Yüzeysel skar dokusu

  • Merhabalar Ümit Bey, yaklaşık 6 ay önce bi kaza geçirdim yüzümü yere çarptım, burnumun sol alt köşesi ile elmacık kemiğimin sol üst köşesinde yüzeysel bir skar dokusu oluştu, yüz rengine yaklaştı ama kan dolaşımı artınca yeniden kızarıyor, herhangi bir kırık dikiş ya da parçalanma olmadı, güneşten koruyorum, özel hayatımı çok etkiledi, lazer öneriliyor ama mersin ve adana'da pro-fractional laser ya da q-switched yapan uzman bir doktor bulamadım, sizin bu konuda nasıl bir öneriniz olur, mersin üniversitesinde fraksiyonel lazer uygulaması yapılıyor mu bilmek istiyorum, öncelikle geçer mi bu görüntü, bir an önce görüşmek isterim cevabınız için şimdiden teşekkür ederim, esen kalın

  • Doktor Cevabı:

    Muayehanemde lazer var. ancak belki karbonpeeling q switch ndyag lazer ile etkili olabiliriz. eğer olmazsa prp veya fraksiyonel lazer yapabilirim. muayehane numaram 0 324 326 ****. randevu alabilirsiniz. güneşten korunmaya da devam et.geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.

Mersin Dermatolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Cilt kuruluğu

    23 yaşındayım .2 yıl önce roacutan kullandım.47 kiloya göre 20 mg. olarak 6 ay kullandım..tedavim bittikten sonra hem sivilce çıktı hem de cildim hala kuru ne yapmalıyım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yanık izi tedavisi için lazer

    Hocam meraba yanık izim fraksiyonel lazer ile geçermi mümkün müdür 15yıl önce sıcak su ile bacağım yanmıştı çok rahatsız oluyorum mümkünse hemen gelmek istiyorum

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Berna Gürol Sazan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ergenlik sivilcesi

    Hocam merhaba saygılar öncelikle hocam benim 16 yaşında erkek kardeşim var yüzünde yanaklarında sivilceleri var hiç oynamadığı halde (sıkma vs gibi koyu kırmızı ve yer yer büyük leke ve çukur gibi lekeleri oluştu dermatoluğa gittik bir takım ilaçlar verdi geçmedi sabun aldık geçmedi hocam kardeşim e...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Akne ve akne izi problemi

    İyi gunler. akne tedavisi hakkında bilgi alabilir miyim ? 22 yaşındayım akne ve akne izi problemim var. yaraya dönüşüyor.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akne skar çukur

    Merhaba yüzümde derin akne çukurları var subsizyon tedavisi veyahut sizin öneriniz varsa onu yapmak isterim bu tip durumlarda yüzde kaç iyileşme olasılığı vardır hocam

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tonik kullanımı

    Hocam bir de keratosis pillaris denilen tavuk derisi görünümü kollarımda ve bacakta diz kapağı üstünde var.daha önce gittiğim dr lipoderm krem vermişti.bu kremi düzenli kullanma ve kese yapma halinde bu sorun çözülebilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sivilce hapı

    Merhaba ben 2 aydır sivilce hapı kullanıyorum ama sivilcelerimde azalma yerine daha çok artış oldu,yüzüm iyice kızarmaya başladı ayrıca yüzümde çukurlar oluşmaya başladı bu normal midir?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 6 senedir deri altı sivilce?

    Ben 23 yaşındayım ve 17 yaşından beri deri altında çıkan ucu olmayan oldukça ağrı yapan sivilcelerle uğraşıyorum. başka sivilcem yok sadece bu tür çıkıyor. çoğunlukla burun kenarıyla göz çukurunun civarında... artık yoruldum 2 ayda bir çıkıyor, çıktığı zaman da boynumda ki lenf bezleri ağrılı şekild...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Deri altı sivilce

    Merhaba 19 yaşındayım daha önce roaccutane kullandım akne ve siyah noktalarım büyük ölçüde geçti fakat ara sıra yüzümü şişirecek hatta gözümün kisılmasına sebep olacak derecede deri alti sivilcelerle uğraşıyorum ve hep yüzümün sağ tarafında bu sorun. azeltin kullanıyordum böyle bir durum olduğunda f...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Aknetrenten sonra lazer

    Hocam ben aknetrent kullandım 6 ay önce tedavim bitti ve kullanmayı bıraktım lazere başlamak istiyorum erken mi çünkü 2 yıldan önce yapamayacağını söyledi görüştüğüm yer

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cilt sağlığı

    Merhaba hocam, kilo vermemden dolayı basen çevremde hafif kırışıklık gibi bir görüntü oluştu sanki yada çatlak mı deniliyor bilmiyorum bunun için satılan sıkılaştırıcı kremlerin yada çatlak yağlarının faydası olur mu? bu ürünlerin bir zararı var mıdır, cevabınız için şimdiden çok teşekkürler, iyi ç...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kolesterol 192

    Merhaba hocam sivilcelerim için 20 mg ilaç kullanıyorum kolesterolüm 192 ye çıkmıştı ilk ayın sonunda doktor tekrar yazdı ilacı ama ben endişelendim sormak istedim bi sorun olur mu ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sivilce cukurlari

    Hocam merhaba benim yüzümde sadece yanaklarımda sivilce çukurları var ve o kadar mutsuzum ki saçlarımı toplayamiyorum kaç yıldır sırf görünmesin diye, biliyorum bana doktora gidin diyeceksiniz gittim ama doktorun bana faydası olmadi fraksiyonel lazer veya altın iğne dedi ama bu iki işlem de hem cild...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Engin Kocabaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sivilce çukuru

    Hocam merhaba benim yüzümde sadece yanaklarımda sivilce çukurları var ve o kadar mutsuzum ki saçlarımı toplayamiyorum kaç yıldır sırf görünmesin diye, biliyorum bana doktora gidin diyeceksiniz gittim ama doktorun bana faydası olmadi fraksiyonel lazer veya altın iğne dedi ama bu iki işlem de hem cild...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kasık ağrısı

    Merhaba ayfer hanım ben 1 haftadır sivilce için ilaç tedavisi görüyorum 7 ay kullanımlık süresi var fakat ilk haftamda kasığımda ağrı hafif ağrı oluyor ara sıra sanci gibi tam tanimlayamadigim bir histe oluyor ve meme ucum vs acı batma tarzı ağrıda oluyor sebebi kulamndigim ilaç olabilir mi bu ilacı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x