Varikoselden sonra erken boşalma ve sertlik

  • Hocam merhaba 1 ay önce varikosel ameliyatı oldum. Ameliyattan sonra sertleşme ve erken boşalma problemim olduğunu farkettim. Sertleşmekte zorlanıyorum ve sertleşmeden boşalıyorum. Kimi zaman da boşalacağım zaman sertleşme evresine gelmiş oluyorum. Yani bir türlü tam ereksiyon yaşayamıyorum. Yaşım 22 daha ince cinsel birlikteliğim olmadi. Ameliyatı yapan doktorumla bu konuyu görüştüm düzenli bir ilişki yasadigin zaman düzelir mastürbasyona ara ver çok sık yapma ayda 3-4 en fazla dedi. Ancak bu ani kesiliş beni endişelendirdi. Varikosel operasyonu ile ilgili olabilir mi? Ameliyattan sonra testesteron seviyesinin ve değerlerin düştüğünü belli süreler sonra yükseldiğini duymuştum bundan dolayı kaynaklanıyor olabilir mi? Ya da bu durumu ne kadarlık bir süreç içinde takibe alıp daha sonrasında profesyonel yardım almam gerekir?

  • Doktor Cevabı:

    Ameliyat ile ilgisi yok. doktorunuzun dediklerini uygulayın

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Ürolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Venöz kaçak varmidir hocam

    Aynen hocam uyaran eksikliğinden şüpheleniyorum bende dikkatimde dağiliyo olabilir haftada 5-15 arasi yapiyorum hep öyle sertliğe odaklandiğim için iniyo olabilir hep inicekmi korkusu olduğundan porno bağimliliğida var biraz sanki hepsine ara vericem masturbasyonada 1 ay ara vericem hocam sabah sert...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Venöz kaçak varmidir hocam

    Hocam merhaba yaşım 17 6 aydır falan benim penisimi elimden çekince 10 15 saniye sonra yavaş yavaş iniyo tam inmesi 1 2dkyı falan buluyo elimle devam edince hiç bırakmadan 25 30 dk devam edebiliyorum inmeden ayaktada kaldırabiliyorum elimle ama ondada bırakınca aynısı oluyo iniyo oda bırakmazsam is...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşmeyi sürdürememe

    Kız arkadaşımla birlikteyken günün başında sorun yoktu(sabah beraber duş alırken penis erekte haldeydi) duştan sonra oral sekste de sorun yoktu ama gün sonuna doğru oral seksi ve penisi bırakınca hemen sertliği gidiyordu.o günden sonra mastürbasyon denediğimde de bu şekilde olmaya devam etti.penisi...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Erekte olma ve penis pompasi

    Zamaninizi bana ayırdığınız için çok teşekkür ederim. iyi ve saglikli gunler dilerim.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Eyyüp Sabri Pelit

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Erekte olma ve penis pompasi

    Merhaba doktor bey benim iliskiden sonra erekte olma sorunum var erekte olmak icin bi iki saat beklemem gerekiyor bide penis pompasini internette gördüm dogru kullanimda penisin buyumesine herhangi bi katkisi varmi acaba cevaplariniz icin simdiden teşekkür ediyorum.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Eyyüp Sabri Pelit

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme sorunu

    Merhaba hocam öz kaçak ne demek anlamadım

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sertleşme sorunu

    Merhaba hocam iyi calismalar benim sorunum ilişkiye girmeden önce ereksiyon halinde tam ilişkiye baslayacagim zaman penis iniyor ve tekrar ereksiyon olmuyor neden hocam şimdiden teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Antidepresan- libido ereksiyon

    Teşekkürler hocam,ayrıca bu sıkıntalara iyi gelebilecek önerebilceğiniz doğal takviye varmıdır? çinko-

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Levent Türk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Antidepresan- libido ereksiyon

    Merhaba hocam, 1 yıldır paxera(paroksetin) 40 mg antidepresan kullaniyorum. libido dusuklugu ve ereksiyonda bozukluk yapiyor. bu yan etkileri gidermek icin ne tür bir ilac kullanabilirim?yada hangi doğal bir takviyeyi kullanabilirim?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Levent Türk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Erken boşalma sorunu

    Levent hocam saygılar benim erken boşalma sorunum vardı ve gitikçe ilerledi ilişki başlar başlamaz bitiyorum ilaç önerirmisiniz yaş 44 istek ve sertleşmede sorun yok lütfen

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Levent Türk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penis protezi

    Hocam merhaba, hocam senede kaç tane üç parçalı penis protezi ameliyatı yapıyorsunuz acaba ? teşekkür ederim.iyi çalışmalar.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Levent Türk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen en kısa sürede cevaplayın

    İyi günler hocam; henüz 18 yaşındayım penisimin üst kısmında kırışmalar mevcut, ekstradan sertleşme sorunum var bunu kendi çabalarımla nasıl düzeltebilirim ? birde ilişkilerimde ve mastürbasyonlarımda sperm çıkışını sert bir şekilde kapatıyorum, bunun zararı nedir ?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sertleşme sorunu

    Iyi günler.ben 36 yaşındayım.mitral kapak ameliyat oldum.2 farklı beta bloker ilacı kullanıyorum.bu ilaçlar ben de sertleşme sorunu meydana getiriyor.cialis kullanıyorum.ama yakında evleneceğim.her ilişki öncesinde bu ilacı kullanırsam bana bir zararı olur mu acaba? kardiyologum kalp ilaçlarını bır...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Güven Aslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penis uyuşukluğu

    Merhaba hocam yaklaşık 5 gündür penisimde uyuşukluk hissi var arada bir sancı gibi hafif bir ağrı oluyor istediğim sertliğe ulaşmıyor penisim akıntı hissi oluyor sürekli ama baktığımda akıntı yok tesler yapıldı bişey cıkmadı neden olabilir

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertlesme ve agri

    Merhaba doktor bey ben 26 yasinda biriyim benim sorunum sertlesme olmamasi sertlesme olmasini istedigim zaman vucudumda asiri agri ,yanma oluyor aci ile icten olarak ve sertlesme gerceklesmiyor buna ek olarak sol testisim de agri oluyor zaman zaman yardimci olursaniz sevinirim iyi calismalar..

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x