Yükseklik korkusu

  • Yükseklik korkusunu yenmek istiyorum birde lütfen ücretinizi ögrenebilirmiyim teşekkürler. Yüksek binalara ve köprülerden geçemiyorum

  • Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Berna Çağatay

    Merhaba, yükseklik korkusunu ilaç kullanmadan sadece terapi ile yenmeniz mümkündür. muayene ücretleri sağlık sigortanızla bağlantılı olarak değişebilmektedir. 0 212 246 **** numaralı irtibat hattımızdan bilgi alabilirsiniz.


İstanbul Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Yükseklik korkusu

    Sevgili hocam.merhabalar bende yükseklik korkusu var 3-4kattan aşağı bakınca için bosaliyor gözlerim kararıyor ben uzman erbasliga başvurdum muayenede sorun olurmu uzman erbaş olamaz veya komando olamaz alirmiyim bu yuzden

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    Merhaba, bu tanıyı alırsanız, ki sadece beyanınız var ve muayene sonucu yok, profesyonel askerlik için engel oluşturur. ancak burada önemli olan tedavi olmanızdır. sağlıkla.

  • Çarpıntı hissi

    Merhaba hocam 7 yıl önce panik atak teşhisi konuldu bana yıllardır ilaç kullanıyorum ama şimdi de bir haftadır başlayan özellikle oturduğumda gelen beni boğan bir çarpıntı var çarpıntı esnasında nabzıma bakıyorum 88 atıyor ama ara ara kesinti oluyor nabzımda sanki kalbim boğazımdan çıkacakmış gibi o...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    Panik bozukluk yeterince tedavi oldu mu, birakinca ne olacak, psikoterapi ihtiyaci ce carpinti icin ek tedavi gibi durumlarin sizi gorerek degerlendirilmesi lazim. gecmis olsun

  • Ilaç kullanımı

    Hocam öncelikle saygılar dilerim buradan yardımınız kısıtlı farkındayım hocam kısada olsa destek olacağınızı umarım 1.5 yıl önce bir anda panik atak yaşadım yapı olacakta herşeyi kafasına takan dert eden tez canlı panik yapılı biriyim bu atam sonrası doktora gittim bana cipralex selektra efexor verd...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    Merhabalar, öncelikle geçmiş olsun.detaylı ruhsal değerlendirme yapmadan tıbbi kanaat bildirmek sağlıklı olmayabilir ancak şikayetlerinizden anlayabildiğim kadarıyla panik bozukluk ve/veya anksiyete bozukluğunuz mevcut. panik ( ve/veya anksiyete) bozukluğu bir beyin hastalığıdır. kalp nasıl bir orga... Cevabı gör



  • Antidepresan

    Merhabalar. yaklaşık 2 ay önce demir eksikliği sebebi ile damardan takviye yapıldı. bunun yanında yine aynı tarihlerde antideprasan kullanmayı da bıraktım. üzerinden zaman geçmesine rağmen ellerim ve ayaklarımda müthiş bir üsüme ve terleme mevcut. kan değerlerim normale döndü fakat üşüme ve terleme...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    Konunun antidepresan kullanımının kesilmesi ile bağlantısı olduğunu düşünmüyorum. tanımladığınız yakınmaların temel nedenleri şunlar olabilir: 1)hormonal bozukluklar 2) el ve ayaklarınızda bulunan ter bezlerine giden sempatik sinirlerin fazla aktivasyonu. konunun uzmanı hekimlere danışmanız uygun ol... Cevabı gör

  • Uyku sorunu

    Merhaba hocam ben iki ay önce nöroloji ye gittiğimde bana duxet 60 ve nepitin 600 verdi ilk bir ay ikisinide birer adet kullandım bir ay sonra gittiğimde nepitin ilacını günlük 1.5 doza çıkardı bir ayda bu şekilde kullandım 2ayın sonunda her ikisinide bıraktım 10 gün sorun yaşamadım ama 10 uncu gü...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Fehim Arman

    Prof. Dr. Fehim Arman

    Bu tedavinin neden verildiğini yazmamışsınız.

  • Ilaç kullanımı

    Hocam saygılar hocam ben iki sene önce panik atak yaşadım o gün bu gündür her ne kadar o ilk etki olmasa da ara ara ufak ataklar yaşadım ilk gittiğim doktor ekim 2018 subat 2018 selektra ve efexor verdi cinsel yan etkiler yüzünden bunları bıraktım.sonra doktorum işten ayrıldı 3 aydır farklı bir dokt...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Sibel Işık Devecioğlu

    Uzm. Dr. Sibel Işık Devecioğlu

    Çok geçmiş olsun. aslında gelişme göstermişsiniz. ilaç dışında neler yapıyorsunuz iyileşmek için. terapi, ortam değiliklikleri, spor neler yapabilirsiniz rahatlamak için bunları da eklerseniz ilaç tedavinize daha iyi olacaktır.



