Uyku sorunu

  • Uyku sorunu

    İyi günler sayın hocam,benim kardeşimin sezeryanla dünyaya getirdiyi 40günlük bebegi var,ve bebegimiz geceleri kesinlikle uyumuyor,bir kaç gün öncesine kadar en azından gündüzleri uyuyordu ancak simdi gündüzleri de uyumuyor.doymamak gibi bir sorunu olamaz çünki sütü hep var. acaba sezeryanla dogum...

    Doktor Cevabı:
     Nuran Gürses

    Prof. Dr. Nuran Gürses

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyku sorunu

    Yusuf bey merhaba ben duru sener'in annesiyim.yusuf bey duru martta 3 yaşına girecek bizim sorunumuz uyku gece 12-1'den önce uyumuyor.öğlen uykusu geliyor fakat 2 saat sallasam da uyumuyor. resmen gözlerine parmağını sokuyor kapanmasın diye.uyku kelimesini duyduğu anda saat kaç olursa olsun...

    Doktor Cevabı:
     Yusuf Büyükpınarbaşılı

    Uzm. Dr. Yusuf Büyükpınarbaşılı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyku sorunu

    Uykunun çok has has olunması en ufak seslerde uyanılması her zaman olmasa da uyumakta zorluk çekilmesi sizce normal bir durum mu dur ve normal dışı bir durumsa neler yapılmalıdır?

    Doktor Cevabı:
     R. Sabri Yurdakul

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyku sorunu

    Doktor bey iyi günler dilerim. annem 55 yaşında.bir mutfak kazası nedeniyle sol kolu kırıldı alçıya alındı.ayrıca bel kemiğinden ameliyat oldu.şimdi 15 gün evvel taburcu oldu ve evinde.tedavi devam ediyor sormak istediğim annem maalesef yaklaşık 10 gündür neredeyse hiç uyumuyor ve bu durum onu bunal...

    Doktor Cevabı:
     Hakan Kaynak

    Prof. Dr. Hakan Kaynak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyku sorunu

    Kızım 18 aylık.dün gece uyandı ve çok agladı.eşim ve ben zor sakinleştirdik.bizi duymuyor...kendini geri atıyor.kucagımıza aldık sakin sakin konuştuk.ninniler söyledik.her sefererinde inatla agladı.daha sonra bi şekilde kandırip sakinleştirdik...uyumamak için 2.5saat direndi sonra uyudu. her hangi...

    Doktor Cevabı:
     Öznur Simav

    Çocuk Gelişim Uzmanı Öznur Simav

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyku sorunu

    Merhaba hocam kızım 20 mayıs 2010 da 33 haftalık 2.370 gr 47 cm doğdu şuan 81 cm 12 kg ağırlığında gelişimi normalmi,serebral palsi diplejik teşhisi kondu henüz yürümüyor 2 aydır fizik tedaviye başladık bunun dışında en büyük problemimiz uyku doğduğundan beri yaşıyoruz bu sorunu gündüz en fazla 1- 2...

    Doktor Cevabı:
     Nuran Gürses

    Prof. Dr. Nuran Gürses

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyku sorunu

    Iyi günler hakan bey, benim 3 yaşında kızım var nerdeyse her gece korkarak ve ağlayarak uyanıyor ,ve babasınıda benide kabul etmiyor yaklaşık 15 dk.gözü kapalı haykırarak bağırarak ağlıyor daha sonra kendine gelip kucağımıza geliyor, gündüzleride sürekli huzursuz ve çok az uyuyor evimizde onu etkile...

    Doktor Cevabı:
     Hakan Emanetoğlu

    Uzm. Pedagog Hakan Emanetoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyku sorunu

    Merhaba özlem hanım. benim kızım 8 buçuk aylık.beni emerek uyumaya alıştı.bu alışkanlık giderek bizi zorlamaya başladı. emerek uyutup yatağımızın yanında olan beşiğine koyuyorum. fakat en fazla bir saat uyuyup tekrar emmek istiyor.tekrar beşiğine koyarken uyanıp ağlıyor. bu sorunu gündüz de yaşıyoru...

    Doktor Cevabı:
     Özlem Önen

    Uzm. Dr. Özlem Önen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyku sorunu

    Iyi aksamlar hocam,benim 13 aylık bir kızım var,öncelikle uyku zamanı geldiginde uykuya oldukca zor dalıyor ve ilk yarım saat uykuya daldıktan sonra cok asırı terliyor,bunun önemli bir sebebi olabilir mi?yarım saat sonunda normal vucut ısısına gceciyor,birde sabaha kadar saga sola cok döndügü gibi h...

    Doktor Cevabı:
     Gülay Kara

    Uzm. Dr. Gülay Kara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyku sorunu

    Iyi günler hocam,3 yaşında bir oğlum var 10 haziran 2009 doğumlu sorunumuz uykusu geldiğinde yatağa yattığında uykuya dalamama sorunu yaşıyo uykum geldi diyo ama yattığı zaman uyumakta ve dalmada çok sorun yaşıyo 1 2 saatı buluyo bu neden psikolojik olbilirmi genelde mutlu bir çocuk anne baba çalıs...

    Doktor Cevabı:
     Ahmet Şenses

    Uzm. Dr. Ahmet Şenses

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör


1/17 | Toplam 169 kayıt bulundu.

Uyku sorunuile ilgili uzmanlar

.
x