Yumurta rezervi tüp bebek

  • Merhaba doktor bey. Benim AMH geçen yaz 0.7 çıkmıştı. FSH değerim de yükselip alçalıyor. En yüksek 34 çıktı. FSH normal çıksa da diğer hormonlar artıyor. sol yumurtam bir ay oluşsa bir ay oluşmuyor.Yumurta baskılamayla 350,400 mg ile tüp bebek denenmeli dendi. Sizce başarı sansım var mıdır?

  • Doktor Cevabı:

    Sevgili hastamız, size bu konuda ayrıntılı bilgi verebilmemiz için size ait birtakım muayene ve tetkik bulgularına ihtiyacımız olacaktır. aksi takdir de vereceğimiz cevap yanıltıcı olabilir. randevu için aşağıdaki numaraları arayabilirsiniz dilek mıngır - 0532 171 **** / 0530 402 **** safinaz kara - 0543 660 **** saygılarımla..

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Yumurta rezervi

    Merhaba benim çikolata kistim vardı 4 senedir ilaç tedavisi görüyordum kistlerim yok oldu. fakat yumurta rezervim 6 ay önce 0.79 çıktı. 3 4 gün önce tekrar amh testi yaptırdım 0.98 çıktı. doktor yumurtalıkları dondur garantiye al dedi. ben bekarım 2 sene içinde evlenmeyi düşünüyorum ne yapmalıyım si...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Can Koşal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İnfertilite

    Merhaba lh 8.20 fsh 14.51 bu testin bir ay önceki değeri lh 7 estradial 522.30 .tsh 1.306 2.kez tüp bebek denedim. 1.sinde 5 haftada düştüler .2.sinde hiç döllenme olmadı yumurta kalitesizliginden olmuştur dediler.ben sol overden ameliyat olmustum. bu yumurtayı kalitesizl...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tüp bebek tadavisi

    Merhaba ali ekber bey .ben üç sene evvel evlendim.43yasindaydim.akdeniz üniversitesine tüp.bebek tedavisi için gittim ve fsh değerim yüksek çıktı.erken menepoz olabilir dendi ve tüp bebek yapamayız.dedi doktor bey.krsinlikle olmaz sadece kıbrıs'ta donor yolu ile olur dedi.denememe bile fırsat verilm...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ali Ekber Şahin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Erken menepoz

    Selamunaleykum. ben 19 yasindayim 6 aylik evliyim ben bi kist geçirdim iyi huylu kadin dogum hapi ile 1 ayda eridi. doktor bana hormon testi yaptığında bende erken menepoz olacagini acil tup bebek yaptirmam gerektigini söyledi. 2 doktora da danistigimda ayni seyi dediler. ben bu durumda napabilirim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Emin Mutlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sezeryan ağrı kanama

    Iyi akşamlar.. bende pko vardı tedavisiz hamile kaldım.. 2 kere düşük yaptım.. 3. gebeligim dış gebelik oldu sezeryan ile bir tüpüm alındı ..diger tüpüm de hidrosalpenks olduğu için laparoskopi ile alındı.. en son tüp bebek ile gebe kaldım 25.haftada rahim ağzı yetmezliği yüzünden sezeryan ile doğum...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Çağlar Yazıcıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tüp bebek tedavisi

    Doktor hanım merhaba. 2 yıldır çocuk sahibi olmak için uğraşıyoruz. ilk ivf tedavisinde (uzun protokol, 300ml gonal f) eşimde (35 yaşında) sadece 1 yumurta oluştu, döllendi, embriyo gelişti, 2. gün transfer yapıldıktan iki hafta sonra test negatif çıktı. bizim durumumuzda en önemli sorun eşimin düşü...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Şerife Dikayak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Tüp bebek tedavim olumsuz sonuçlandı.

