Yururken nabiz yüksekliği

  • Merhaba hocam. Gecen sene yaklasik 5 6 ay çarpıntı sorunu yaşadım. Şuan 1 senedir oyle oturdugum yerde baslayan çarpıntı sorunum yok herhangi bir tekleme vs hiçbişey yok. Çok kez kardiyolojiye gittim eko holter ekg de sadece nabiz yuksek çıkıyordu sinus tasikardi yani. Anksiyete panik atak dendi çarpıntı olursa yarim dideral ic dedi hepsi. Zaten ekg ne zaman cekilsem panik heyecan yaptigim icin 130 larda cikiyor kisaca küçüklükten beri heyecanli yapim var. Sonra virus cikti iyice eve kapandim aylarca disari cikmadim. Evde yada arabayla giderken hic sorun yokken artik disari cikip ne zaman biraz hizli yürüsem biraz da kaygim var maske de daraltiyor nabzim cok yüksek atiyor duzenli ama yuksek belki 150 lerde. Bisiklet sürüyorum bu ara spor icin o sirada da 170 180 lerde atiyor.Bu beni tedirgin ediyor bu yasta da ilac kullanmak istemiyorum. Bunun bana bir zarari varmi nasil düzene sokabilirim bu durumu? Teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    İyi günler, nabız yüksekliği elbette psikolojik etkenlere bağlı bile olsa yorgunluk verecektir. ancak burada nabız yüksekliği sekonder bir durumdur, yani asıl sebep değildir, öncelikle asıl sebebin üzerine eğilmek doğru yaklaşımdır. sizin yaşınızda kalp hızı efor sırasında 190'lara kadar güvenli bir şekilde hızlanabilir. dinlendiğinizde normale dönüyorsa endişe etmenize gerek yoktur. düzenli egzersiz yapmanız, sıvı takviyesini artırmanız, çay/kahve gibi uyaranları azaltmanız ve uyku düzenine dikkat etmeniz şikayetlerinizin azalmasına yardımcı olacaktır. ilaç kullanmanızı önermiyorum. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.

Bursa Kardiyolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Hastalığım nevrotikmi psikotikmi

    Merhaba serhat hocam altı yedi seneden beri psikolojik sorunlarım var bir çok psikiyatriye gittim ilaç kullandım fayda göremedim şikayetlerim her kez bana bakıyor her kez benim hakkımda konuşuyor toplum içindeyken rahat olamıyorum devamlı bir kaygı hali var tam rahat olamıyorum beynim benim istemim...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp çarpıntısı , ritim hızı

    İyi günler sinan bey , 29 yaş 1.86 boy 82 kiloyum , yürüyüş yaparken kalp ritmim 125 130 lara çıkıyor sizce bu normal mi ve ağırlık sporu yaparkende kalp çarpıntım ve aşırı geğirmem oluyor bu sorun 5 aydır var daha öncelerden olmuyordu 1 hafta antibiyotik kullandım ondan sonra başladı kalbimde bir...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı ve psikiyatrik ilaç

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İbrahim Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çarpıntı ve ilaç

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yılmaz Ömür Otlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikolojimi bozan ves

    Doktor bey merhaba ben 20 yasinda bir bayanim,ekstrasistoller yuzunden icinde bulundugum cokuntu ile gozyaslari icinde yaziyorum,cok yakin zamanda bu sorun yuzunden muayene oldum kan,eko normal(minimal my ty)holterde ise 15 adet ves'e rastlandi ilac verilmedi masummus,kisa bir sure rahatlasam da agi...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Kani Gemici

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dideral kullanımı ve spor, kahve

    Merhabalar kalp çarpıntısı sıkıntım olduğu için yaklaşık 3 gündür 40 mg olmak üzere dideral, 4 damla d vitamini ve magnezyum kullanıyorum fakat görmede bulanıklık ve tansiyonumda düşüklük var. 120 ye 50 bazen 100 e 40 civarında oluyor nabzım. dinlenme halinde 60 civalarında ilaca başlamadan önce 80...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Taşikardi atağı

    Hocam orta okuldan beri atak var başka anormal bir durum yok ama 2008kalp ultrasonu normal 2011 ultrasonu ias anevrizmatik yazıyor af belirtileri nedir ki sadece kalp çarpıntısı taşijardi var başka ağrı sızı mide bulantısı baş dönmesi hiç bişeyim yok af ın belirtilerine baktım ama bazen düzensiz atı...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp çarpıntısı

    Çok teşekkürler hocam

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı ve dideral

    Hocam merhabalar 22 yaşında erkeğim . pandemiden beri ara ara olmakla birlikte yüksek nabız ve çarpıntı şikayetim vardı . kardiyoloji doktoruna gittim .fizyolojik bir sorun olmadığını psikolojik olabileceğini söyleyip bana dideral verdiler . günde yarım olmak üzere 5-6 ay kullanabileceğim söylendi....

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kalp çarpıntısı

    Hocam merhaba. annem epilepsi hastası ve migreni var. migren atakları geldiğinde kusuyor ve 2 defadır kustuktan sonra şiddetli kalp çarpıntısı oldu. acile gittiler nabzı 140 lara çıktı ve acilde düşürmeye çalıştılar. birinci denemede düşmemiş ikinci denemede düşmüş. doktor hanım da anneme beloc 50 m...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sinüs taşikardi

    İyi günler hocam kolaylıklar dilerim.dideral 40 yarım sabah yarım akşam içtim.5 gün.carpintim çoğaldı iki günde bir sabaha kadar uyuyamadım.5. günü sonunda akşam tekrar nabzın 110 oldu.sonra dr sordum.yarim iç dedi.yarim içince uykum normallesti.fakat akşam iftardan sonra akşam 11 12 gibi 94 oluyo....

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç kullanımı

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Can Özbek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İlaç kullanımı

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Kani Gemici

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Geğirme, çarpıntı, boğaz ağrısı

    Merhaba doktor bey , bundan 5 ay önce 1 hafta boyunca monodoks diye bir ilaç kullandım ve bu ilaç sonrası hayatım karardı . sürekli geğiriyorum yemekten 5 saat sonra bile ard arda 10 15 defa geğiriyorum bir de kalp çarpıntım oluyor miğdem de herhangi bir ağrı söz konusu değil kardiyolojiye gittim ka...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Zülfikar Polat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete mi kalp hastalığı mı?

    Merhaba hocam yaklaşık 5 aydır kalp çarpıntısı(teklemeyle başlıyor), soğuk terleme, baş dönmesi ve ani gelişen nefes darlığı(1dakika sürüyor), nefes darlığından sonra gelişen boğazda yanma oluyor. ve yemek yedikten sonra sırtımda(kalbimin arkası) ve kalp atımında şiddetlenme oluşuyor. bunlara ek ola...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x