Varikosel spor

  • Hocam bende varikosel var ama ameliyata gerek olmadığını söyledi doktorum askerim sürekli spor ve eğitim yapiyorum spor yaparken şişiyor ver geri iniyo spordan sonra sıkıntı olurmu

  • Doktor Cevabı:

    Geçmiş olsun muayene etmeden ultrasonografinizi ve spermogramınızı görmeden bir şey söyleyemem. söyleyebileceğim doktorunuzu dinleyin

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Ürolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :
Puan : 1 / Oy veren : 1 kişi

Diğer Hasta Soruları

  • Üroloji testis damar ağrısı

    Hocam merhaba ben sol testis varikosel ameliyatı oldum 4 sene önce son 1 aydır sağ testis damarı ağrıyor ve sağ bacağıma vuruyor doktora gittim elle muayene yaptı fakat bir şey olmadığını söyledi sperm değerlerim normal korkuyorum sıkıntı olur mu

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murad Çeltik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Regl dönemi

    Yeni eviliyiz eşimle ilişkiye girdik icine boşalmadım ama eşimin reglı hic gecikmezidi ilişkiye girdik 2gün sonra regıl olması lazımdı ama bugun 3.gün dahada regıl olmadı hamilemi acaba cocukta istemiyorduk

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murad Çeltik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penis kafasında şişlik

    Hocam merhaba penis başında ufak 5 6 tane sivilceye benzer ufak şişlik var ağrı sızı yok sadece kaşınma var neyapmalıyım buna göre önerebileceğiniz bir merhem varmı

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murad Çeltik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Testis küçüklüğü

    İyi günler doktor bey bugün çekilen ultrason sonucumu yorumlarmısınız. doktorum ameliyatın aciliyeti yok karar senin dedi sizce ne yapmalıyım ? gri skala incelemede; sağ testis : 32 x 18 x 25. mm boyutlarındadır. sol testis : 35 x 20x .24.. mm boy...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Testis küçüklüğü

    İyi günler doktor bey yarın testislerden renkli ultrason çekileceğim. fakat kafamdaki soru şu ultrason çekimine gitmeden önce testisleri boşaltmalı mıyım ? daha iyi görüntü almak için bu daha mı iyi olur. diğer soru ise şu şuanda doktor tekrar sperm testi isteyebilir diye 2 gündür perhizdeyim yarın...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Testis küçüklüğü

    İyi günler doktor bey daha önce size attığım sperm testimi bugün doktora gösterdim sperm konsantrasyonu ml 22 milyon değeri düşük dedi en az 40 milyon olması gerek dedi. elle muayenede de varikosel var demişti. bu değer ondan dolayı düşük çıkmış olabilirmi ?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Spermogram hk.

    Hocam ben farklı şey için gittiğim üroloji hocasına elle muayene de şans eseri varikosele rastlandı daha önce hiç ağrım falan olmamıştı. sonrasında spermogram istedi doktor bey sonuçlarım bugün çıktı yorumlarmısınız hocam kısır olur mu uzun yıllar sonra falan? yaş:21 perhiz süresi: 4.5 gün likefaksi...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Tuncay Özgünay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Varikosel şişiği

    Hocam merhaba 19 yaşındayım 2017 de varikosel ameliyatı oldum bi süre sorma tekrar şişlik olunca doktara giitm sperm testi istedi yaptım bi sıkıntı olmadığını testin normal olduğunu tekrar ameliyata gerek olmadığını söyledi 2 aydır fıtnesa gidiyorum ve sol testis bir şişiyor sonra geri inse bile ba...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Testis küçüklüğü

    Iyi günler doktor bey sperm test sonuçlarımı değerlendirir misiniz kruger morfoloji kuyruk) 1 birim referans kruger morfoloji boyun) 5 birim referans kruger morfoloji normal) 4 birim referans kruger morfoloji baş) 90 birim referans spermogram abstinans süresigün) 3 gün referans likefaksiyon...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Varikosel adölesan

    İyi günler hocam varikosel muayenesi için size gelmek istiyorum lakin klinikte bayan olmasından çekiniyorum. bayan çalışıyor mu acaba?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penisim küçük mü?

    Hocam benim yaşım 20 ve benim penisim inik hali 3 4 cm ereksiyondaki hali 12 cm sizce normalmi bu yaşta bir insanda

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İbrahim Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Testis küçüklüğü

    Doktor bey ben baya tırsmaya başladım. kanser de testislerde küçülme yapıyormuş sanırım. kafayı yicem artık az kaldı.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Spemr tetsi

    Sperm testi spermiyogram testi abstinans süresi 4 gün miktar 4.2 renk. gri görünüş normal ph. 8 viskozite 3cm likefaksiyon süresi 60 1cc de sperm konsantrasyonu 45.0 milyon toplam sperm konsantrasyonu 189 milyon normal morfoloji %8 anormal morfoloji 92 baş morfoloji 58 boyun morfoloji 20 kuyruk mor...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Zübeyr Talat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Testis küçüklüğü

    Doktor bey varikosel gözle gürülür diyorlar ama bende gözle görünen bir şey de yok.ayrıca doktor bana testislerin küçük dediği günden beri psikolojim çöktü.bir ay sonraya verdi ultrasın randevusunu. bir ay içinde durum kötüye giderse ben ne yapacağım anlamış değilim. ayrıca masturbasyon sırasında da...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Testis küçüklüğü

    Doktor bey torsiyon olabilir mi? ben ilk ağrı hissettiğimde acile gitmiştim elle muayene sonrası bir sıkıntı görünmüyor demişlerdi. özellikle bu konuda çok tedirginim. ağrım özellikle uzun yürüyüş yaptığımda artıyor. oturunca rahatlıyor bir nebze. bir kaç gündür bu konuya çok takmış durumdayım. anks...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x