Yanlis ilac kullanımı

  • Merhabaĺar 6 aydir efexor 150 mg kullaniyordum kendimi enerjik hissetmeye baslamistim taa ki değisik durumlar yasayana kadar şuan ozel bi hekime gittim ve bana depakin chrono 500 1x2 yazdilar 25. Gundeyim ilaci icitigimde titremelerim oluyor iyi hissetmiyorum icmek istemiyorum nasil birakabilirim Bu ilaci

  • Doktor Cevabı:

    Merhabalar, öncelikle geçmiş olsun. ruhsal değerlendirme yapmadan kesin bir tıbbi kanaat belirtmek sağlıklı olmayabilir ancak efexor kaygı bozukluğu, major depresyon..durumlarında önerilen bir tedavidir. tedavi seyrinde duygu durumunuzda yükselme ( uykusuzluk, aşırı enerji, konuşma miktarında artma gibi..) geliştiğini anlıyorum, bunun üzerinde duygu durum dengeleyici depakin chrono eklenmiş. depakin kan düzeyi seviyesine göre doz ayarlaması yapılması gereken bir ilaç. özellikle yüksek doz alındığında titreme yapabiliyor. dozu tek ilac düşürürseniz yan etkinin geçmesini bekleriz. ancak düşük kan seviyesinde yan etki geçebilir, bu kez de etki için yeterli doz almadığınızda ilacın tedavi etkisinden faydalanamayacaksınız. bunun için ilaçla gelişen durumu hekiminizle paylaşırsanız, mevcut ruhsal durumunuza göre tedavi düzenlemenizi yeniden gözden geçirecektir. çok geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
  • Evet hocam dediginiz gibi yan etki gecti ama tedavi edici etkisi kayboldu Şimdi Ilaci tek doza devam edecegiz tesekkurler


Ankara Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Çevreyi net algilayamama

    İyi günler, yaklaşık 4 yıl önce baş dönmeleriyle başlayan bozukluk, ilerleyen zamanlarda hareket yavaşlığı (akinezi), denge bozukluğu, kendini ve çevreyi net hissedememe (puslu algılama) şeklinde ortaya çıktı. bugün itibariyle baş dönmeleri yaşanmıyor. denge bozukluğunu ise, yürüyüş ve sporla geçişt...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mustafa Kemal Özcan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yaygın anksiyete bozukluğu

    Hocam rmb benim anksiyete bozzukluğum var ama doktorum bana antiepileptik ilça başladı reçeteyi okudum biplar bzouklukta kullanlıyor yazıyor ilacımın ismi pinral acaba ben bipolarmıyım diy düşünmeye başladım ben kaygılı bir insanım hem de baya kaygılı bu durum beni korkuttu her depresif durum yaşaya...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyon halı

    Hocam saygılar oğlum uzun yıllardır depresyon ilaçları kullanıyor ama geçmiyor en son paxıl20mg2*1 rıspendalı günde yarım kullandı 15 gün sonra onu bir korku saldı çalıştığı hastaneden ayrılmak istediğini söyledi dr rıspendalı kesti şimdi paxıl kullanıyor panik korku var ne yapacağımızı şaşırdım ben...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gliotik odak

    Merhabalar hocam 27 yasinda erkek mr sonucum hocam sag frontal grus hizasinda supkortikal ak madde de 3 mm capinda silik konturlu nonspesifik hiperintens odak mikroanjiopatik gliotik odak diye geciyor şikayetlerim halsizlik yorgunluk yurudugumde denge kaybi yasiyorum ellerim cok soguyor karincalanma...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Recep Alp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Konsantrasyon

    Hangi psikiyatrik ilacı kullansam sanki beynimij işlevi azalıyor. konsantrasyonum gidiyor, düşünemiyorum, kitap okuyamıyorum, konuşurken aklıka çok az şey geliyor yani beynim tıkanıyor. bununla ilgili ne yapılabilir? ilaç kullanmam gerekiyor ama kullanınca da bu sorun ortaya çıkıyor. (bu aylar önce...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Recep Alp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete etkileri

