Uzun süren adet kanaması

  • Uzun süren adet kanaması

    Ahmet bey merhaba, 2 ay öndeki adet kanamam 14 gün sürdü. geçen ay ki adetim ise 20 günü geçince doktora gittim. orgametril isimli ilacı 15 gün kullanmamı söyledi. ilaç bitti ve bugün kanamamın 2. günü. 2 gündür çok aşırı bir kanamam var. bazı tahliller yaptı. tahlil sonuçlarım lh:4,23 e2: 19,8...

    Doktor Cevabı:
     Ahmet Suphi Toprak

    Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uzun süren adet kanaması

    Merabalar doktor hanım 17 gündür süren bir adet kanamam var 5 gün lekelenme şeklinde oldu 12 günde kanama ultrasyon yaptırdım bişey yok denildi 3 ay önce yumurta rezervim 1.3 çıkmıştı acaba menapoza giriyor olabilirmiyim?teşekkürler

    Doktor Cevabı:
     Nadide Korkut

    Op. Dr. Nadide Korkut

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uzun süren adet kanaması

    Hocam merhaba 30 yaşında ve bekarım. en son adetim 10 gün kadar gecikince bir kadın doğum uzmanına göründüm ve yapılan hormon tahlilleri ile usg değerlendirmesi sonucunda herhangi bir sorun çıkmadı. (kilo ve şeker yok) doktorum adet söktürmesi için tarlusal hap verdi 5 gün kullanmam için. hapı...

    Doktor Cevabı:
     Akin Savci

    Op. Dr. Akin Savci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uzun süren adet kanaması

    Merhaba hilal hanım ben 2 yıllık evliyim yaklaşık 1 senedir ginera kullanıyordum üretiminin durdurulmasından dolayı yasmine geçmek zorunda kaldım ve 2 aydır yasmin kullanıyorum fakat çok fazla mide bulantısı yaptığı için son adet dönemimden sonra bıraktım ve adetim 10 gündür devam ediyo ilk başlarda...

    Doktor Cevabı:
     Hilal Bayram

    Op. Dr. Hilal Bayram

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uzun süren adet kanaması

    Merhaba erkan bey. ben 2 yıl boyunca depo-provera yaptırdım. 3 ay önce bıraktım ve bıraktıktan sonraki 2 ay da doğum kontrol hapı kullandım. son bir ay ise hiç bir şey kullanmadım ve 10 gün önce adet olmaya başladım. ilk 3-4 gün çok az miktarda bulanık renkte kanama oldu. 4. günden itibaren ise yoğu...

    Doktor Cevabı:
     Erkan Akan

    Op. Dr. Erkan Akan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uzun süren adet kanaması

    Merhaba hocam benim kız kardeşim trombosit fonksiyon bozukluğu teşhisi kondu hamotoloji adet kamamalrı 25 günü geçiyor diye transaminne verdi ilk kullanımda işe yaradı adet kanaması kesildi ancak sonrasında hiçbir etki göstermedi.şimdi adet kanaması 29 gün sürdü 5 gün ara verdi,sonra yine başladi 1...

    Doktor Cevabı:
     Ayşe Darama

    Op. Dr. Ayşe Darama

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uzun suren adet kanamasi

    Hocam adet kanamam her ay bir hafta surerken bu ay 12 gundur hala devam ediyor son dort gundur asiri siyah renginde.doktora gittim kist degil dedi.sizce nedeb boyle.tesekkurler

    Doktor Cevabı:
     Seval Taşdemir

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uzun süren adet kanaması

    Merhaba.19 yaşındayım. normalde 24-29u arasında adet görürdüm. bu gün genellikle 26sına denk gelirdi. haziran'da 30unda,daha sonra da 3 agustos'ta yani 34 gün sonra geldi,gecikti. ameliyat geçirdim,birçok ilaç antibiyotik kullandım ve psikolojik olarak zor bir dönem gecirdim. 25 agustos'ta kahvereng...

    Doktor Cevabı:
     Fatma Horasan

    Op. Dr. Fatma Horasan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uzun süren adet kanaması

    Merhaba doktor hanım. 19 yaşındayım ve ilk defa adet gecikmesi yaşadım ekim ayı regl olmadım reglim gecikmişti daha sonra 1 kasım da adet oldum fakat 16 gündür hala adetim devam ediyor . ilk defa böyle bir şey ile karşılaşıyorum acaba ciddi bir durum mudur ? aynı zamanda regl dönemlerim dışında da v...

    Doktor Cevabı:
     İrem Güler Özgür

    Op. Dr. İrem Güler Özgür

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör


1/1 | Toplam 9 kayıt bulundu.
.
x