Transtorasık ekokardiyografi sonucu

  • Selam Murat bey, size aşağıda transtorasık ekokardiyografi sonucunu yazıyorum gittiğim hastanede doktor birşey yok dedi ama sol gögüs (kalp bölgesi),sol kol,sol bacak,sol kasık hiç durmadan aralıksız ağrıyor. Bir şey yok ise bu ağrıların sebebi ne olabilir sizinde bir fikrinizi alabilir miyim kardiyolojiye gitmeden önce dahiliyeye de gittim orada da bir şey yok diye söylendi bana. cevabınız için şimdiden teşekkür ederim. M-MODE 2 BOYUTLU ÖLÇÜMLER LV EF:65 LVESÇ: LVEDÇ:4.5 IVS :1 Arka Duv. : Sol **** Aort Kökü : Asc aort : RV : PA : LVESV: LVEDV: LAVI : LAKI : RVFAC: RA: Mitral E/A oranı: VPR(mitral): KAPAKLAR Mitral Kapak Mitral Yetmezliği: MVA (cm2): Transmitral Grd: EKO skoru: Açıklama: Aort Kapağı Aort Yetmezliği: Av max (m/sn):1.3 Transaortik Grd: AVA (cm2): Açıklama: Triküspit Kapak Triküspit Yetmezliği: PaB (sist): TAPSE: Triküspit Grd: Açıklama: Pulmoner Kapak Pulmoner Yetmezliği: Pv max (m/sn): Açıklama: Sol Vent. Duvar Hareketleri Anteriyor: Septum: Apeks: Inferiyor: Posteriyor: Lateral: Diyastolik Fonksiyonlar ve Doku Doppler Değerlendirme Mitral E: Mitral A: DT: IVRT: E/E': Vp: LV Septal E': LV Septal A': LV Septal Sm: LV Lateral Sm: RV Lateral Sm: RV Tei indexi: Yorum: Sonuç: NOR EKO BULG

  • Doktor Cevabı:

    Ekokardiyografi sonucunuz normal. bu ağrılar kalple ilgili mi, degil mi sorusuna cevap vermek için efor testi de yapmak gerekir. ağrılarınız yürürken veya merdiven çıkarken artıyor dinlenince geçiyorsa kalple ilgili olabilir.aksi takdirde boyun fıtığı olabilir.

    tarihinde cevapladı.
  • Selam Murat bey; soruma zaman ayırıp ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim. ALLAH razı olsun.

  • Doktor Cevabı:

    Rica ederim geçmiş olsun

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Kardiyolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Sağ dal bloğu ve st yükselmesi

    Selamlar hocam. somatoform bozukluk ve depresyon için ilaç kullanıyorum. kalbime çok takıntılıyım. çarpıntılarım, göğüs ağrılarım ve sıkışmalarım, nefes darlığım olurdu. 6 farklı doktora göründüm bir şey çıkmadı. holter cihazı iki kere takıldı. ilaç kullanmaya başlayınca rahatladım ama geçen günlerd...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp ve psikoloji

    Sinan hocam iyi günler öncelikle hayırlı cumalar. bundan 1.5 yıl önce aşırı kahve tüketmiştim yani çarpıntı yaptığını bilmiyordum yani sert atıyordu hissediyordum acile gittim 117 hız ama sert atıyordu sporcuydum daha sonra bende panik oluştu yani böyle kalbimi kafaya taktım işte hızlı atıyor yav...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ateşli romatizma

    Hocam mrb 14 yaşındaki oğlan kardeşim de rutin kontrol sırasında kalp de minimal aort yetmezliği minimal mitral yetmezliği çıktı.3 haftada 1 penisilin önerildi.ikinci bi görüş için başka bi doktora daha gösterdik oda lv arka duvar ve ivs kalınlığı artmış-max 11 mm demiş kapaklarla ilgili bişey söyle...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Proplanolol hci

    Hocam bt anjiyografi sonucum interventriküler septum düzeyinde septum içerisinde kaviter alan şüpheli ventriküler sepdal bantlar izlendi eko veya mr ile incelenmelidir bunedir çok endişe ediyorum korkuyorum

