Yardımcı olur musunuz lütfen

  • Merhaba mastürbasyon yaparken tek parmağımla vajinama dokundum ne çok fazla soktum ne de çok baskı uyguladım bunu ilk yaptığımda kan gelmedi ve kızlık zarının bozulabileceğini hiç düşünmemiştim ama bazı yazıları okuduktan sonra bozulabileceğini öğrendim tekrar dokundum parmağımla ama asla çok fazla sokmadım ve baskı uygulamadım ama peçeteye pembe az miktarda kan geldi ilk başta yaptığımda da aynı şekilde dokunmuştum ama hiç kan gelmemişti şimdi neden geldi sizce kızlık zarı bu kadar hassas mı yırtılmış mıdır yoksa sadece zedelenmiş midir?

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba bu şekilde bir zedelenmeye sebep olmuş olabilirsiniz tamamen bir yırtılma cok mümkün değil fakat bu konuda hassas iseniz kızlık zarınıza hiç dokunmamak cok daha akıllıca olacaktır. sağlıklı günler dilerim

    tarihinde cevapladı.

Ankara Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kızlık zarı

    Teşekkür ederim hocam. son sorum ıkınınca genişleyen deliğin içerisinde yuvarlak şekilde et parçaları var ve o et parçalarının içinde küçücük bir delik var. bu durum normal midir.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Merhaba ben 11 yaşında vajinama orta parmağımı sokmuştum net bir bozulma var mıdır yani zedelenme falan mümkün mü

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Hocam merhaba adetimin son günüydü vajinamda kasılma hissettim ama dokunma falan hiç bişey olmadı sonrasında yanma başladı idrar yaparken batma oldu kızlık zarıyla alakalımıdır doktora gitmeye çok korkuyorum lütfen cevaplarmısınız

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kutay bey yardım edin

    Kutay bey daha önce size sormuştum ya vajinmı kaşırken orta parmağım ucu biraz girdi ve hemen geri çektim ve lavaboya gittim az biraz kan vardı ve aynala baktığımda ortadan ikiye yarık gibi görünüyor ve kesik kesik et parçaları vardı dedim ya sizinde cevabınız bozulmaz dediniz ve bana makale atınız...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Hocam merhabalar.. sürtünme ve dokunma oluştu fakat ilişkiye girilmedi yaklaşık 1 saat sonra çamaşırımın kirleneceği kadar pembe kan geldi sonra koyu pıhtılaşma oldu ve hafif kanamalara dönüşüp kesildi. kızlık zarı zedelenmiş midir yoksa bozulmuş mudur böyle bir risk var mıdır acaba dokunma ve sürtü...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kizlik zari

    Öncelikle teşekkür ediyorum. hocam anus bolgesindrn alarak vajinanın tamamına küçük durakların olduğu bölgeye eliyle sert baskı uyguladı bastırdı yukarı doğru. ama bu çok kısa sürdü. kiyafeyelr vardı. bu bastırma sırasında içeri giriş olmuş mudur ? zar sağlam midir ?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kızlık zarı

    Hocam merhaba. ben bacaklarımı birbirine bastırarak mast yapıyordum. ovulasyon dönemindeydim ve mast yapmadan önce çamaşırımda leke vardı. koyu kahverengi gibi. daha sonda 3 kez ard arda yaptım ve peçete ile silince kan geldiğini gördüm biraz böyle yanma batma hissi vardı cok korktum. yani bu şekil...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sevim hanım yardım edin

    Sevim hanım merhaba size sormuştum ya vajinmı kaşırken orta parmağım ucu biraz girdi ve ben hemen geri çektim ve lavaboya gittim imde az biraz kan vardı ve hocam orta parmakğım biraz girdi ve aynla bakınca ortadan ikiye yarık gibi görünüyor ve kesik kesik et parçaları vardı size bu soruyu sordu m v...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yastıkla masturmasyon

    Hocam cevapladığınız için teşekkür ederim ama yine bir sorum vardı. üzerimde iç çamaşırım yokken yastıkla masturmasyonla kızlık zarı bozulur mu kaşıntı, yanma mikrop kaptığından mı olmuştur. yani sağlamlığından emin olabilir miyim doktora gitmeye çekiniyorum evliliği bu yüzden düşünemiyorum ne olurs...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Esra Ayşin Tonguç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çentik denildi

    Merhaba doktor bey. ben ergenlik donemimde masturbasyon yapmistim birkac kez. ama oyle vajinaya bir sey girme durumu asla olmadi. bir keresinde kanama oldu ama hemen degil vajina dudaginda çıban da vardi ve patlamisti. kanin nereden geldigini bilmiyorum o yuzden. ertesi günde akşamüzeri gibi bir sil...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kizlik zari

    Ayhan bey sizi son kez rahatsız ediyorum . anüs bölgesinden tutarak vajina girişine o bölgeye çok sert bastırdı girişten korktum herhangi bi sorun olmaz değil mi

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ayhan Şahinler

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acill yardım edin

    Ayşegül hanım merhaba vajinamı kaşıntı oluyor bende bugün kaşıdım orta parmakğın ucu biraz girdi ve ben hemen geri çektim çok korkuyorum ve az biraz kan vardı kızlık zarı na bişey olmuş mudur çok korkuyorum ve kızlık zarı okadar kolay bozulan bir yapı mı ben ancak cinsel ilişki ile bozulur diye bili...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Derman Başaran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Acill yardım edin

    Hocam ben bugün vajinayı kaşıntı oluyor bende bugün kaşıdım orta parmakğın ucu biraz girdi ben de hemen parmağımı çektim ve lavaboya gittim az biraz kan gördüm kızlık zarı na bişey olmuş mudur lütfen çok korkuyorum yarıdım edin

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acill yardım edin

    Merhaba ben vajinamı kaşıntı oluyor bende bugün kaşıdım orta parmakğın ucu biraz girdi ben hem çektim ve lavaboya giyimde çok hahif kan vardı kızlık zarı bozlmuşmudur ben hemen parmağımı çektim ve bir yanma ve acı oldu kızlık zarı na bişey olmuş mudur kızlık zarı n bişey olmuş mudur

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acill yardım edin

    Sevim hanım merhaba ben vajinamı kaşıntı oluyor bende bugün kaşıdım orta parmakğın ucu biraz girdi ben hem çektim ve lavaboya giyimde çok hahif kan vardı kızlık zarı bozlmuşmudur ben hemen parmağımı çektim ve bir yanma ve acı oldu kızlık zarı na bişey olmuş mudur

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x