Yüzde kılcal damar

  • Hocam merhaba yüzümde kızarıklık var doktor gitim kılcal damar genişlemesi var dedi lazer den başka ilacın olmadığını söyledi yaptırdım fayda etmedi ne yapmam gerikiyor hocam tşk ler

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba. bazen bir veya birkaç seanstan daha fazla tedaviye gerek oluyor. çünkü çok güçlü çalışıldığında iz bırakabilir. önemli olan çabuk değil, güvenli bir iyileşme sağlamaktır. bu amaçla çeşitli lazerler var. biraz büyükçe (1-3mm kalınlığında olan) damarlar için long pulsed ndyag lazer iyidir. daha inceler için uygun başlıklı ve güçte ipl, pulsed dye lazer, ktp lazer , proyellow lazerler kullanılabilir. dermatoloğunuz ile görüşerek size en uygun yöntemle tedavi olabilirsiniz. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.

Denizli Dermatolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Burun ke kenarlarında kılcal damar çatlamaları

    Seval hanım teşekkür ederim cevabınız için son olarak bir de radyo frekans ile ilgili fikrinizi sorabilir miyim lazerlerle kıyaslandığında hangisi daha iyi ve etkilidir? teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Seval Doğruk Kaçar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yaklaşık 5 aydır var

    Hocam bacak aramda cilt yırtığı var baya nasıl geçer acaba?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Uğur İnan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dövme sildirme

    Merhabalar. ben kolumdaki dövmeyi sildirmek istiyorum ancak çevremde bu dövme silme işleminin korkunç sonuçlarına şahit olduğum için çok çekiniyorum. biraz araştırdım ve en iyi lazerin pico lazer olduğunu okudum, acaba kullandığınız cihaz nedir ve kesin sonuç garantisi verebilir misiniz?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çatlak tedavisi

    Merhaba yaşım 16 bacaklarımda kilo almam nedeniyle çatlaklar oluştu şuan kırmızı renkteler fraksiyonel lazer etkili diye duydum acaba siz yapıyor musunuz ya da çatlaklarla ilgileniyor musunuz?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun kenarlarınnda kılcal damar çatlamaları

    Burhan bey merhaba, 3 ay önce aldığım darbeler sebebi ile burun kenarlarımda kılcal damar çatlamaları oluştu beyaz tenli biriyim özellikle üst taraflarda çok sık ve yoğun şekilde kılcal damar çatlamaları var bir süredir lazer araştırmaktayım bu tür sık, ağsı ve çok ince damarlar için en etkili ve ke...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Burhan Engin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göz tedavi imkanı

    Merhaba doktor bey ben almanya’dan yazıyorum benim sorum oğlum 18 yaşında ve doğuştan iki gözünde kayma vardı ve ameliyat oldu 6 aylıktan itibaren gözlük kullanıyor göz derecesi 5,0 ve 5,5 ehliyet için göz testinden geçemedi ve hiç ehliyet alamıycağını söyledi buradaki doktorlar bir tedavi imkanı...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sinan Göker

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Roaccutane

    Hocam tekrar merhaba roaccutane’ın 4. ayındayım ve siyah nokta sivilce ve sivilce lekeleri hepsi gitti yüzüm tertemiz ve parlıyor çok memnunum 2 ay daha kullanıp tam doza ulaşıp bitiricem yalnız şöyle bir sorun var burnumdaki siyah noktalar gidince onların telik telik yerleri kaldı gözenekleri tamam...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Özbilir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Plexr lazer

    Hocam merhama plexr lazer ile göz kapağı düşüklüğü için lazer atışı yapıyor musunuz bu işlem sırasında ağrı sızı oluyor mu yaşım 29 ve tek katlanma çizgim var rahatsız oluyorum bu uygulama sonrasında ileride cildim daha da kötüleşir mi

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun ke kenarlarında kılcal damar çatlamaları

    Seval hanım hanım merhaba, 3 ay önce aldığım darbeler sebebi ile burun kenarlarımda kılcal damar çatlamaları oluştu beyaz tenli biriyim özellikle üst taraflarda çok sık ve yoğun şekilde kılcal damar çatlamaları var bir süredir lazer araştırmaktayım bu tür sık, ağsı ve çok ince damarlar için en etkil...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Seval Doğruk Kaçar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Burun kenarlarında kılcal damar çatlamaları

    Hatice hanım merhaba, 3 ay önce aldığım darbeler sebebi ile burun kenarlarımda kılcal damar çatlamaları oluştu beyaz tenli biriyim özellikle üst taraflarda çok sık ve yoğun şekilde kılcal damar çatlamaları var bir süredir lazer araştırmaktayım bu tür sık ve çok ince damarlar için en etkili ve kesin...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hemoroid catlak

    Hocam anal fissurdan 2 kez bikac ay arayla ameliyat oldum ve yine tekrarladı . ameliyat botoks şeklinde falan oldu sanırım ben lazer yakma istemistim doktorum böyle bir ameliyat yapmış hemde 2 kez aynısını tekrarladı.hala da düzelmedi napmam lazm bilmiyorum en son yanına gttigim dede seni bidaha kim...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Sezai Leventoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kortizon lazer

    Merhaba hocam,evde kullanmak için lazer epilasyon aleti aldım,kortizon kullanıyorum(prednol),otoimmun bir hastalığımdan(ttp) dolayı,ancak cihazın kullanım klavuzunda bağışıklık baskılayıcı ilaç kullananlar kullanamaz yazıyor,6 mg kullanıyorum lazer epilasyon yaptırmamda bir sakınca var mı,şimdiden t...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Burhan Engin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kortizon lazer epilasyon

    Merhaba hocam,evde kullanmak için lazer epilasyon aleti aldım,kortizon kullanıyorum(prednol),otoimmun bir hastalığımdan dolayı,ancak cihazın kullanım klavuzunda bağışıklık baskılayıcı ilaç kullananlar kullanamaz yazıyor,6 mg kullanıyorum lazer epilasyon yaptırmamda bir sakınca var mı,şimdiden teşekk...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ümit Türsen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yüz lazeri

    Merhabalar ben yüz lazerine gidiyordum ve yarı da kaldı fiyat öğrenebilir miyim alın yüz bıyık ve boyun bölgesi

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ebru Zehra Aygün

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Telogen effluvium

    Merhabalar hocam, 21 yaşında behçet hastasıyım, immünsüpresif ve antikoagulan ilaçlar kullanıyorum(imuran ve heparin) bu agresif tedaviye başladığımdan itibaren saçlarım kulak üstünden dökülmeye başladı ve tüm bölgeye yayıldı. telogen effluvium deniyor sanırım. bu dökülme ilaçlara bağlı mıdır? uzun...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x