Uyuyamama korkusu

  • mrb hocam benim sorunum 2006 da üst üste 2 gece sabaha kadar uyuyamadim o zamandan sonra bende uyuyamama korkusu başladı yatağa yattığım zaman uyuyamicam diye korkuyorum artık bilinç altima yerleşti ağır uyku ilacı almadan uyuyamiyorum. Bunun bir tedavisi varmıdır veya bunu bilinç altımdan nasıl silerim şimdiden teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Tedavisi var. terapi ile tedavi ediliyor.

    tarihinde cevapladı.

Bursa Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :
Puan : 5 / Oy veren : 1 kişi

Diğer Hasta Soruları

  • Uzun süredir bezeler kaşıntı sırt ağrısı ve nefes darlığı

    Hocam merhabalar. senelerdir lenf bezlerim mevcut ama son zamanlarda kafaya takmaya başladım. netten hastalık okudukça daha da kafaya takıyorum ve belirtiler güçlenir gibi oluyor. en son koltuk altımda reaktif lenf nodu olduğunu öğrendim usg çekilmişti en büyüğü 16mm ekojenik hilusu falan yazıyordu....

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Alaattin Öztürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hocam yardımcı olabilir misiniz

    Hocam merhaba, benim sıkıntım çok düşünme ile ilgili aynı şeyleri çok fazla düşünüyorum takılıp kalıyorum genelde olumsuz şeyleri düşünüyorum mutluluğu da mutsuzluğu da çok abartıyorum kafamda hep bir şeyleri kuruyorum karşındakine aynı şeylere çok fazla tekrarlayarak sıkıyorum bunaltıyorum takıntıl...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Okan Tiring

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Rüyalar ve ölüm

    Hocam merhaba sürekli ölümle ilgili rüyalar görüyorum ve korkarak uyanıyorum ilk 1 sene önce başladı o rüyayı gördükten sonra ölüm psikolojisine girdim 2 hafta falan sürdü ve ölücem hissi geçti. bu karantina döneminde yine başladı bir çok kez uçağın düşmesiyle öldüğümü bir çok kez anneme ben ölücem...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Damla Yaşar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ölüm ve rüya

    Hocam merhaba sürekli ölümle ilgili rüyalar görüyorum ve korkarak uyanıyorum ilk 1 sene önce başladı o rüyayı gördükten sonra ölüm psikolojisine girdim 2 hafta falan sürdü ve ölücem hissi geçti. bu karantina döneminde yine başladı bir çok kez uçağın düşmesiyle öldüğümü bir çok kez anneme ben ölücem...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ezgi Didem Ayaltı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anal fissür

    Merhaba, 2 ay önce fissür teşhisi kondu. çatlak biraz derindi ama bu zamana kadar deri alttan yükselerek geldi iyileşme aşamasında hala. fakat bağırsak düzenimi stresten hala düzeltemedim 2 ayda 5 kere katı başlayıp yumuşak devam eden dışkılamalarım oldu. çizik gibi çatlaklar oluştu bunlardan sonra...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Yandı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anal fissür

    Merhaba, 2 ay önce fissür teşhisi kondu. çatlak biraz derindi ama bu zamana kadar deri alttan yükselerek geldi iyileşme aşamasında hala. fakat bağırsak düzenimi stresten hala düzeltemedim 2 ayda 5 kere katı başlayıp yumuşak devam eden dışkılamalarım oldu. çizik gibi çatlaklar oluştu bunlardan sonra...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Alaattin Öztürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Boğazda takılma

    Hocam iyi geceler yaklaşık 3 aydır yediklerim boğazıma takiliyo çok korkuyorum kbb gittim burnumdan boğazıma baktı ses tellerine bişey çıkmadı boyun ultrason çekildim bir şey yok boğazımı elliyorum sert bişey yok doktor psikolojik dedi boyun kasları gerginliği dedi bişey yok diyor lar ama boğazımda...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İrfan Gözübüyük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boğazda takılma

    Hocam iyi geceler yaklaşık 3 aydır yediklerim boğazıma takiliyo çok korkuyorum kbb gittim burnumdan boğazıma baktı ses tellerine bişey çıkmadı boyun ultrason çekildim bir şey yok boğazımı elliyorum sert bişey yok doktor psikolojik dedi boyun kasları gerginliği dedi bişey yok diyor lar ama boğazımda...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Murat Doğan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kız arkadasimla ilgili, süphe, güvensizlik

    Hocam değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. benim psikolojik destek almamı söylemenizle ben şunu anlıyorum. sorun bende mi? ben mi büyütüyorum veya abartıyorum. kız arkadasimin yaptigin seyler normal mi?

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Okan Tiring

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hamilelik süreci

    Teşekkür ederim. bahsettiğim içtiğim ilaçlarında olumsuz etkisi olmaz herhalde. birde kusura bakmazsanız son birşey danışacaktım. ben hamileliğimde düşükte olsa radyasyona maruz kalmış oldum herhalde. bu durumda bebeğe normalden daha mı çok dikkat etmeliyim? yani mesela ananem , bebeğim 1 aylıkken t...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kız arkadasimla ilgili, süphe, güvensizlik

    Hocam merhabalar. 26 yasindayim yaklasık 7 yildir yaygın anksiyete bozukluğu hastasıyım. 7 yıldır birlikte oldugum bir kiz arkadasim var. son zamanlarda herseyini takinti haline getirdim (veya getirmedim, haklıydım bilemiyorum). ilk once calismaya gittigi sehirde kiralık daire tuttugu emlakci dukkan...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Okan Tiring

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sinirlilik

    Hocam online terapiye nasıl katılabilirim lütfen yardımcı olun çok hırçınlaştı artık o kadar psikolojim bozuldu ki kendi çocuğumdan korkar oldum hocam nolur yardım edin istemediği şeylere bagırması kendi kafasına vurması yapma vurma dediğimde daha çok vuruyor hocam nasıl yaklaşmalıyım nasıl vazgeçi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yusuf Karaer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Tahammülsüzlük

    Merhaba hocam geçen sene elim vi kaza sonucunda babamı kaybettim.18 gün yogun bakımda kaldı. kötü etkilendim. 2 cocugum var 3 ve 6 yasında çok tahammülsüzüm onlara karşı. ağlamalarına dayanamıyorum. onların bi suçu yok ilgilenmediğim için cok aglıyorlar biliyorum ama eskisine före daha az ilgilenmem...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Damla Yaşar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 2 skrum var

    Hocam bunla ilgili bir şey düşündüm ben o küçük cocuklara birbirlerine dokunmalarini söylediğimde altlarında sadece kilot varsa ve bu şekilde birbirlerinin cinsel organlarına dokundularsa bu durumda ben sapkın mı olurjm ve onları taciz etmiş mi olurum

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüseyin Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Makat terlemesi̇

    Hocam yaklaşık 6.5 senedir makat bölgemde aşırı terleme var yaz kış boyunca çok sıkıntı yaşıyorum . evde dururken hiç bir şey yok dışarı adım attığım an terlemeye başlar . kaşıntı yok kanama yok hiç bir rahatsızlık yok makat bölgemde sadece aşırı şekilde terleme var ve ben bundan artık çok rahatsızı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bülent Menteş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x