Tüp bebek.

  • Merhaba , tüp bebek ve muayene ücreti ne kadar oluyor. 2 kez tüp bebek yaptırdım fakat sonuç alamadım.


İstanbul Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Tüp bebek yapmak istiyorum yaşımı sıkıntı ediyorum

    Naziye hanım sorum olacak size ağustos ayı gelecem inşaallah adetim bayrama rast geliyo sizinle haberleşsek beni muayene etmeniz mümkün mü diğer bir sorum tüp bebek fiyatı hakkında bilgi verir misiniz ona göre bütçe ayıracaz şimdiden cevabınız için tşkler

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Naziye Gürkan Sabah

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tüp bebek öncesi kilo sorunu

    Hocam merhaba. eylül ayında dondurulmuş embriyo transferi olacağım.kilo fazlamdan dolayı bu süre içerinde kilo vermem gerekiyor.spora başladım.spor yaparken l karnitin sıvı formundan kullansam embriyo transferindeki bu süreçte zararı olurmu.teşekkürler...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Canel Çınar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Graves,polikistik over,prolaktin

    Merhaba.32 yasinda ve 2 yillik evliyim.6 aydir korunmamamiza ragmen cocuk sahibi olamadik.3 yil once graves tedavisi gordum ve iyilestim.ilk regl donemlerim ise gayet duzenliyken 17 yaslarimda yavas yavas kesilmeye basladi ve suanda ilacsiz adet goremiyorum.igne olduktan sonra adet gordugumde doktor...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Vajinal usg

    Hocam ilk kez vajinal usg oldum.prob yerleştirilirken yanma hissettim.normalde ilişki sırasında ağrım olmuyor.akıntı kaşıntı vs enfeksiyon bulgum da yok hiç.o yanma hissini neden yaşamış olabilirim?artık usg olmaya korkar oldum canım çok yandı. cevap için şimdiden teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mert Yeşiladalı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tüp bebek transfer hakkında

    Merhaba, doktor bey, rahim filmi ve histereskopi arasında ne fark vardır. ben tüp bebek tedavisinden önce çektirip daha sonra transfer oldum fakat kürtaj olmak zorunda kaldım daha sonra 2.denememi yaptırdım ve negatif sonuçlandı 3.deneme için histereskopi yaptırmam gerekir mi yoksa önceden çekindiği...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ali Enver Kurt

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilac kullanimi

    Hocam merhaba, ben folik asite gebeliğimin 6. haftasında başladım. bu geç bi süre midir? bebekte herhangi bi sorun olur mu? folik asit olarak folidoce kullanıyorum. folidoce yeterli midir folik asit takviyesi için.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Tüp bebek transfer hakkında

    Merhaba seval hanım, 2.tüp bebek denemem negatif oldu bu ay. adeti bekliyorum 2 adet embriyom var hemen bu adetle tekrar denememde sakınca varmıdır?ikincide tek embriyo transfer edilmişti. bunda 2 adet transfer daha iyi mi olur?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tüp bebek yaptırdım

    Merhaba. ben tüp bebek yaptırdım 2 adet 5.gün kaliteli embriyo konuldu. 12.gün beta hcg değerim 325,9 14.gün değerim 948,2 16.gün değerim 2631,8 çıktı. 10 gün sonra kese görmeye gidicez. sizce boş gebelik olma ihtimali var mı? yardımcı olur musunuz?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Külal Çukurova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kisirlik tedavisi

    Peki doktor hanim baska bi yolu yokmu tüp bebek haricinde sansimi denemek istiyorum

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Neriman Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kisirlik tedavisi

    Merhaba; 2013 yilinda tüp bebek tedavisiyle ilk denemede hamile kaldim sorunumuz hiç adet görmememden dolayi yumurtalarin çatlamamasi beyinden uyarilmamasisorucagim soru su tüp bebek tedavisi olmadan iğneyle yumurtalari uyarip normal ilişkiyle hamile kalmayi deneyebilirmiyiz böyle bi yöntem uygulana...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Neriman Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tüp bebek yaptırdım

    Merhaba. ben tüp bebek yaptırdım 2 adet 5.gün kaliteli embriyo konuldu. 12.gün beta hcg değerim 325,9 14.gün değerim 948,2 16.gün değerim 2631,8 çıktı. 10 gün sonra kese görmeye gidicez. sizce boş gebelik olma ihtimali var mı? yardımcı olur musunuz?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sperm sayısı birden düştü

    Cevabınız için teşekkür ederim yaş 29 ultrason muayenesi temiz çıktı çok hafif bir damar genişlemesi olduğu bununda önemli olmadığı ancak tüp bebekle cocuk sahibi olabileceği söylendi bir tedavi de verilmedi.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serkan Altınova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Tüp bebek sonucum

    Merhaba ben tüp bebek yaptırdım. 12. gün değerim 325,9 14.gün değerim 948,2 16.gün değerim 2631,8 tl 10 gün sonra kese görmeye gidicez sizce boş gebelik olma ihtimali var mı?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilateral varikosel

    Hocam merhabalar. rahatsız ettiysem kusura bakmayın. 29 yaşında 1.5 senelik evliyim eşim ile gebelik için denedik malesef olmadı.. ultrason renkli doppler incelemesi sonucunda; bilateral panpiniform pleksus venleri geniş olup valsalva ile reflü izlendi ( bilateral varikosel) sonucu çıkartıldı ve...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tüp bebek transferi

    Hocam merhaba.. cumartesi 4ab kaliteli blastosist transferim olacak. bugün yapılan e2 165, progesteron 0,65 çıkmış. transfere engel mi bu değerler?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x