Vücudumun değişik bölgelerinde yüksek düzeyde kaşıntı, kabarıklar, kızarmal

  • Vücudumun değişik bölgelerinde yüksek düzeyde kaşıntı, kabarıklar, kızarmalar oluyor. 5 yıldır 5-6 cildiye doktoruna gittim hepsi test yapıp rubafin hapı veriliyor. hap kullandığım sürece kaşıntı yok ama bırakınca başlıyor. Total İGE seviyesi 3750. İGe seviyesini düşürmek için ne yapmam gerekiyor? Koldan allerji testi yapıldı hiç bir şeye allerjim yok. Konuda gerçekten çözüm nedir?

  • Doktor Cevabı:

    Öncelikle geçmiş olsun kronik ürtiker uzun süreli ve güç bir durumdur. ancak öncelikle olası bütün sebepler ayrıntılı bir şekilde araştırılmalıdır. allerjik nedenlerin dışında vücuttaki mikrobik durumlar (bazen bir safra kesesi taşı, tırnak mantarı, bağırsak kurtları ya da diş absesi) dahi tüm bunlara sebep olabilir. bazen psikolojik bir neden de tetikleyebilir. bu geniş araştırmaya rağmen sebep bulunamazsa gerekirse sistemik steroid ve çoklu antihistaminikler kullanılır.kullanılmakta olan diğer ilaçlar ve besin maddeleri de gözetim altında tutulmalıdır. önerim üniversite hastanesinde allerji uzmanına başvurmanızdır selamlarımla

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x