Tüp bağlatma

  • 41 yaşındayım, 8ay önce 3.sezeryan ile tüplerimi bağlattım. Dr. Um kesme yakma ve bağlama tekniğini kullandığını söyleyip gebe kalma ihtimalinin asla olmadığını söyledi. Ama gebe kalma olasılığı binde 4 müş. Başka bir korunma yöntemine gerek var mı sizce. Endişelerim yersiz mi?

  • Tesekkurler


İstanbul Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Doğum kontrol

    Merhaba kolay gelsin hocam, ben yaklaşık 7 aydır diane kullanıyorum ve düzenli kullanıyorum her zamanda 28 günde bir regl oluyorum, bugün reglimin 5. günü ve ben ilişkiye girdim( dün ve bugün ilişkiye girdim) , normalde dün yeni kutuya başlamam lazımdı ama eczane bulamadığım için bugün başlayıp iki...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murat Gözüküçük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 6.hafta kontrolü

    Öncelikle belirtmek isterim ki biz yurt dışında yaşadığımız için size böyle bir soru sormak durumundayım. doktorumuz bize açık açık usg makinem kötü ayrıca ikiz bebek başka bir doktora görünün dedi ama burada sigorta kuralları gereği gebelğin ilk 3 ayı hangi doktora gittiysek 3. ayın sonuna kadar on...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 6.hafta kalp sesi

    Öncelikle belirtmek isterim ki biz yurt dışında yaşadığımız için size buradan sorular soruyorum. doktorumuz bize açık açık usg makinem kötü ayrıca ikiz bebek başka bir doktora görünün dedi ama burada sigorta kuralları gereği gebelğin ilk 3 ayı hangi doktora gittiysek 3. ayın sonuna kadar ona gıtmek...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hamilelilk

    Merhaba doktor hanım. ben bundan tam bir ay önce kürtaj oldum kanamam 8 gün sürdü . sekizinci günden itibaren yasmin adlı doğum kontrol hapını kullanmaya başladım . ama bu ay daha adet olamadım ve korkuyorum . hamilelik riskim var mı?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Düşük falan yapıyo olabilirmiym

    Hocam iyi günler ben 4 aylık evliyim 1 ay doğum kontrol hapı kullandım yasmini ama ćok fazla baş ağrısı yaptığı için bıraktım adet günümde adet oldum fakat simsiyah bi kanamam oldu 4 gün boyuncada öyle devam etti acaba neden olmuştur

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Emin Mutlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ust usteden bir sey olur mu

    Hocam erkek arkadasimla surtunmeli iliski yasadik.onda boxer vardi bende birsey yoktu.icime girmedi ust uste oturduk bi muddet.gebelik olabilie mi

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aynur Şendemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Aknetren beta hcg

    Hocam 3 haftadır aknetren 20 mg kulkanıyoruz şuan kanda beta hcg testi yaptırsak sonuc değişebilir mi acaba bu ilac yüzünden yanlış negatif ya da yanlış pozitif gibi bi sonuc alabilirmiyiz

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Zafer Gören

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Spral regl duzensizligi

    Hocam merhaba ben 25 yasinda 3 cocuk annesiyim 1 bucuk sene once spral taktirdim adetim duzensizdi zaten spralden sonrada devam etti bi ara duzeldi sonra tekrsr gecikti suan 8 gun gecikti sökturücü kullandim 4 gun gecti olmadi bi kutu daha ictim agrilarim var ama regl gelmiyor neden olur yardim edin...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Prezervatif kullanımı

    Merhabalar sayın yeşim hanım bi sorum olcaktı izninizle. prezervatif ilişkide birleşme olmadan önce mi takılmalıdır? birleşme olduktan yarım dk sonra takılsa bi sorun olur mu (yani ilişkinin başında) iki üç kere içine girildiği için birisi hamile kalamaz değil mi size güveniyorum tüm sorularınızı o...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yazz 24+4 dogum kontrol hapı

    Merhaba hocam doktorumun önerisiyle yazz 24+4 tabletine başladım ilaca başlamadan önce cinsel ilişkim olmuştu. hap kullanımı sırasında ilişkiden 35 gün sonra beta hcg testi yaptırdım sonuç negatifti hap kullanımı sırasında yaptırmış olduğum için sonuç dogrumudur hocam bunu öğrenmek istiyorum. ve yaz...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kan uyuşmazlığı

    Hocam açıklayıcı anlatımınız için teşekkür ederim. şu an 20+3 günlük hamileyim bebeğimi bi kaç gündür az hissediyorum normalde yatarken hissederdim artık fazla hissetmiyorum sorun teşkil eder mi.bir de bazen karnımın derinlerin de hissediyorum göbeğimi elliyorjm belli yerde aşırı sertlik oluyor 20 s...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Emrah Beyan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ella ertesi gün hapı

    Hocam benim bugun kanamam oldu gecikmedim de 27. günde olmuş oldum gayet normal görünüyor ve ağrılı bu regldir değil mi üstüne görme yerleşme kanaması değildir?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gelişim geriliği

    İyi günler. 32haftalık gebeyim. ultrason değerlerime göre ac=30+4 bpd=29hf fl=31+4 ve 1612gr çıktı. bebeğin hareketleri ve suyu iyi seviyede. ac değerindeki gerilik için endişelenmeli miyim? tsh değerim 5civarı çıkınca 1ay önce 25mg euthyrox kullanmaya başlamamla birlikte kilo alımım durdu ve bebeği...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Berfin Ökmen Özkan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Doğum kontrol

    Hocam tekrardan merhaba, tsh'ım yüksek çıktığı için bir ilaca başlayacam kadın doğum doktorumun adet gecikmelerimin tiroitten kaynaklı olabileceğini doğum kontrolü bırakabileceğimi söyledi ama ya ondan kaynaklı değilse diye düşüncem var sizce ne yapmalıyım, aynı anda ikisini kullanamaz mıyım?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ceren Gölbaşı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bebek kalp atışı

    Merhaba, 6.hafta vajinal muayene ile tik tok sesi gelmedi. ekranda titreşimler görüldü. bu normal midir.bebek boyutunu söylemedi doktor.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x