Ürün kullanımk

  • Hocam merhaba wpw rahatsızlığım var zayıfla ürünü kullanmak istiyorum herhangi bir sorun yaşarmıyım acaba veya hangi tür ürünler kullanmalıyım konu hakkında yardımcı olabilirmisiniz yardımlarınız için teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Yrd. Doç. Dr. Ali Özeren

    Kardiyoloji

    Kullanabilirsiniz uyarıcılar çarpıntıyı etkileyebilir

    tarihinde cevapladı.

Bursa Kardiyolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Ventrikuler tasikardi

    Selçuk hocam kolay gelsin... hocam son 10 yıldır dönemsel ek atımlarım oluyor bir ay günde 100 civarı oluyor sonra bi kesiliyor çok nadiren olmaya başlıyor 6 7 ay sonra yine 1 aylık bi periyot başlıyor vs son 10 yıldır böyle hocam...ek atımlarım olduğu zamanlar holter taktırıyorum 150 civarı ves çık...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Selçuk Özkan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikolojik veya hastalik

    Merhaba hocam. 1 senedir çarpıntım vardi çok stresli bir yildan sonra 14 ekimde 2019 da başladı ilk mide bulantisi göz kararması terleme aniden baslayan 150-160 nabiz ile acillik oldum gittiğimde ekg de 127 ye düşmüştü sinüs taşikardi çıktı. tam 2 saat sürdü o çarpıntı sakinleştirici verip düşürdüle...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sıtkı KARACA

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Taşikardi ve spor

    Hocam merhaba ben 20 yaşında taşikardi hastasıyım ve dideral ilacıni kullanıyorum.benim sorum, hocam ben spor yapmak istiyorum fakat ne zaman spor yapmaya kalksam kalbim ağzımda atıyor kalp krizi geçirmekten korkuyorum.benim spor yapmam riskli midir acaba bunu sorucaktim hocam cevaplayabilirseniz ço...

    Doktor Cevabı:

    Yrd. Doç. Dr. Ali Özeren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sinüs taşikardi

    Hocam çok teşekkür ederim tekrar rahatsız ediyorum sabah kalktığımda ilacı içene kadar kalbim çok hızlı atıyor ve göğüs ağrısı oluyor kahvaltı zor yapıyorum hemen dideral içiyorum göğüs ağrım geçiyor. her sabah aynı şeyi yaşıyorum 130lara çıkıyor bulaşık yıkıyorum ayakta durunca gözlerim kararıyor f...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ritim bozukluğu

    Hocam iyi akşamlar umarım iyisiniz birşey sorabilirmiyim hocam bi blogda gördüm bi bayan benimle aynı şeyi yasiyormus gece uyandıran 200 üstü nabiz ve wpw sendromu cıkmış.acaba benim size anlattığım sorduğum gece uyandıran ritim sorunu bu olabilirmi acaba ?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ritim bozukluğu

    Hocam iyi akşamlar birşey sorabilirmiyim önemli bu bendeki gece 200 üstü nabiz oksurunce teklemeli ve yine hızlı nabıza dönüyor ve akşam yatmadan kendim yarim concor içiyorum ama dün gece yine kaldırdı beni ama aşırı hızlı değildi yarim daha aldım yattım.asiri terli ve çarpıntılı kalktım dün gece.co...

    Doktor Cevabı:

    Yrd. Doç. Dr. Ali Özeren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ekstra atım

    Can hocam kolay gelsin... hocam son 10 yıldır dönemsel ek atımlarım oluyor bi olmaya bir ay falan sürüyor günde 100 civarı oluyor sonra bi kesiliyor çok nadiren olmaya başlıyor 6 7 ay sonra yine 1 aylık bi periyot başlıyor vs son 10 yıldır böyle hocam...ek atımlarım olduğu zamanlar holter taktırıyor...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Can Özbek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ekstra atimlar

    Zekeriya hocam kolay gelsin... hocam son 10 yıldır dönemsel ek atımlarım oluyor bi olmaya bir ay falan sürüyor günde 100 civarı oluyor sonra bi kesiliyor çok nadiren olmaya başlıyor 6 7 ay sonra yine 1 aylık bi periyot başlıyor vs son 10 yıldır böyle hocam...ek atımlarım olduğu zamanlar holter taktı...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ritim bozuklugi

    Merhaba hocam. 1 senedir çarpıntım vardi çok stresli bir yildan sonra 14 ekimde 2019 da başladı ilk mide bulantisi göz kararması terleme aniden baslayan 150-160 nabiz ile acillik oldum gittiğimde ekg de 127 ye düşmüştü sinüs taşikardi çıktı. tam 2 saat sürdü o çarpıntı sakinleştirici verip düşürdüle...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Feridun Koşar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ritim bozuklugu

    Merhaba hocam. 1 senedir çarpıntım vardi çok stresli bir yildan sonra 14 ekimde 2019 da başladı ilk mide bulantisi göz kararması terleme aniden baslayan 150-160 nabiz ile acillik oldum gittiğimde ekg de 127 ye düşmüştü sinüs taşikardi çıktı. tam 2 saat sürdü o çarpıntı sakinleştirici verip düşürdüle...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aybanu Gökçen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uygunsuz sinüs taşikardisi

    Hocam tekrardan rahatsız ediyorum kusura bakmayın ramazan boyunca çok iyiydim istirahat nabzım 60-70 aralığındaydı 1 ay bende bu yüzden ilaca gerek duymadım çünkü genel tansiyonum düşük hocam 8-6 9-7 max 10-8 oluyor. ama son 1 haftadır en düşük istirahat nabzım 90 civarlarında ama genelde 100ü buluy...

    Doktor Cevabı:

    Yrd. Doç. Dr. Ali Özeren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Geçmeyen taşikardi hissi

    Merhaba.midem yemeklerden sonra biraz bulanır gibi oluyor.kalbim her gün çarpıyor.çarpmasa bile nabzımı hissetmediğim gün yok.özellikle yemekten sonra.sıcak bir ortamda daha da fena oluyorum,reflüm yok.bazen tırnaklarım  morarıyor.bazen biraz fazla yoğun bir gün geçirince nabzım çok daha hızlanıyor...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Uygunsuz sinüs taşikardi

    Hocam tekrardan merhaba yine rahatsız ediyorum kusura bakmayın. bayadır düzenli giden nabzım bu gece tekrardan 150yi buldu. gün içinde bi sıkıntım yoktu aslında ama akşama doğru kalbim yine çok hızlı ama çarpıntısız içten içe atmaya başladı bunun üzerine yürüyüş yapayım nabzım düzene girer belki diy...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp ritim bozukluğu

    Merhaba doktor bey, ben yaklaşık 2 yıldır gece yatağımda uzanırken, sabah uyandığımda, oturduğum yerde tv izlerken aniden oluşan kalp çarpıntısı sebebiyle (100ü geçiyor) 1,5 ay önce doktora gittim. 24 saat holter takıldı, doktor tașikardi dedi ve bana sabah tok karna içmem için dideral 40 mg verdi....

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sinüs taşikardi

    Hocam teşekkürler cevabınız için.ama bana ilk önce dideral verdi sabah akşam kırıp içtim.o carpıntı cok yaptı sabaha kadar uyutmadı.ve birhafta içinde nabzın 110 cıktı.yarıma düşünce nabzım akşam en fazla 90 oldu.ana carpıntılar ve uykusuzluk yan etkisi bitti.acaba ceyreğe düşsem 90 80 kere düsermi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x