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik ve tansiyon

    Merhabalarhocsm ben gebelik den kalan bir tansiyonum var erken doğum la sonuçlandı maalesef urenur arter de gelişim geriliği vardı vefat ettim 27 haftada hocam tansiyonum geçmedi kaldı. gebelik düşünüyoruz dr corasprin ve slfamed verdi 3 adet iciyotum öyle 13 12 ve 14 seyrediyor gebelikde kullanıla...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp kapak

    İyi günler hocam muayene olduğum zaman sağ kalp kapağımın açık oldugunu söyledi doktorum.5 yıl sonra tekrar muayeneye gelirisn problem yok diyip gönderdi bunun bir sakıncası oluyor mu yoksa çoğu insan da da böylemidir

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ersan Özbudak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Efor testi bulgu sonucu degerlendirilmesi

    Sinan bey 52 yasinda bir yakınım gögüs ağrısı şikayetiyle efor testi yaptırdı bulgu olarak stres sonrasi elde edilen görüntülerde inferolateral duvarda apekalden bazal kadar uzanan kesirlerde küçük bir alanda orta şiddette hipopervizyon izlendi.rest goruntulerinde tanımlanan alanda reperfüzyon dikka...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete tansiyon ve nabız yüksekliği

    Merhabalar hocam 26 yaşındayım 2 yıldır anksiyete bozukluğum var psikiyatrik tedavi gördüm şu an kendimi iyi hissediyorum. daha önce nöroloji, kardiyoloji, dahiliye bölümlerinde tetkikler yaptırdım bir sorun saptanmadı. tansiyonum sürekli yüksek çıkıyor en son olctugumde 13-9 çıktı ve nabzım gün içe...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp krizi

    Güllü hanım kolay gelsin. göğüs ağrısı şikayeti ile doktora basvurduğumda ekg eko ve kan tahlili yapıldı sonuçlarımda kalp ile alakalı bi sorun görülmedi olası kalp sorunu için bu testler yeterli midir? ağrım henüz geçmedi genelde batıcı ve yanıcı tarzda en fazla 1 ve 2 dakika süren ağrılardır. süre...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Güllü Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kalp rahatsızlığı olanilirmi

    Doktor bey 21yasinda kızımın bademcikleri son bir yıldır sürekli iltihaplandigi için bademcik ameliyatı oldu ameliyat olalı 5 ay oldu kbb doktoru ameliyata karar vermeden önce bu tip rahatsizliklarin kalbe zarar verebileceğini söylediği için ameliyattan birkaç gün önce kardiyoloji ye götürüp kontrol...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sert ve düşük nabız

    Hocam öncelikle merhaba size sorum şu ben yıllardır sporla iç içeyim lisanslı futbol oynuyorum 11yıldır aynı zamanda fitness da yapıyorum bazen ani hareketlerde nabzım anlık olarak yavaşlıyo ,yavaş ama sert atıyor 40civarında.en fazla 10saniye sonra düzeliyor nabız normale dönüyor.özellikle yattığım...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilgi edinme

    Slm atardamar yetersizliği nedir nasıl bulgu verir bayilma goyus agrisi vs görülürmü en büyük belirti semptom nelerdir

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Fibromiyalji kalp krizi

    Rahşan hanım öncelikle kolay gelsin. göğüs ağrısı şikayeti ile doktora basvurduğumda ekg eko ve kan tahlili yapıldı sonuçlarımda kalp ile alakalı bi sorun görülmedi olası kalp sorunu için bu testler yeterli midir? ağrım henüz geçmedi genelde batıcı ve yanıcı tarzda en fazla 1 ve 2 dakika süren ağrıl...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp krizi fibromiyalji

    Merhaba fuat bey; öncelikle kolay gelsin. göğüs ağrısı şikayeti ile doktora basvurduğumda ekg eko ve kan tahlili yapıldı sonuçlarımda kalp ile alakalı bi sorun görülmedi olası kalp sorunu için bu testler yeterli midir? ağrım henüz geçmedi genelde batıcı ve yanıcı tarzda en fazla 1 dakika süren ağrıl...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Fuat Polat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Eko raporu

    Hocam cevabınız içim teşekkür ederim. son bir sorum daha olacak. ben de anksiyete rahatsızlığı var evhamlıyım. eko raporumda her şey normal yalnızca doktor ölçüm yaparken aort kökü için sanki 3,1 dediğini hatırlıyorum ancak raporda 2,3 yazıyor. bu ölçüm içerideki bilgisayara otomatik mi yansıyor, yo...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x