabalar yüzümde kılcal damar çatlaması oluştu hastaneye gittim. lazer tedavisini sordum ama orda ki doktor önermedi kremle tedaviyi önerdi ama fazla umursamadım o yüzden gittikçe arttı yüzümde ki kızarıklıklar ve beni çok rahatsız ediyor biraz bilgi yazarsanız çok memnun olurum

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Alev Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Rozasea ve tedavi süreci

    Sanırım rozasea hastasıyım videonuzu izledim hastalarınıza roaccutane ilaç tedavisi ile hastalarınızda iyi sonuçlar elde ettiğinizi söylüyorsunuz ben cildiye polikinliğine gittiğimde doktorum bana advantan ve zelorose ismindeki 2 kremi yazdı advantan kullanınca etkiliydi ama sonrasında daha da sıcak...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gül hastalığı

    Merhaba hocam bana doktorum gül hastalığı teşhisi koydu hafif lekelerde var güneş kremi kullanmam gerektiğini biliyorum ama svr marka sensifine ar spf50 ve cicavit krem alsam kızarıklıklara falan iyi gelir mi? bilemedimm

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Rosa hastalığı ve seboreik dermatit

    Hocam merhaba adım ramazan ben sizi youtube da aslı hilal hanımın gül hastalığı için çektiği videodan sonra size muayene olmak isterim benim bazı cilt ve saç ile ilgili sorunlarım var bende seboreik dermatit var saçımda ,sakalımda ve burnum kıvrımlarında ayrıca burun kıvrımlarımda kılcal damar b...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gül hastalığı

    Merhaba hocam bi sorum var ben doktora gittim doktorum bana gül hastalığı tanısı koydu ve bana roza kremi tacrolin merhem verdi hiç bir işe yaramadı geçmedi maalesef ve benim suratım çok hassas bazen bişey oluyo dokunamıyorum bile suratıma nemlendirmem gerekiyor ama bazı nemlemdiriciler bana iyi gel...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Seval Doğruk Kaçar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gül hastalığı

    Merhaba hocam ben 22 yaşındayım doktora gittim doktor bana gül hastalığı tanısı koydu ve bana roza krem tacrolin merhem önerdi kullandım hiç bir işe yaramadı ben bi kaç gün önce cilt bakım serumu hyalunoric asit falan kullandım suratıma bilinçsizce yüzüm yanıyor elleyemiyorum napıcağımı bilmiyorum v...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cilt üzerindeki kızarıklık ve minik sivilceler

    Merhabalar, hocam.yaklaşık 1 ay önce roza hastalığı teşhisi konuldu.2 krem kullanıyorum .biri roza diğeri de aknefloks.fakat yüzümdeki kızarıklıklar geçmek yerine artıyor.minik minik sivilceler de çıkıyor, cildimin genel olarak kuru olmasına rağmen.bu sorunlara uygun hangi dermokozmotik ürünü kullan...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Seval Doğruk Kaçar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Rosacae hastalığı (yüz bölgesinde)

    Merhaba ; 1 senedir rosacae hastalığım bulunmaktadır. geçen sene bir süre doktor kontrolünde tetradox, roza krem ve ketarol pomadlarını ve 1 hafta kadar da advantane krem kullandım.kızarıklık ve kabarmalarda azalma oldu. fakat şu son 1-2 aydır , stresse bağlı olarak yine bir atak söz konusu ( kızarı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x