  • Ilaç kullanımı

    Hocam saygılar hocam ben iki sene önce panik atak yaşadım o gün bu gündür her ne kadar o ilk etki olmasa da ara ara ufak ataklar yaşadım ilk gittiğim doktor ekim 2018 subay 2018 selektra ve efexor verdi cinsel yan etkiler yüzünden bunları bıraktım.sonra doktorum işten ayrıldı 3 aydır farklı bir dokt...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan

    Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan

    Merhaba genelde bu tür rahatsızlıklarda tamamen iyileşmiş olsanız da enaz 6-12 ay ilacı kullanmanız gerekir. araya ameliyat girince tedaviniz aksamış gibi görünüyor. endişe etmenize gerek yok. enazından tedaviyle iyileştiğinizi gördünüz. zaman zaman nüksler olabilir. tekrar bir doktorunuzla görüşe... Cevabı gör

  • Ilaç kullanımı

    Adnan hocam saygılar hocam ben iki sene önce panik atak yaşadım o gün bu gündür her ne kadar o ilk etki olmasa da ara ara ufak ataklar yaşadım ilk gittiğim doktor ekim 2018 subay 2018 selektra ve efexor verdi cinsel yan etkiler yüzünden bunları bıraktım.sonra doktorum işten ayrıldı 3 aydır farklı bi...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Adnan Cansever

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    Merhaba. ameliyat olduğunuz dönemde ilaçları kullanmayı bırakmış iseniz, kötü olmanızın nedeni bu olabilir. eğer ilaçlara ara vermediğiniz halde kötü olmuşsanız, bu da tehlikeli bir durum değildir. telaşa gerek yok. bu durumlar bir süre sonra yeniden normale dönecektir. eğer düzelmezse doktorunuz il... Cevabı gör

  • Panik atak

    Merhaba hocam 15 senedir bipolarım lithuril ve depakin ana ilaçlarım.bir de ativan 2.5 mg günde yarım kullanıyorum.asıl sorunum 11 aydır evden tek başıma çıkamıyorum.ellerim titriyor..otobüse minibüse kapalı alana giremiyorum.doktorum ben bursadayken ilaçlarla sorunu çözüyordu.burda aynısını pek söy...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Sevgi Gül Ertürk

    Uzm. Dr. Sevgi Gül Ertürk

    Merhaba caner bey, bipolar bozukluk takibinde cipralex gibi antidepresanların kullanımının mani ya da hipomaniye kayma yapabilme riski mevcuttur. bu yüzden herhangi bir ilaç değişimi ve düzenlenmesi için psikiyatri uzmanına muayene olmanızı öneririm. geçmiş olsun dilerim.



  • Yab sorunu

    Hocam ben 4 sene önce panik atak ve yab tanısı ile 2 yıl cipralex kullandım. düzelme oldu hayatımda. sorunlarım düzeldi. son 1 yıldır kullanmıyorum. işim gereği çok stresli bir dönem geçirdim. kaygılarım ve huzursuzluklarım tekrar başladı. acaba eksik işlem kaldı mı diye gereğinden fazla kaygı ve de...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    Yaşam boyunca anksiyete (bunaltı) bozukluklarının yinelemesi sık gördüğümüz durumlardır. yinelemeler stresli dönemlere sıklıkla denk gelir. tanılar farklılaşabilir, bir rahatsızlıktan diğerine geçiş mümkündür. süreç içinde yaygın anksiyete bozukluğu, panik bozukluk, obsesif-kompulsif bozukluk hakim... Cevabı gör

  • Aritmik olay

    Hocam merhabalar daha önce yazmıştım size fenalık hissi göğüs ağrısı nefes darlığı şikayetlerim vardı.holter taktırdım sonucu sizinle paylaşmak istiyorum içim rahat değil çünkü hocam.24 saatlik ekg holter incelemesinde bazal ritm sinüs olup nadir sinüsal taşikardi atağı gözlendi.ortalama kalp atış h...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Mehmet Kayrak

    Doç. Dr. Mehmet Kayrak

    Orta sıklıkta erken atımlarınız var. dideral rahatlatmazsa daha uzun etkili bir betablokere geçilebilir. stess ve panikte ritim bozukluğunu tetikleyebilir doktorunuz önermiş ise psikiyatrik muayene olmanızda fayda olur. tehlikeli bir durum görünmüyor. geçmiş olsun.

  • Stres terleme

    Hocam merhabalar ben aknetrent kullanıyorum 3. aydayım ilacın yan etkileri ilk zamanlar daha çok akne oluyor ve ilaç bitene kadar geçmeyenler yüz kızarması sürekli dudak soyulması aşırı derece bu etkiler zamanla benim psklojimi bozdu aşırı stresli bi insan oldum biriyle konuşurken terliyorum doktor...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Burak Toprak

    Uzm. Dr. Burak Toprak

    Merhabalar takip ve tedavinizi devam ettirdiğiniz doktorunuza bu durumu danışmanızı tavsiye ederim. eğer fiziksel bir duruma bağlı değilse bir psikiyatri uzmanına başvurmanızı tavsiye ederim. iyi günler.



  • Anksiyete ve panikatak

    Sayın hocam, 36 yaşında bir bayanım, gençliğimden beri anksiyete, depresyon tanısıyla ilaçlar kullandım,bazı dönemlerde iyi olduğum için ilaç tedavisi sonlandırıldı doktorum tarafından. ancak 5 sene öncede panik atak ortaya çıktı bir kaç senelik ilaç tedavisinden sonra ilacı 1 yıl önce yine doktorum...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Burak Toprak

    Uzm. Dr. Burak Toprak

    Merhabalar panik bozukluk hastalığı tamamen düzelebilen bir durumdur. umudunuzu kaybetmeyin tedavinize ve takiplerinize devam etmenizi öneririm. geçmiş olsun

  • Panik atak

    Hocam merhabalar ben 24 yaşındayım yaklaşık 1 yıl önceye kadar paxera 20 mg kullanıyordum panik atak yüzünden kendimi iyi hiseetiğim için ilaç içmeyi bıraktım. şu aralar yoğun bir şekilde tekrardan başladı paxera 20 mg içsem olur mu şimdi randevu sırası çok geç psikologlarda yardımcı olursanız sevin...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Zelkif Akgül

    Uzm. Dr. Zelkif Akgül

    Olur

  • Merhaba hocam

    Hocam çok teşekkür ederim ☺️

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan

    Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan

    Merhaba rica ederim . tez elden sağlığına kavuşman dileklerimi iletiyorum. sevgilerimle.






.
x