Varis

  • Varis

    .eşim tam 1 sene önce fıtık ameliyatı sonrası dvt oldu.tam bir senedir komadin kullanıyor.bu ayın 25 inde tam bir sene olacak doktoru komadini birden kesmesi gerektiğini söyledi.artık başka bir ilaç almayacağını söyledi.varis çorabı kullanıyor sigvaris marka onada 10 ay oldu.onuda uzun bir yola çıkm...

    Doktor Cevabı:
     Muzaffer Bahçivan

    Prof. Dr. Muzaffer Bahçivan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Varis

    Merhabalar hocam, annemin bacaklarındaki varisler içn ameliyat denildi. devlet hastanesine bakıldı. ben lazer tedavi uygulansın istiorum acaba bunun hakkında bir bilgi verir misiniz? lazer tedavi daha iyi sonuç verir mi?

    Doktor Cevabı:
     Okan YÜCEL

    Op. Dr. Okan YÜCEL

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Varis

    Merhabalar kardeşimin sol diz altından aşağısı doğuştan şiş ve şu an 20 yaşında damarlarda genişleme teşhisi konuldu, (varis damar genişlemesi) bacakta bazi yerlerde nohut büyüklüğünde damarlarında şişme var bunu için kalp damar bölümüne mi gitmeliyiz. daha önce anjiyo yapıldı ege üniversitesi hatan...

    Doktor Cevabı:
     Mahmut Akyıldız

    Op. Dr. Mahmut Akyıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Varis

    Sayın hocam, ilk gebeliğim sırasında ve ardından bacaklarımda orta şiddete varisler oluştu. şimdi ikinci bir çocuğumuz daha olsun istiyoruz. görüştüğüm bir doktor lazer ve köpük tedavisi uygulanabilceğini söyledi. benim merak ettiğim köpük tedavisinin planlanan gebeliğe (bir süre bu kimyasal...

    Doktor Cevabı:
     Hasan Tahsin Keçeligil

    Prof. Dr. Hasan Tahsin Keçeligil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Varis

    Hocam merabalar benim bacaklarımda varislerim var iç varis olduğu için gözükmüyor ama ağrısı oluyor yumurtalıklarıma doğru çıkmış olduğunu sanıyorum her sabah kalktığımda torbada aşırı şekil bozukluklarım oluyor ve penisimde de sola meğilli eğrilik olmaya başladı ayrıatende şiddetli ağrılarım oluyo...

    Doktor Cevabı:
     Orhun Sinanoğlu

    Doç. Dr. Orhun Sinanoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Varis

    Iyi günler..28 yaşındayım.sağ bacağımda damar derinin üzerinden görünüyor şişiyor ağrı ve yanma oluyor damar günden güne bacağımın sonuna kadar geldi.doktora gittim varis olduğunu söyledi doktorum ameliyat olmam gerekiyormuş farklı yöntemlerle geçmiceğini söyledi.ameliyat günü aldım.ama çok korkuyor...

    Doktor Cevabı:
     Mahmut Akyıldız

    Op. Dr. Mahmut Akyıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Varis

    Merhaba benim bacaklarımda özellikle diz kapaklarımını arka kısımlarında varis var ayakta çok duruyorum ama daha öncesinde sürekli elektrik soba nın önünde duruyodum sıcaktanda olabilir dediler çok rahatsız oluyorum görüntüden bir zararı varmıdır yardımcı olabilirmisiniz çalışyorum doktora gidemedi...

    Doktor Cevabı:
     Mehmet Ümit Ergenoğlu

    Prof. Dr. Mehmet Ümit Ergenoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Varis

    Erdem bey merhaba ; dizimin arkasında damarlarım çok belirgin ama şişlik yok doktora gittim varis olmadığını söylemişti sadece damarlarmın belirgin olduğunu söyledi ama gittiğim doktor kalp ve damar cerrahisi değildi?varis olmaması için ne yapmalıyım yardımcı olursanız çok sevinirim.tşk ederim.

    Doktor Cevabı:
     Erdem Ali Özkısacık

    Prof. Dr. Erdem Ali Özkısacık

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Varis

    47 yaşında fakat kendimi 60 yaşında hissediyorum ,bacaklarımda varis var tabi şişlikde dizlerimin iç kısımları hele çok şiş ,oturduğum zaman kalkmak için epey çaba sarfediyorum bi arkadaşım lenf ödemi olabilir dedi nasıl bişe olabilirmi bilgilendirirmisiniz şimdiden teşekkürler

    Doktor Cevabı:
     Mustafa Kemal Çalık

    Op. Dr. Mustafa Kemal Çalık

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Varis

    Meraba hocam eşim 30 yaşında ve 75 kg. 1,60 boyu var eşimin bir bacağında varis var.yada damarlarında kabarmalar var.diz kapağından aşağı bölgede ve çoğunlukla . bu aşamada tedavi için nasıl bir yol takip edilmelidir. yardımcı olursanız sevinirim

    Doktor Cevabı:
     Cüneyt Köksoy

    Prof. Dr. Cüneyt Köksoy

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör


1/16 | Toplam 154 kayıt bulundu.
.
x