Yaklaşık 2 haftadır desolet kullanıyorum tüp bebek tedavisi için.bu hapı ku

  • yaklaşık 2 haftadır desolet kullanıyorum tüp bebek tedavisi için.bu hapı kullandığım süre içinde çok fazla değil ama günlük bir pet kadar diyebilirim kanamam oluyor.bu normalmi?TEŞEKKÜR EDERİM

  • desoletin ilk kez kullanımında her gün kanama olması normal mi?günlük 1 pet kadar.TEŞEKKÜRLER.

  • Doktor Cevabı:

    1 pet biraz fazla adetin ilk günü başlamıştınız değil mi ? geen adetinizi genel adetleriniize benzedi mi ? her ihtimale karşı bir gebelik testi yaptırın ve bana bildirin.

    tarihinde cevapladı.
  • evet desoleti adetimin ikinci günü 2 adet alarak başladım.öle söylendi doktorum tarafından.gelen adet genel adetlerime benziyor.karın ağrısı da var.gebelik testi demişsiniz yaptım gebe değilim.14 gündür hapı kullanıyorum 14 gün de aşırı değil ama kanamam oluyor.anormal birşey yoktur inşallah.

  • Doktor Cevabı:

    Adetin 2. günü başlamanzı yanlış i̇ki adet almanız bu sorunu çözmez. bu ay ek bir yöntem ile korunmalısınız. gebelik testi yaptırmışmıydınız ?

    tarihinde cevapladı.
  • anlatamadım herhalde desoleti korunmak için kullanmıyorum ben.hamile kalmam imkansız tüpler tıkalı.tüp bebek tedavisinin ilk aşaması olarak verildi bana kistleri miyomları eritmek amacıyla.sadece şunu öğrenmek istemiştim 15 gündür hapı kullanıyorum 15 gündür de aşırı olmamakla birlikte kanamam var.normal mi kanama olması diyorum?

  • Doktor Cevabı:

    Yönetimi uyardım ve artık eski sorularınızı görebiliyorum ama bunlar 17 şubat sonrası olanlar. dolayısı ile sizin tüp bebek ile ilgili verinizi görememekteyim. bu hap myomlari eri̇tmez. sizin bu sorudaki sorduğunuza 17 şubatta yanıt vermiştim : "doğum kontrol hapı kullanımın ilk ayında bu tarz ara kanamaları olabilir " sonrasında siz "günde 1 pet " demiştiniz ben de bu kadar bir kanama aşırı bir kanama . başka bir sebebi olabilir demeye çalışmıştım. sizin tanımlarınızda bir hata var ise kanama hakikaten aşırı değil ise normal uyum kanamasıdır.

    tarihinde cevapladı.
  • doktor bey 1 ay süre ile desolet kullanmıştım 21 gün boyunca aynı adet olur gibi ağrılı kanamam oldu.sebebi ne olabilir sizce?

  • Doktor Cevabı:

    Doğum kontrol hapı kullanımın lk 3 ayında ara kanamaları olabilir. belki sizinki biraz fazla ama büyük olasılıkla bu kanamadır.

    tarihinde cevapladı.
  • doktor bey tüp bebek uzun protokol tedavideyim.desolet kullandım ve desolet biteli 3 gün oldu.3 gündür de lucrin vurunuyorum 10 ml.ancak kanamam hala sürüyor aynı adet görür gibi. doktorum adet ol 2.gün gel dedi.lucrinin dozunu ayarlamak için.ancak zaten kanamam var dedim.1hafta lucrin kullan gel dedi.bu kanamalar tedavimi olumsuz etkiler mi?TEŞEKKÜRLER

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları


.
x