Yanaklarımda bilinmeyen bir hastalık

  • Merhaba doktor hanim 18 yaşındayim ve 3 yıldır sadece yanaklarimda olan şiddetli kızarıklık ve yanma şikayetiyle birlikte bir çok doktora basvurdum ancak henüz net bir tanı konulamadi kimi doktorlar egzama derken kimileri ise atopik dermatit diyor kimileriyse genetik diyerek geçiştiriyor. Bahsettigim kızarıklık hafife alınabilecek gibi değil sizce lazer olmak zorundamiyim yoksa doğru bir ilaç tedavisiyle kurtulabilir miyim ? Cevap verirseniz cok memnun olurum.

  • Doktor Cevabı:

    Sevgili merve önce tanınızdan emin olmalıyız anlattığınız tanılarda laser kullanmıyoruz. kızarıklık zeminde varsa veya kılcal damar artışı varsa kontrol altına alınamayan her hastalıkta boya lazeri kullanılabilir. ayrıca bazı cilt hastalıkları tekrarlayıcı ve müzmindir ilaç tedavisi veya laserfayda etse de tekrarlayabilir. doğru bilgilendirme net tanı ile olacaktır. sevgiler...

    tarihinde cevapladı.

Ankara Dermatolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kas dökülmesi

    Merhaba hocam esimin kaslarinda kepeklenme var bununla beraber aşırı dökülme oluyor egzama olduğunu söylediler bunun tedavisi varmi bilgilendirirseniz sevinirim

    Doktor Cevabı:

    Dr. Çağatay Vural

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Peniste egzema

    Hocam merhabalar. 3 aydir penisimi yan tarafinda kizarma deri döküntüsü var.iliski sonrasi kizarma ve biraz şişme oluyor. cildiye doktoru egzema oldugunu soyledi verdigi kremi kullanmama ragmen gecmedi ayrica baska yere de bulasmis ysrdimci olursaniz sevinirim teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Berna Gürol Sazan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Atopik egzama

    Merhabalar, ocak ayında bir dermatologa görünmüştüm ve ellerimde atopik egzema oldugunu söylemişti, kortizon içeren bir krem ve losyon vermişti. çok az bir süre uyguladım sonra da gebe oldugumu ögrendim, krem de kortizonlu oldugu için yirmi günlük tedaviyi tamamlamaya çekindim. bir ara geçer gibi ol...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Berna Gürol Sazan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yüzümdeki kızarıklık

    Merhaba hocam. yüzümdeki kızarıklıktan aşırı derece sıkıntı çekiyorum. 2 yıl önce gittiğimde doktor kortizonlu bir krem vermişti. (m furo). krem kullanırsa fayda gösteriyor ancak bırakınca çok daha artıyor. yüzümdeki deri inceledi resmen hastalıklı gibi. yüzümde kaşıntı ve yanma çok arttı. kızarıklı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Özbilir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hızlı döngülerle kuruyan saç bölgesi

    Merhaba.saçlarımda 2-3 haftadır olan bir sorunda bahsedeceğim.3 haftadır duş aldıktan sonra alnımın üst tarafındaki saç bölgemde geriye doğru 2 cm lik bölgeye kadar kuruma ve bir süre sonrada kabuk şeklinde kepeğe dönüşüp dökülüyorlar her duştan sonra oluyor.eğer duşta kaşırsam da duştan sonra alnım...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Tuncayengin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Peniste egzama belirtisi

    Merhabalar benim penisimın baş kısmı ve yan taraflarında kaşıntı oluyor ve pul pul beyaz kabarcıklar oluyor sürekli kaşınıyor doktora henuz gıdemedım daha nasıl geçebilir acaba önerdiğiniz bir krem var mı ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Berna Gürol Sazan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Seboreik dermatit

    Hocam merhaba. seboreik dermatit hastalığım var t bölgemde ve kaşlarımda olmak üzere. daha önce tacrolin elidel ve locoderm gibi kortizonlu ilaçlar kullandım kortizon dışında kızarıklığımı işe yaradı diyecek kadar azaltmadı kullandığım kremler. la roche un kerium ds diye bir kremini buldum biraz ara...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Seboreik dermatit

    Hocam merhaba, sac egzaması ( yağlı egzema ) var egzamanın olduğu şişliğe yakın yer de bazı zamanlar yanma hissi oluyor. acaba egzamadan dolayı mi kaynaklanıyor?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Testis pullanması

    Merhaba hocam, benim sorunum testislerimde pul pul dökülme var ve zaman zaman ufak kesikler oluyor, kaşıntı vs yok. son zamanlarda penisin sünnet derisinde bezer şekilde haif çıkmaya başladı. dar patalon, dar iç çamaşırı giydiğimde ve duştan sonra ki gün artıyor ve hiç geçmiyor. internette araştırma...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Tuncayengin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kafa derisinde şişlik

    Muayene sonrasında doktorum strese bağlı saç egzaması teşhisi koydu. zetion şampuan ve beklazon losyon kullandım 3 hafta fakat tam bir iyileşme söz konusu olmadı. siz hangi ilaçları tavsiye edersiniz?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Tuncayengin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Seboreik dermatir

    Hocam merhaba. yaklaşık 1 aydır dermatit için burun bölgemde elidel kullanıyorum. önceden de ara ara kullanmışlığım var. elidel sürmeyi bırakırsam kızarıklık artıyor. elidel uzun süreli kullanımda sıkıntı yaratır mı?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yüz kaşıntısı

    Hocam merhaba ben 21 yaşındayım yaklaşık 15 gündür yüzümde ve kaşlarımda kaşıntı var sağlık ocağına gittim bahar alerjisi dedi ama alakası var mı alerji ile

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Tuncayengin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Peniste derisinde yırtık

    Merhaba değerli hocam benim sorunum sünnet derisinin olduğu yerde fazla masturbasyon veya cinsel ilişki bilemiyorum bir yırtılma oldu bu durum 1 senedir devam ediyor krem kullaniyorum fito veya bepantan geçiyor sonra tekrar aynı yer acı yapmaya başlıyor bir türlü iylesmiyor iç çamaşırı sürtmesi bile...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İlker Akyol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yağlı cilt

    Merhaba hocam.18 yaşındayım imex akne sabunu sabah akşam olmak üzere kullanıyorum ve sanırım yüzümün nem dengesini bozdu çünkü yüzüm aşırı yağlanmaya başladı. evde ardıç katranı sabunu buldum ancak kafama göre bir iş yapmak istemedim. sizce ardıç katranı sabunu kullansam olumlu bir etki görür müyüm...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Elidel krem

    Hocam merhaba dokturum egzema için elidel krem kullanmamı istedi fakat yan etki olarak yanma hissi oluştu daha sonra başka bir doktora başvurduğumda kullanmaya devam etsen iyi olur yanma hissi yok olur dedi siz ne düşünüyorsunuz

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x