Uzun süre uyuşturucu kullandım bi korku sonucu bıraktım ama geceleri uyuyam

  • uzun süre uyuşturucu kullandım bi korku sonucu bıraktım ama geceleri uyuyamıyorum kendimde bi hastalık var sanıyorum önce kalp hastasıyım sanıp tedavi oldum birşey çıkmadı şimdi ise kafamda beynimde bi sorun var sanıyorum kafaya takıyorum bi psikiyatri doktoruna gittim Paxil isimli bi ilaç verdi ilacın recetesini okudum beni daha çok bunalıma soktu zaten kullansan dert kullanmasan dert faydasından çok zararı var sanki.sormak istediğim aslında beynimde düşündüğüm şey gerçek olabilir mi yoksa psikoljikmidir oda.

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba melih bey; böyle bir srüeç sonrasında madde yoksunluk belirtileri yaşanabiliyor bu da sizin durumundaki kişiler için zorlu bir süreç tabiki bu dönemi doktorunuzun verdiği desteklerle atlatabilirsiniz, burada doktorunuzun önerileri çok önemli, doktorunuza ve verdiği tedaviye guven duymalısınız , bahsettiğiniz türden ilaçlar başta yan etkiler yapabiliyor bu geçici bir süreçtir bunu doktorunuza sorabilirsiniz zamanla tedavi edici etkisi daha fazla ortaya çıkabiliyor, birçok danışan bu konuda ilacını bırakarak ve tedavisine guvenmeyerek hata yapıyor , lütfen doktorunuzla daha düzenli görüşün ve sorularınızı çekinmeden kendisine sorun sağlıklı ve mutlu gunler dilerim ****

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x