Koronavirüs (COVID-19) ile ilgili bilgilenmek için Sağlık Bakanlığı ve Türk Tabipler Birliği sitelerini ziyaret edin.

Yaklaşık 5-6 yıldır majör depresyon tanısı ile ilgili ilaçlar kullanıyorum

  • yaklaşık 5-6 yıldır majör depresyon tanısı ile ilgili ilaçlar kullanıyorum Depakin ve zeprex adlı ilaçları kullandım kan değerlerimdeki düşme sebebiyle zeprexi welbutrin xl 150 ile değiştirdi doktorum.ilacı 2 gündür alıyorum fakat huzursuzluk, ağlama nöbetleri, dikkat toplayamama ve kafamın içinde türlü sesler ile karşı karşıyayım.bu etkiler normalmidir? ilacı kullanmak dahi istemiyorum.yardımcı olursanız çok sevinirim.

  • Doktor Cevabı:

    Welbutrin kullanırken ilk zamanlarda yan etki olarak huzursuzluk görülebilir. bütün antidepresanlarda ilk günlerde depresif belirtilerin arttığının hissedilmesi beklenebilecek bir durumdur. yaşadığınız bu haller katlanılamayacak düzeyde değilse en azından bir süre sabredin, büyük ihtimalle geçecektir. yok eğer katlanılamayacak düzeydeyse, doktorunuza başvurmanızda yarar var.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x