    Iyi günler çağlar bey. 1 tup bebek tedavim olumsuz sonuçlandı. 3. gun 16 hücreli embriyo transferim gerçekleşmişti. embriyo kaliteliydi. eşim de sperm azlığı ben de işe yumurta rezervi azlığı var. yasimizda 28. ikimizde sigara alkol kullanmiyoruz. sizce şansımız var mı? şansımız varsa kayseri ye...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Çağlar Yazıcıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tüp bebek tedavisi

    Doktor bey merhaba. 2 yıldır çocuk sahibi olmak için uğraşıyoruz. ilk ivf tedavisinde (uzun protokol, 300ml gonal f) eşimde (35 yaşında) sadece 1 yumurta oluştu, döllendi, embriyo gelişti, 2. gün transfer yapıldıktan iki hafta sonra test negatif çıktı. bizim durumumuzda en önemli sorun eşimin düşük...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fatih Şendağ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kisirlik tedavisi

    45 yasindayin 3 sene once evlendim 6 ay sonra kadin doguma gittim hemen tup bebek onerdiler 3 kez de tup bebek denedim yumurta rezervim dusuk ayrica yumurta buyumuyo o yuzden transfer bile yapilamadi yazilarinizi okudum hicbiri dis tedavisi tiroid tedavisinden bahsetmedi ben zaten tiroid ameliyati o...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Başak Baksu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Morfoloji bozukluğu

    Hocam %84 oranında sperm sekil bozukluğu var tedavisi var mi? tedavi yöntemleri nelerdir beni aydınlatır mısınız? şimdiden teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murat Mermerkaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebe kalamama

    Hocam merhabalar benim yengem 33 yasinda ve 13 yasinda bir kizi var normal olarak ve tup bebek sayesinde hamile kalmak istiyor ama kendisinde tiroid hastaligi var ( az calisiyor) degerleri: ana:pozitif lupus antikoagulan taramasi:35.0 anti mullerrian hormon:0,4 homosistein:5.08 hscrp:0.18 amh:0.68 p...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Erol Tavmergen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Embriyo bölünmemesi

    Hocam merhaba. 31 yaşındayım. düşük over rezervi var ve fsh yüksek. eşimde sorun yok. ilk tüp bebek denememde 1 tane embriyom oluştu ve çok kaliteli güzel bölünürken birden 3.günde bölünme durdu. herkes şaşırdı. çünkü üst kalite her anlamda deniliyordu. bunun nedeni ne olabilir. teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Sevinç Ege

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gebelik adet düzensizliği

    Merhaba hocam amh testi yaptırdım 1 ay önce 0.72 çıktı bu ayda 3 gün adet sürdü sadece lekelenme tarzı oda amh değeri düşüklüğündenmi kaynaklı acaba bide bu sonuçla gebelik olmazmı tüp bebek şartmı doktorumla konuşmaya çalışıyorum net istediğim bilgiyi alamıyorum 3. kez kontrole gittim tek şansım t...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uzun protokol mü kısa protokol mü

    Şahin bey merhaba, 32 yaşındayım pko ve haşimato hastasıyım. kilo ve yumurta rezervi sorunum yok. kısa protokolle e2 yükselmesi ve ohss riski sebebiyle dondurulmuş transfere gidilen 2 başarısız tüp bebek denemem oldu, ilk denemem 5.gün iki adet 2.grade, ikinci denemem ise 3.gün dondurulmuş ve transf...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Şahin Zeteroğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sonuçlar 5 ayda artar mı

    Hormon değerleri hocam 47 yaşındayım adet düzensizliği yaşamıyorum sadece 2 günsürüyor. bundan 5 ay önce regl 3.günü fsh : 6.45 /e2:89 / lh:4,15 bu ay regl 2.günü sonucum fsh: 18,2 / e2 : 18, / lh:4,15 hocam 5 ayda bu hormonlar bu kadar fark eder mi . evliyim çocuğum yok. bu benim menopoza girmeye b...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ali Ekber Şahin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x