Uyku ve beslenme

  • Merhaba hocam. 9 aylık bir bebeğim var. Daha önce kusma problemimiz vardı şu an atlattık gibi bunu. Gelişim olarak biraz hızlı bir bebek. Gün içersinde herhangi bir sıkıntı yaşamıyoruz. Katı gıda da yiyor. 2 kez ortalama 1 buçuk 2 saat uyuyo. Ama gece çok problemliyiz. Sürekli uyanıyo kıpır kıpır durmuyo. Çığlık çığlığa bağırıyo ve mama içmeden susmuyo. Son zamanlarda iyice çoğaldı. Ortalama 2 saatte uyanıp bağırıyo. Ama sabah olunca normalleşiyo biraz daha. Uzun zamandır geceleri çok yorgun düşüyorum ve bazn dayanamıyorm. Bu durum da napmalıyız. Gece beslenmesini bıraktırmak çözüm olur mu

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, uykuya dalarken, uyku sırasında veya uyanırken ortaya çıkan istenmeyen fiziksel olayları parasomni olarak değerlendiriyoruz. sıklıkla iyi huylu bir durum olsa da ebeveynleri zorlayabilmektedir. öncelikle altta yatan organik bir patolojiyi elemek adına bir çocuk sağlığı ve hastalıkları uzmanı muayenesi öneririm. gündüz uykusu 9 ay itibari ile teke düşürülebilir. genellikle 6 aydan sonra gece beslenmesine gereksinim azalmaktadır, gece beslenmesini kesebilirsiniz.

    tarihinde cevapladı.
  • Pandemi sebebiyle hastaneye götürmek istemiyorm aslında hocam. Bir kaç gündür biraz daha iyi ama yine de mama içmeye kalkıyo ve mamadan sonra uyuyo. Ama bazn zor uyuyo gece bile olsa. Sıkıntılı bir durum değildir ama demi hocam


Bursa Çocuk Doktorları uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Ergenlik şüphesi

    Merhaba doktor bey, 2012 aralık doğumlu kızımın tek taraflı memesinde sertleşme ve büyüme başladı,tahlil sonuçlarına göre ,lh, prolaktın,e2,serbest t4,tsh,fsh gibi bütün hormonları normal sınırlarda çıktı,kemik yaşı yaşıyla uyumlu ve böbrek üstü bezi hormonu da normal çıktı. kıllanma yok. ancak mem...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Erdal Eren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Marfan sendromu

    Peki hocam genetik testte normal çıktığında benim marfan sendromu olmam yüzde kaçtır

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şadi İdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kilo alamayan cocuk

    Hocam kilo ile ilgili problememiz nedeniyle gastroentiloji bölümüne yondermissiniz sizden randevumuz var gelmemize gerek yokmu

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Erdal Eren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bebek gelişim

    Hocam merhabalar size iki sorum olacaktı 1)üç aylık bir oğlum var doğum kilosu 3.335 geçen ay5.800 dü kilosu şimdi6.350 normal mi sadece anne sütü ile besleniyor 2) dün doktor muayene sırasında oğlunuzda kunduracı gögsü var takip edecez dedi sizce sıkıntılı bir durum mu bu kadar erken tanı konur...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İbrahim Etem Pişkin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gelişim geriliği

    Hocam 7 aylık oğlumun boyu 66 cm kilosu 7.800 ek gıdaya geçtik ama iki aydır kilo alımı çok düşük persentilde boyu düşük çıkıyor acaba büyüme geriliği varmıdır

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ergun Çetinkaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Marfan sendromu

    Merhaba yaşım 14 marfan sendromundan şüphelendiler boyum uzun ve bileklerim ince marfan sendromunun yapabildiği el hareketlerini yapabiliyorum aort damarım geniş göğsüm çökük skolyoz yok dişlerin bi yerde toplanması yok düz ayak yok eklemlerde ağrı yok parmaklarım ince babamın da boyu uzun ama parma...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şadi İdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kilo alamayan cocuk

    Hocam 4 buçuk yaşında oğlum var kilo 14 boy 107 gelişim geriliği var gram almıyor gastoentoloji bölümü baktı endokrinoloji büyüme hormonuna baktı şeker bakildi fakat bir problem yok dediler.metabokizma genetigine baktı problem yok. yinede çocuğum gram kilo almıyor bu neden olabilir yardımcı olur mus...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Erdal Eren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyku düzeni

    İyi akşamlar hocam 70 günlük kızımız gün içerisinde hiç uyumuyor .24 saat içerisinde en fazla 5 saat uyuyor .bu normal bir durum mu ? değilse sebebi ne olabilir hocam ? teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Gürses

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 6 aylık bebek ve köpek dişi

    Merhaba oğlum 6 ay 3 günlük ve köpek dişini patlatmaya başladı normal mi

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ümran Özmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kilo ve boy

    Merhaba doktor bey benim kızım 5 yaşında kilosu 16 17 kilo 17den yukarı çıkamıyoruz sürekli aynı kiloda sabit boyu da aynı fakat hiç-bir yemeği seçmez hepsinden gerekli vitaminlerini aldığını düşünüyorum kilosu ve boyu için önerebilceğiniz birşey varmı acaba şimdiden teşekkür ediyorum ıyi günler

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ergun Çetinkaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Büyüme geriliği

    Merhaba dr.hanım 2160 gr doğan bebeğim 10 aylık 7500 kilo 69 cm ilk altı ay kilo alımı iyiydi ek gıdaya geçince kilo alımı yavaşladı nutrica infartini iki ay kullandık kiloyu pek etkilemedi oğluma sevmeyerek yedirdim sonra onu bıraktık fantomalta yeni başladık oğlum güzel yemek yiyor her öğün bir ça...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Gürses

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Merhabalar..

    Hocam merhabalar. 7 yaşında erkek bir yeğenim var. biraz hareket edip yorulduğunda yada güldüğünde bunlar fark edebildiklerimiz sağ şakak kısmında ve üst dudak burun arasındaki kısımda morarma meydana geliyor. bu durum herhangi bir hastalığın habercisi olabilir mi ? doğumdan önce kalbi delik gibi yo...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mahya Sultan Tosun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Regl ve boy uzaması

    Merhaba hocam, kızım 2010nisan doğumlu şubat ayında ilk reglini oldu, boyu 153, yüzme sporu yapıyor, uzun boylu olmak istiyor, boyunun uzaması için ne yapmalıyız? daha ne kadar uzayabilir, ilaç kullanmalı mı? teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ergun Çetinkaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Büyüme ve gelişme

    Merhaba kızım 2,5 yaşında ve 11 kilo tahlillerini yaptırdık ama herhangi bişey yok. fortini multi fibre kullanın dedi ama çok kararsızım. kızım iştahsız çok az yiyor iştahını artırmamın başka yolu var mı ? teşekkürler.

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Başak Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bebegim dönmüyor

    Hocam merhaba , 8 aylik erkek bebeğim var . gelişimi fiziksel olarak gayet iyi . oturuyor, geri geri emekliyor, otururken istediği eşyaya uzanıyor, elleri üzerinde emekleme pozisyonunda duruyor, ama bir türlü dönmüyor:( . yüz üstündeyken sirt üstü dönüyor ama sırt üzeri yatarken hic dönmüyor:( ne ya...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Gürses

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x