Tüylenme sorunu

  • Merhabalar.20 yaşındayım.Düzenli olarak adet oluyorum,adet dönemim sancılı geçmiyor.Sırtımda bazen sivilce çıkıyor,onun dışında sivilce ve kilo problemim yok.Ama göğüs arasında ve göbeğimde tüylenme var.Bu normal midir, sadece bu şikayetlerle pcos olma ihtimali var mı?Sizce kadın doğuma gitmem gerekir mi.Gidersem reglnin kaçıncı gününde gitmeliyim.Teşekkürler.

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba adetlerinizin düzenli olması cok iyi fakat bazen adet düzensizliği olmadan da pcos olabilir. adetinizin 2. günü aç karnına bir kadın doğum uzmanına muayene olup hormon testlerinizi yaptırmanızı öneririm. sağlıklı günler dilerim

    tarihinde cevapladı.

Ankara Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Polistik over ve hormon testi

    Tekrardan merhaba hocam tsh 2.94 fsh 7.72 lh 3.79 estradiol 15.22 prolaktin 20.65 dhea-so4 353.19 serbest t3 2.99 serbest t4 1.45 bu değerlere göre polistik over sendromu var mıdır sürekli tekrar eden 2-4 bazen 5-6 cm’lik kistlerim oluşuyor ve daha önce 15cmlik kist nedeni ile sağ yumurtal...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Özgür Kan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hormon testi

    Merhaba beyefendi. bir sorum olacaktı. 21 yaşında bekarım. geçen ay ki reglimi bi 12 gün erken olduğum için bir hekime başvurmaya karar verdim. i̇lk defa boyle bir durumu yaşıyorum yani erken regl. reglimin bitiminden 1 gün sonra yapılan hormon testim prolaktin =11.05, serbest t3= 3.11, lh=5.73, ser...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ereksiyon bozukluğu

    Hocam öncelikle merhaba. 19 yasında herhangi bir sağlık problemi olmayan bir erkeğim.yaklaşık 6 7 ay önce eşcinsellik korkusu başladı. okuduğum bir yazı yüzünden başladı. ondan sonra ise karşı cinse karşı ilgisizlik tahrik olamama başladı. eskiden kolayca ereksiyon ve sertlik oluoken bu zaman zarfın...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ömer Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Regl kanaması az

    Hocam adet kanamam başladı fakat böyle yapışkan beyaz bi sıvıyla birlikte çok az geliyor sizce sebebi ne olabilir tam sökülemedim miyom polip yok ama nedenini anlamadım bu normal mi ne yapmalıyım dün bakılan beta hcg 0.1 gebe de değilim bu ay doramycin adında bi antibiyotik kullandım bu sebep olmuş...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hormonal değerler ve tüylenmr

    Merhaba hocam, benim size bir sorum daha olacaktı. daha önce de belirttiğim gibi yumurtalıklarım gayet sağlıklı hormonal bir bozukluğum yok her ay olduğu gibi bu ay da düzenli adet oldum, 3. günümde bir kere diane 35 aldım sonrasında zararını duyunca bir daha kullanmadım. bu ayki adetim de gayet nor...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hormon bozukluğu ve ilişkide yanma ağrı

    Hocam merhaba lazere gidiyordum fakat tüylenme artışım oluyordu yani bitmiyordu kıllarım, onun için doktora yönlendirdirler doktora gittiğimde bi tane yumurtalığımda politistik over olduğunu söylediler fakat doğum kontrol hapı kullanıyorum ( yazz 24+4 ) bunun için ilaç vermediler ne kullanabilirim g...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Saç dökülmesi

    Merhaba. demir eksikliği ve b12 den dolayı iki ay içerisinde saçlarımda çok fazla dökülme oldu şuan ilaç kullanıyorum ama saçlarım eskiye oranla daha sönük ve eski gürlüğü yok diyebilirim. acaba dökülen saçların yerine yeni saç çıkar mı çıkarsa kaç ayda yenileri oluşur saçlarım için herhangi bir de...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Endometrium hiperplazi

    Hocam 29 yaşındayım ve 4 sene önce 2.oglumun doğumundan sonra bitmeyen kanamalarim başlamıştı ve rahim duvarım kalınlaşmış kürtaj oldum ve doğum kontrol hapı başlanmıştı 1 seneye kadar rahattım göğsünde kişler çıkınca dogumkontrol ilacını bırakmıştım mecbur tekrar bitmeyen kanamalar başladı tekrar...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kadir Güzin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hormonal bozukluklar

    Dheas (619ug) ve total testesteron (1.13ng) hormonlarım yüksek. onun dışındaki hormonlarım normal. böyle olunca doktor kortizol ve kortizol (deksametazon sup. testi) tahlili verdi onlar da normal çıktı. ultrason çekildi idrara sıkışık olarak onda da bir problem çıkmadı. bende fazla tüylenme var ve s...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Nuri Haksever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hormon/sivilce/polikistik over

    Hocam merhabalar, 23 yaşındayım öğrenciyim yüzümde son 2-3 yıldır sivilcelenme var dermatologumun yönlendirmesi ile ultrasonda polikistik over görüldü.(adetlerim her zaman çok düzenlidir.tek şikayetim sivilcelenme.kıllanma vb. bir durumda yok.) çok korktum ve üzüldüm.i̇leri de çocuğum zor olur gibi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ella adet gecikmesi

    Yeşim hanım öncelikle yanıtınız için teşekkürler, yarın kanda gebelik testi yaptıracağım. yalnız bir şey daha sormak istiyorum. geçtiğimiz pazartesi günü böbrek taşım olduğu için tüm batın usg çekildi. eğer söz konusu bir gebelik varsa en son adet tarihim olan 15 temmuzdan hesaplayıp 6haftayı geçmiş...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Doğum kontrol hapı

    Hocam merhaba tüylenme sorunu için doktor bana elleacnelle yazdı( ama hormonlarım normal 60 kg verince düzeldi hormon sorunum yok) 10 gündür kullanıyorum ilk sabah alıyordum aşırı baş dönmesi yaptı sonra gece almaya başladım aynı etki devam etti ve baş dönmesi halinde bırakınız yazıyor ilaç kullanı...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hormonal bozukluklar

    Dheas (619ug) ve total testesteron (1.13ng) hormonlarım yüksek. onun dışındaki hormonlarım normal. böyle olunca doktor kortizol ve kortizol (deksametazon sup. testi) tahlili verdi onlar da normal çıktı. ultrason çekildi idrara sıkışık olarak onda da bir problem çıkmadı. bende fazla tüylenme var ve s...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Elif Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ella adet gecikmesi

    Yeşim hanım merhabalar, sağlıklı günler. temmuz ayının 28inde (yumurtlama dönemindeydim) nişanlımla aramızda geçen yakınlaşmadan sonra vajina içine değil ama dudakların arasına boşalma oldu. ertesi gün yine aynı şey yaşanınca, (ilk olaydan 24 saat, 2. olaydan yarım saat sonraya denk geliyor) ella ku...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hormonal bozukluklar

    Dheas (619ug) ve total testesteron (1.13ng) hormonlarım yüksek. onun dışındaki hormonlarım normal. böyle olunca doktor kortizol ve kortizol (deksametazon sup. testi) tahlili verdi onlar da normal çıktı. ultrason çekildi idrara sıkışık olarak onda da bir problem çıkmadı. bende fazla tüylenme var ve s...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Erol Bolu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x