Uysal kedim saldırdı

  • Merhaba. Kedim sarman cinsi 6 yaşında erkek ve yaklaşık 2 3 haftalıkken sahiplenmiştim. Bana çok düşkün ve agresif sinirli bi kedi değildir. Hamster ile buluşturduk, farklı kedilerle buluştu ama hiç birine zarar vermedi hiç bir saldırganlık yapmadı yani gerçekten sakin bir kedi. Nişanlımın yaklaşık 4 5 aylık bir erkek kedisi var tekir cinsi. Ben kedim tarçını da alıp nişanlımın evinde kalmaya gittim, benim kedim ile nişanlım daha önceden tanışıyorlardı. Nişanlımın kedisi suzuki ile anlaştılar sürekli oyun oynadılar birbirlerine pati atıp kovalamaca gibi ama zararlı veya düşmanca bir şey gözlemlemedim. Benim kedim tarçının nişanlımın evine 2. Gelişi oluyordu ve 2. Kez nişanlımın kedisini görüyordu. Kedim ortada hiç bir şey yokken aniden nişanlıma saldırdı durduramadık ben araya girdim bana da saldırdı ve elimde büyük hasar vardı. Doktora gittim, kuduz ve tetenoz aşısı oldum ayrıyetten krem verildi. İkinci gün yine hiç bir problem yokken nişanlıma tekrar saldırdı ve ben yine araya girdim bu sefer ben de çok büyük hasar oluştu ayaklarımda ellerimde. Şu an elimi hiç bir şekilde kullanamıyorum. Kedim kısırlaştırılmamış ve çiftleştirilmemiş bir kedi. Bir kaç kez çiftleştirmeyi denedik olmadı. Aşıları ise ilk 2 sene düzenliydi sonradan kestik. Kedim 2 3 kez dışarı çıkmış bir kedi ve en son 2 sene önce dışarı çıktı. Korktuğum şey kedim bu kadar sakinken neden böyle bir hal aldı. Bunun sebebi nedir. Çok üzgünüm ve bensiz uyuyamayan kedimi görmekten korkuyorum. Düzelmeyecek mi bu ,bir problem mi olacak onun için çok endişeliyim. Gelip geçici bir şey, ortam değişikliğinden dolayı sinir stres olmasını ümit ediyorum. Çevreme anlattığımda herkes nasıl kedi saldırır nasıl koruyamazsın kendini diye tepkiler alıyorum. Fakat o an kedim, sokak kedileri nasıl birbirine düşman olup zarar verme amaçlı saldırıp dövüşüyorsa aynı öyleydi. Asla durduramadık tısladı tüyleri diken oldu gerçekten odadan zor çıktık ve onu öyle görmek beni çok kötü etkiledi bunun devamı olacağından korkuyorum.

  • Doktor Cevabı:

    Davranış problemlerinde, davranış değişikliklerinin ortaya çıkarılması ve devamında yapılacak davranış modifikasyonu hasta sahibi ile hekim arasında gerçekleşen uzun bir süreçtir. bu nedenle, hayvan davranışları hakkında uzman olan hocamız ondokuz mayıs üniversitesi, veteriner fakültesi, i̇ç hastalıkları anabilim dalı öğretim üyesi prof.dr. duygu dalgın ile görüşmenizi tavsiye ederim. hafta içi mesai saatlerinde (bu pazartesi hariç) 0.362.3121919-1232 nolu telefonundan ulaşabilirsiniz. çok geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.

Samsun Veteriner uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Papağanım durgun ve çok yem yiyor

    Dün evime gelen sultan papağanım, dün gayet güzel ötüyordu. bugün kafesinden çıktı bir yarım saat kadar uçtu. bir yere falan da çarpmadı, sonra kafesini yanına götürdüm, darı verdim ve kafesin içine soktum bu sayede. 1-2 saat sonra tamamen sesi ve hareketleri kesildi. şu an sadece aşırı yemek yiyor...

    Doktor Cevabı:

    Prof.Dr. Yücel Meral

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Muhabbet kuşu kursak şişmesi

    Hocam merhaba 4 yaşında erkek muhabbet kuşum da ara ara kursak şişmesi oluyor kendiliğinden geçiyor. bu durum için ne yapmam gerekiyor bilgi verirseniz sevinirim.

    Doktor Cevabı:

    Prof.Dr. Yücel Meral

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kedi i̇drar problemi

    Dört aylıkken idrar sıkıntısı yüzünden götürmüştüm ve ne olur ne olmaz diye enfeksiyon aşısı olmuştu. dört aylık olduğu için beteriner kızışma durumunu düşünmemişti ama ben veterinerden iki hafta sonra belirtilerini görmüştüm. bunca ay sesimin çıkmamasının nedeni kızıştığı için yapıyor diye düşünmem...

    Doktor Cevabı:

    Prof.Dr. Yücel Meral

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kedi i̇drar problemi

    Merhaba iyi günler benim 8 aylık tekir kedim var ve dört aylıktan itibaren evin belirli yerlerine idrar yapıyordu. daha sonra kızışma belirtileri gördüm ve 7.ayında yani 2.5 hafta önce kısırlaştırdım. halıları kaldırdıktan sonra işeme belirtisi azaldı ama halıları ne zaman koysam koklayıp kazmaya ça...

