Yanlış i̇laç kullanımının beyne etkisi

  • Ben yaklaşık 6 ay önce OKB ve depresyonumdan kurtulmak için evde bulunan psikiyatri ile ilgili ilaçlardan doktora danışmadan kendi kafama göre bir karışım yaptım ve 2 ay kadar bunu kullandım.(Zyprexa,anafranil,risperdal,zyban,norodol,lustral,faverin,citol,cipralex,tranko-buskas) bu ilaçlardan yarmşar tablet alarak hepsini birden içtim 2 ay boyunca,bende kulak çınlaması ve unutkanlık başlayınca bıraktım.Ve ilaçları bırakalı 4 ay olmasına rağmen unutkanlık,kulak çınlaması hala kaybolmadı. Ayrıca zeka geriliğide başladı sanki, olayları, kişileri hatırlamakta zorlanıyorum, yaşanan hiçbirşey keyif vermiyor. Sayın hocam; bu şekilde zihinsel problemler yaşamam ve bunların 4 aydır geçmemesi beni çok korkutuyor. Acaba kullandığım bu ilaçlar sayesinde beyin hücrelerimin çoğunluğu öldü mü veya beynim hasar mı gördü? Hastanede kan tahlili ve beyin mr çektirdim hiçbir anormallik görülmedi? Sanırım beyin mr'ı sadece beyin damarlarını gösterdiği için beyin kapasitesi hakkında bilgi vermezler.Tşkederm

  • Doktor Cevabı:

    Bu kadar ilacı nereden bulup da kullandınız, inanın çok büyük bir dehşetle okudum. iyi ki entoksikasyon oluşmamış. bu kadar ilacı birarada kullanmak elbette beyninize ve tüm iç organlarınıza ciddi zararlar verir. bence bir psikiyatristle görüşerek beyin fonksiyonlarınızı bazı psikometrik testlerle inceletin. mr/kan tahlilinin normal çıkması iyi. bir daha da kafanıza göre sakın ilaç almayın. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :
Puan : 5 / Oy veren : 1 kişi

.
x