Vücut yanması ve ateş

  • Yeşim hanım; 42 yaşındayım.eşimden ayrılalı 3 sene oldu.o zamandan beri cinsel ilişkiye girmedim ve son 1 yıldır vücudumda ateş, yanma ve cildim aşırı kuruluk oluşmakta. her gittiğim doktorda sorunun hormonlarla ilgili olduğunu ve vücudumun ben istemesem bile bazı ihtiyaçları olduğunu ve bunları yaşaması gerektiğini söylediler. Ancak yalnız olduğum için benim böyle bir ilişkiyi yaşamak gibi bir durumum yok.. Size sorum bu durumun tıbbi tedavi yöntemi var mı var ise nedir..Lütfen beni ayrıntılı bilgilendirirseniz sevinirim. Teşekkürler, İyi çalışmalar..

  • Doktor Cevabı:

    Adetinizin 2.-3. günü bazı hormon tetkiklerinizin yapılması ve duruma göre uygun tedavinin yapılması gerekir. randevu tel: 0216-3851715

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Cilt tahrişi

    Anladım hocam teşekkürler ediyorum ben bitlendigimi sağlık ocağında öğrenemediğim için ne yazık ki doktor egzema deyince her gün losyon ve şampuan kullanmam için bir ilaç yazdı ve ben 5 6 gün kullandım bıraktım kaşınmak geçmeyince sonra bit derken ardından kortizonlu kremler bu etkiyi yaratmış olabi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mide yanması, bulantısı ve ishal

    Merhaba,22 yaşında bir bayanım. pazar günü dışarıda çok fazla yemek yedim, ertesi gün (pazartesi günü) mide bulantısı, vücutta ağrı ve halsizlik oluştu. gece ara ara ateşlendim bazen üşüdüm. dün ise ishal başladı. çok fazla tuvalete çıkmasam da sıvı bir dışkı var. mide yanması, geğirme, mide bulantı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Zülfikar Polat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hiv testi gerekiyor mu

    Hocam prezervatif kullanarak bir ilişkim oldu. ilişkiden 16 gün sonra hiv duo ultra test oldum. sonuç negatif geldi. fakat ilişkiden 23 gün sonra otobüs yolculuğundayken biraz klima çarpmıştı akabinde ateşim çıktı ayrıca vücutta halsizlik ve ishal de vardı. 5 gün sürdü. doktora gitmek zorunda kaldım...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Mücahit Yemişen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Diyabet

    Hocam saygılar boyle bır hızmet ıcın tesekkurler seker hastasıyım ldl degerım 130 hdl 35 trıg 182 hbac1 58 doktor bana starlıx ve glukofen ve lıpotor kolesterol ılacı verdı bu lıpotor benzerı ılaclar ıcın seker hastalarının almaması lazım dıye bır kadın profesor cananefendigilkarataydevamlı uyarı ya...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İhsan Alur

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mrb ben 4 gün önce öksürmeye basladım ve 3 4 saat sonrada ateşlendim 38-39

    Mrb ben 4 gün önce öksürmeye basladım ve 3 4 saat sonrada ateşlendim 38-39 derce arasnda dolaştı ateşim ve o gece hemen acile gittik vücut agrısı halsizlik ateş öksürük sıtmalanma şikayetlerinden gittim bir serum takıldı ama herhangi bir tahlil yapılmadı o gece serum ateşimi düşürmedi ilaçlarda düşü...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Aytuğ Altundağ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Merhaba doktor hanım ben manisadan yazıyorum 2 yıllık evliyim ilk yılı bir

    Merhaba doktor hanım ben manisadan yazıyorum 2 yıllık evliyim ilk yılı bir düşük yaptım doktora başvurmuştum yumurtlama az oluyor diye clomid diye bir ilac kullandım ve hemen hamile kaldım ama 5 hafta sürdü sonra düşük oldu şimdi bir yıl gecti hala hamile kalamıyorum ve cok korkuyorum tüplerim tıkal...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x