Üründen sonra

  • merhaba benim cildim de bir anormallik yoktu cildiyecimin verdiği sivilce ilacını kullandım yüzümü yıkadım ve burnumun ucunun belirgin şekilde beyazladığını gördüm sonra ürünü kullanmadım. 4 ay falan geçti başka bir cilt ürünü kullandım yine aynı yer aynı şekilde beyazladı günden güne azaldı ama esmer olduğum için hâlâ görebiliyorum belirgin yani. birde ürünü gereğinden fazla kullanmıştım 1 hafta sonra iki tane büyük sivilcem çıktı kopardım beyaz renkte minicik nokta şeklinde kalmış gözeneklerimin olduğu yerde. bunların nedeni ne olabilir birde bi daha sivilcelerimde o şey olmadı ürünü bırakınca. yüz tipim akneli gözenekli siyah noktalı. yağlı yani. o burnumda o bahsettiğim yerde de siyah nokta çok fazla ama temizlenmeye bağımlı olmadı hafif ten rengim açıldı gibi

  • Doktor Cevabı:

    Geçmiş olsun nerde ikamet ediyorsunuz yardımcı olmak isterim

    tarihinde cevapladı.

Yalova Dermatolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Ciltteki derin izler

    Merhaba hocam , yüzümde yillar önce oldugum akne tedavisinden kalma derin izler var. özelliklede kaş çevremde ve yanaklarımda. i̇zleri kapatacak bir tedaviniz varmidir. sizden randevu talep edebiliyormuyuz.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serdar Cenk Güvenç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Large pores

    Merhabalar yüzümde gözenekler var ve bunlardan kurtulmak istiyorum. 24 yaşında erkeğim. gözenekler büyük çukur şeklinde değiller. çevremde gördüklerim gibiler ama rahatsız hissediyorum bunun için ne yapmam gerekli

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Damla Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vitiligo ve cilt sorunları

    Merhaba ben 3 yıl önce acnegen kullandım ama cildimde gözeneklerim kaldı ve kapanmıyo önerdiğiniz ürünler nelerdir karma ve hassas bir cilt yapım var cilt tipime en uygun güneş kremi nedir aknelerim siyah noktaların tekrar oluştu birde vitiligom var bi çok doktora gittim bir sonuç alamadım ne yapmam...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Genital bölgede hemanjiom benzeri sivilceler

    Sağlıklı günler hocam. uygun görürseniz problemimi kısa bir şekilde özetlemek istiyorum; yaklaşık 5 yıldır penisimin baş kısmında (hemanjiom,angiokeratoma) benzeri oluşumlar mevcut. daha önce üroloji ve dermatoloji bölümlerine uğradım herhangi bulaşıcı bir hastalık olmadığını belirttiler, birsür...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Engin Kocabaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göz yaşı kanalı tıkanıklığı

    Merhaba hocam, göz yaşı kanalı tıkanıklığım var. tedavisinin cerrahi olduğu söylendi. diode lazer herkese uygulanabiliyor mu? diode lazerden sonra tekrar tıkanıklık olma ihtimali var mı? bilgi verirseniz sevinirim. şimdiden teşekkür ederim .

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Özgür Kiriş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Roaccutane ve lazer

    Marhaba, roaccutane tedavisine başlayacağım düşük doz günlük 20 mg olmak üzere 12 ay sürecek bu süreç, doktorum doz düşük tuttu ve lazer epilasyona gidebikecegimu söyledi aynı anda. bir sakıncası varmıdır ikisinin aynı anda olmasının?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Roaccutane ve lazer epilasyon

    Merhaba, 20 yaşındayım roaccutane kullanmaya başlayacağım doktorumun uygun görmesi üzerine 20 mg roaccutane günlük kullanacağım ve tedavim 11 - 12 ay sürecek düşük doz roaccutane tedavisinde vücut için ( yüz değil) lazer epilasyon yapılmasında bir sakınca varmıdır? doktorum tedavim boyunca her a...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Uğur İnan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aknetrent ve lazer epilasyon

    Şerafettin bey merhaba, aknetrent 60mg kullanıyorum. ilaca başlamadan önce ve 3. ayına kadar lazer epilasyon yapıyordum .doktorumun lazer epilasyon konusunda pek bilgisi yok yaşından mütevellit, son zamanlarda derim tahriş oluyor gibi hissediyorum, nadir aralıklarla kullansam sıkıntı olur mu?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Güneş lekesi

    Hocam merhaba, birkaç yıl önce güneşte oluşan ve hala geçmeyen çok belirgin olarak kollarımda ve sırtımda güneş lekeleri var. cildiyeye gittim, leke giderici bir karışım hazırladı ve etki etmezse lazerle leke tedavisini önerdi. ancak lazer cildi inceltiyormuş ve pek bilgim olmadığı için güvenemedim....

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serdar Cenk Güvenç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Cilt lekesi

    Hocam merhaba yüzümde beni rahatsız eden ufak bı doğum lekem var tedavisi olurmu kurtulurmuyum bilgi edinmek istiyorum kısa süre içinde muayeneye gelmek isterim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acne scarları

    İyi günler doktor hanım.yüzümde oldukça fazla kimisi derin kimisi yüzeysel acne scarları mevcut.şakak ve burununda özellikle.siz scar tedavisi yapıyormusunuz hocam yapılıyorsa hangi tedaviler uygulanıyor.lazer, prp veya subzisyonun etkili tedaviler yapılıyor mu.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Deniz Güneş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uçuk izi gecmiyor hocam 10 gündür

    Hocam dudağım sol üst köşede uçuk çıktı uçuk geçti ama izi kaldı kırmızı ne yapmam lazımmmmm

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Basurmuyum hocam

    Hocam merhaba 21 yaşındayım kabızlık problemi çekiyorum ve hocam bugün farkettim ki anüsümde ıkındığım da dışarı mor bir yapı geliyor herhangi bir ağrı ya da kanama yok hocam normal durduğumda sıkıntı yok sadece ıkındığımda dışarı birşey geliyor ve sonra geri giriyor hocam bu basur mudur ve nasıl t...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mert Atak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Eskiden kalan çatlaklar

    Merhaba hocam özellikle bel çevremde ve bacağımın iç kısımlarında beyaz renkli çatlaklar var çok rahatsız oluyorum bunun tedavisi var mıdır acaba? özgüvenimi çok düşürüyor

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Uğur İnan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet düzensizliği ve estriol krem

    Doktorum, sonuçlarımı ve ultrasonumu inceledi ve bende pcos vs olmadıgını söyledi , tüylenmenin pcos dısındaki sebebi nedir ??sadece lazer ile bu sorundan kurtulabilir miyim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ertan Öztürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x