    İyi günler hocam.30 yaşındayım ve sağlık personeliyim.aşırı stresli bir dönem sonrası yaklaşık 2-3 aydır sonrası derealizasyon ve depersonalizasyon yaşıyorum.bir psikiyatriste gideceğim yakın zamanda ve merak ettiğim birkaç şey var.yaşadıklarımın organik bir sebepten kaynaklanmadığını ekarte etmek...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Nefes darligi

    Hocam 1 aydir nefes darligi kalp agrisi gogus agrisi ve durmayan kalp atisim var. unutunca geciyor ama genelde unutamiyorum surekli derin.nefes alma ihtiyaci duyuyorum endoskobide ve kardiyolojide bise cikmadi ama drlar pskolik olabilir dedi stres vs eger boyle bir hastalik varsa bir pskiyatriye gor...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Panik atak

    Hocam iyi günler 2 yıl önce bende panik atak vardı ilaç kullanmıştım geçti ama şimdi gene tekrarladı doktor citol 20 mg ve dideral yazdı ilacı içmeye başladıktan sonra huzursuzluk kendim zarar verme korku esneme oldu ilacın içindede intihara sebeb olur yazıyordu ne yapmalıyım hocam

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mahmut Emre Kızıl

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Korkuya bağlı rahatsızlık

    Hocam iyi günler, abim psikotik bozukluk tedavisi görüyordu 3 yıldır. birdenbire atak geçirdi hastaneye götürdük acilde nabız 140 a çıkmıştı tansiyonu düşmüştü. tedavide revizyona gittiler ıgnis ve zedprex e ek olarak xanax verildi. aynı gün gece yatarken uykusunda boğulduğunu sanıp şok haliyle uyan...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anlık kopmalar

    İyi gübler hocam.30 yaşındayım.yaklaşık 2-3 ay boyunca sağlığımla ilgili çok endişeli ve stresli bir dönemden geçtim.ardından son 1 aydır bazı günler mutlu olabiliyorken; bazı günler hiçbir şey yokken karamsar ve depresif oluyorum.en kötüsü de son günlerde bulunduğum ortamda anlık kopmalar yaşıyorum...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anlık kopmalar

    İyi gübler hocam.30 yaşındayım.yaklaşık 2-3 ay boyunca sağlığımla ilgili çok endişeli ve stresli bir dönemden geçtim.ardından son 1 aydır bazı günler mutlu olabiliyorken; bazı günler hiçbir şey yokken karamsar ve depresif oluyorum.en kötüsü de son günlerde bulunduğum ortamda anlık kopmalar yaşıyorum...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Cem Özdağ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anlık kopmalar

    İyi gübler hocam.30 yaşındayım.yaklaşık 2-3 ay boyunca sağlığımla ilgili çok endişeli ve stresli bir dönemden geçtim.ardından son 1 aydır bazı günler mutlu olabiliyorken; bazı günler hiçbir şey yokken karamsar ve depresif oluyorum.en kötüsü de son günlerde bulunduğum ortamda anlık kopmalar yaşıyorum...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Dengesizlik ve uyku hali

    Hocam iyi günler. bende 2 sene önce baş dönmesine benzer bir olay oldu. hemen dışarı çıktım dersteydim. düşecek gibi oldum hemen eve gittim. kan tahlilleri, beyin emari, tomografisi cekildim. temiz çıktı çok şükür. o günden sonra dengesizlik ve uykum var hissi başladı bende. yolda giderken yer kayı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Panik atakmı ritim bozukluğumu

    Slm hocam bnde çarpıntı kalp teklemesi oluyor arada geçen yıl panik atak geçirmiştim lustral kullandım 1 yıl çok iyi geldi sorun olmuyordu ilacı doktor gözetiminde bırakmıştım son zamanlar tekrar başladı çarpıntı ve kalpte tekleme 4 kez efora girdim holter taktırdım sorun yok denildi son bakıldığım...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boyun düzleşmesi

    Sayın hocam boyunda düzleşme anksiyete bozukluğu panik bozukluğu özellikle hava açlığı nefes darlığı gibi psikiyatrik rahatsızlıklara yol açar mı sebep olabilir mi

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Candan Hundemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x