    Doktor Cevabı:

    Prof.Dr. Yücel Meral

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tedavi süreci hk.

    Hocam i̇ran 1 yaşındaki erkek kendime hepatitis teşhisi koyuldu.. 3 gün verdikleri ilaçları kullandık fakat kusmalar oldu yeme içme isteğinde azalma oldu.. şimdi o ilaçları birkac gün iğneyle verelim dediler. i̇ştah açıcı da verildi. serumdan sonra bir kusma bir bulantı oldu fakat bulantı kusmayla s...

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Ali Ergül

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kedim 3.kattan düştü

    Hocam merhabalar 8aylık kedim 3.kattan düştü röntgenlerde herhangi bir kırık tespit edilmedi ilk iki gün belden aşağıda hiç his yoktu şu anda 5.gün patilerini sıkınca ayaklarını çekiyor ama üzerine basmıyor.kuyruktada his yok.dolayısıyla tuvaletinide bilinçli yapamıyor.4gündür kortizon ve vitamin iğ...

    Doktor Cevabı:

    Prof.Dr. Yücel Meral

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kedi ameliyat

    Çok teşekkür ediyorum. biz de apar topar kliniğe götürdük ve çoklu antibiyotik tedavisi başlattılar ameliyatı çok kötü yapıldığından bağladığı tel kendiliğinden açık yarasından atmış kendini ve taner hoca plakayı çıkarttırmış vidayı falan tekrar ameliyata alınacak ancak enfeksiyon bi kurusun diye be...

    Doktor Cevabı:

    Prof.Dr. Yücel Meral

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kedi ameliyat

    Merhaba . bizim tekir kedimiz vardı 5. kattan düştü arka sol bacak kemiği kırıldı ameliyat ettirdik evde bakmaya çalışıyoruz ancak sargıdaydı ve bugün açtık sargısını enfeksiyon kaptığını söyledi veterineri bize patisi şişmişti ancak antibiyotik sürünce şişi indi biraz daha . dikişlerinden sıvı akıy...

    Doktor Cevabı:

    Prof.Dr. Yücel Meral

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Muhabbet kuşu ishal

    Hocam merhaba benim muhabbet kuşum 3 yaşında iki gündür ishal istahsız biraz kum ve aspur yediğinde toparlanıyor dışkısı sulu koyu yeşil oluyor ama çok halsiz kanatlarını biraz saldı konuşmuyor ötmüyor ilaç olarak enrocure verdik ama içi bulanıyor çıkartıyor ne yapmamız lazım lütfen yardımcı olan

    Doktor Cevabı:

    Vet. Tülin Özcan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kusum çok hasta

    Hocam merhabalar 1 yaşında erkek muhabbet kusumuz var denge sorunu yaşıyoruz sola doğru sanki hıçkırarak kendinini düzeltmeye çalisiyor halsizlik var ve bisey yiyip içmiyor kuşuma nasıl yardımcı olabilirim veterinere götürdüğüm de kuşlardan anlamadıklarını söylediler ne yapabilirim yardımcı olurmusu...

    Doktor Cevabı:

    Prof.Dr. Yücel Meral

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hidrosefali

    Hocam tekrar merhabalar, raporumuzun sonucunda: "akua duktus mezensefali duzeyinde odem ve yogun enflamasyon izlenmistir. bu duzeyde eslik eden akuaduktus cevresinde yogun diffuz kontrast tutulumu izlenmistir. bulgular enflamatuar-enfeksiyoz patolojileri ilk planda dusunulmustur. viral patolojile...

    Doktor Cevabı:

    Prof.Dr. Yücel Meral

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hastalık tanı

    Merhabalar benim bi muhabbet kuşum var 8 yaşında erkek. burnu mavi iken son 1 yıldır burnunun tamamını kahverengi kabuk bağladı olgunluktan midir ?

    Doktor Cevabı:

    Vet. Tülin Özcan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hidrosefali

    Merhabalar hocam, hidrosefali teshisi konan kedimizde ilac tedavisine baslanilmak istedi. hastalik cok ilerlememis ve henuz 1 yasindayiz. bu hastalikta kullanılan ilaclar daha fazla sivi birikmesini engellenek icin mi, yoksa var olan siviyi azaltmak icin midir? gecici bir cozum mudur? bir de ameliy...

    Doktor Cevabı:

    Prof.Dr. Yücel Meral

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Büyüyen kırmızı lekeler

    Merhaba. sokakta besledigim kedi kendini aşırı yalıyor. karın kisminda ve arka bacak arkasinda kızarmış halkalar var. küçük halkalardi ancak 1 hafta içerisinde bayağı bir büyüdü çünkü sürekli yalıyor. ateş ve iştah kaybı yok. önemli birsey olabilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Vet. Tülin Özcan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yurume bozukluğu

    Merhabalar hocam, 1 yasindaki kedimizde kum yeme ve kuyruk emme aliskanligi var, disardan sahiplendigimiz icin gecmisten gelen bir travmasi oldugunu dusunuyoruz. bir gun yuruyusunde bir bozulma oldu, tipki kuru fip hastasi kediler gibi 8 cizerek ve ayaklarini suruyerek yuruyordu.ziplamasinda bir sor...

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Süleyman ÜRKMEZ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x