Yanık tedavisi

  • Hocam bileğimde küçük bir yanık var.Krem kullandım ayrıca ilkel tedavi yöntemleri de kullandım ama çok faydasını göremedim.Acaba tedavisini yapıyor musunuz?


Ankara Plastik Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Alındaki çukurluk

    Sizin kliniginiz nerede birde kafa grafisindede radyasyon varmi zararli olurmu

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sibel Atalay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kök hücre tedavisi

    Merhabalar, sayın doktor tuba hilal güçlü siz yüz gençleştirme için kök hücre tedavisi yapıyor musunuz ve tavsiye eder misiniz? cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Tuba Hilal GÜÇLÜ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Alındaki çukurluk

    Merhabalar 27 aylik bir kizim var kucukken düşmüştü alnını çarpmıştı hafif orada bir cukurluk olustu sag ust kosesinde alnının ve surekli gözlemliyorum bu cukurluk gecmiyor kantoron yagi ile ovuyorum normalde cok belli olmuyor ama orada deri altında sanki bir iz varmis gibi geliyor bana bu zamanla d...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sibel Atalay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Botoks uygulama

    Mrb dr bey, yaklasik 5 ay once alin ve kasortasina botoks yaptrdm, yapildiktan 10 gn snra gozkapaklarim cok belirgin bir sekilde sisti, 10 gun snra falan sislik azaldi ve gecti, tekrar yaptrmak istiyorum ancak kararsizm, bu sisliklern sebebi nedir , her botoksta butarz sislikler olusurmu

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Erkin Önsal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Alın şişliği

    Benim alnimin üst kısımlarında doğuştan şişlik var önden bakınca belli olmuyo ama yan taraftan baya bı rahatsız edici görüntü var bu sorundan şikayetçi olan insanlara yağ dolgusu önermisşiniz ama zaten sis olan bı yere yağ dolgusu hiç estetik durmaz benim görüşümce.törpüleme yapanlar var siz olmaz d...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şengezer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dikiş ıplıgı ıcerde kaldı

    Merhaba aylin hanım 1 bucuk yaşındakı oglum misafirliğe gıttıgım anneannemlerde yuzune cam batarak kaşının ustu acıldı baya dıkıs atarak estetıjk cerrah yarayı dıktı. sonra 5 gun sonra dıkısler alındı fakat ıkı dıkıs alındı safece.tı suan bu olay olalı 15 gun oldu ama yaranın bazı bolgelerındem beya...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Aylin Bilgin Karabulut

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sivilce izi

    Merhaba sivilce izlerim için dermabrazyon yaptırmak istiyorum. riskleri var mıdır ve ücreti nedir acaba? iyi günler.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Aylin Bilgin Karabulut

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yüzde çillenme

    Berkant bey merhabalar, küçüklüğümden beri çilli bir cildim var. anne tarafından kızıl gen taşıyıcısıyım ve ne kadar güneş koruması çocukluğumdan itibaren düzenli olarak kullanıp 3 saatte bir yenilesem de çillerimde biraz artış oluyor. çillerin herhangi bir çözümü var mıdır, leke serumları kremleri...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Berkant Oman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kendimi beğenmiyorum

    Yüzümü fiziğimi beğenmiyorum. aynaya bakınca kendime iğrenerek bakıyorum. sokakta yürürken saçlarımı yüzümün önüne getirip saklıyorum böyle kimse görmesin diye. kendimi sevmiyorum yani aşırı takıntılıyım. estetik yaptırsam hangi birini yaptırcam diyorum işin içinden çıkamıyorum. bana ne önerirsiniz?

    Doktor Cevabı:

    Psk. Ezgi Uygun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kafatası şekil bozukluğu

    Gönderdiğiniz telefon numarasının son dört rakamı görünmüyor .

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Volkan Kardeş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yanak aldırma ameliyatı

    Merhaba ?? 20yaşındayım 48kilo olmama ragmen yanaklarımdan şikayetciyim şişman gösteriyor ve beni rahatsız ediyor. yanaklarımdan kurtulmak istiyorum ama sonucunun daha kötü olmasından korkuyorum. yaşımında biraz kücük olması bi sorun olur mu acaba

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Arzu Akçal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kafatası bozukluğu

    Doktor bey merhaba. 18 yaşındayım kafatasımda yassı kafa sendromu var. ameliyat olma ihtimali olabilir mi ? olursa maliyeti takriben ne kadar olur ?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Tahsin Görgülü

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kızarık yara izi

    Hocam merhaba. 3.5 hafta önce sol gözümün hemen altı elmacık kemiği üzeri dal çarpması sonucu kesik oluştu 2cm falan. stafin ve medacassol kullandım. medacassol kızarıklık ve kaşıntı yapıyordu bıraktım. yara izi kapandı. şuanda kızarık ve hafif kaparık. yaklaşık bir haftadır bepanthol anti scar jel...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Duygu Aksoy

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Alın şişligi

    Bu operasyonun fiyati ne kadar vede başarı orani yani duzeltme orani yuzde kaçtır.herhangibi bir tehlikesi varmidir

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şengezer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Geçmeyen reaktif lenf bezesi

    İlhan hocam merhabalar. hocam benim mayıs ayında korunmalı bir lişkim oldu.ilişkimden 2 hafta sonra boynumun sağ tarafında lenf bezelerim şişti.ilişkimden 84.gün frengi için tpha testi yaptırdım negatif çıktı.yine ilişkimden 55-70-84-110 ve 138.günlerde elisa anti hıv testi yaptırdım negatif çıktı.h...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İlhan Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x