Trafik kazası ğögüs kafesi ve boyun darbesi

  • Hocam 3 sene önce trafik kazası geçirdim Arabanın vites kısmı tam ğöğüs kafesime ordan da boynuma vurdu o ğün olayın sıcaklığı ile hastanedekilere kötüyüm dedim İlğilenen olmadı yanımdaki hasta ağır dı O yüzden bende Tomografi sonuçlarını almadım vaktim yoktu eve ğittim Baya bi yatıp kalkarken sol gögüsümü kalkarken bastırıp bu şekilde kalktım Tomografi de rapor yok okuyamadığım için bilği sahibi olamadım lakin sürekli problem yaşamaya başladım Yürüme bozukluklarımmı farkettim çalışamamaz oldum sürekli sağ arka ve sol ön kafeste batma oluyor Doktora ğittim ekg çekildi sağ axis deviasyon ve Sinia ritim çıktı Doktora Röntğenime baktıramıyorum sürekli randevü almışım belki 30kez bu konuda acile ğitmişim belirlenememiş gögüs ağrısı deyip yolluyorlar röntğene vakit geçtiği için baktıramıyorum sürekli bu şekilde değilim belirli başlı hareketler bi iş yaparken 2metre yüksekten atladım şimdi düz yürüyemiyorum Doktora ğittiğimde geçmişteki miğde bulandımdan ilaç yazıp yolluyor İçimde kan bulantısı ğibi bulantı olduğunu yemek yemediğmi yemek bulantısı olmadığını söylüyorum öyle bişey olamaz diyorlar Lakin içimde hep damla damla ufak ufak bazı hareketleri yaptığımda ıslaklık hissediyorum sürekli kalbim teklemeye sol tarafım uyuşmaya başladı bunlardan 1 sene önce sağ arka kafes kısmında çok şiddetli yanmayla bie ıslaklık hissettim Ölüyor ğibi oldum kalp damar a ğittim onlarsa ekg çektiler Ama ben problemin boğaz kısmım ve gögüs kemiklerimde olduğuna eminim Bastırınca şiddetli acı yok ama hareket ettiğim zaman sanki yıkılacak ğibiyim ayaklarım ellerim bembeyaz sol tarafım ve kendimi sıktığımda tam o hissettiğim kısımlarda kızarma oluyor nabmam gerek trafik kazasından para alma ğibi tazminat ğibi işler peşinde değilim sağlığım ömür boyu söz konusu lütfen yardımcı olursanız allah rızası için teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Iyi gunler gecmis olsun farkli doktorlara gitmissiniz. yapilan tetkikler anlasildigi kadari ile doktorlar tarafindan normal bulunmus. bulanti hissi devam ediyorsa gastro bolumune basvurmanizda yarar var. kaza sonrasi agrilar bir sure surebilir sonra gecer. 3 yil uzun suren bahsediyorsunuz. yakinmalar devam ediyorsa farkli bir gogus uzmanina muayene oabilirsiniz

    tarihinde cevapladı.

Balıkesir Göğüs Hastalıkları uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Gebelik riski

    Merhaba hocam bu defa sorum başka ben genelde 17-19 günde bir adet oluyorum çok nadirde olsa yılda 1-2 kere 20-21 güne denk geliyor bu ay gecikmiş halim 23. gün adet oldum yukarda yazmıştım zaten korunmasız vajinal ilişkim olmuştu adetten 4 gün önce diye ella hap içmiştim ve kilom çok fazla ella hap...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Plevrada kalınlasma bül bleb formasyonu

    Hocam merhaba, 35 yasindayim ve yaklasik 15 yil sigara ictim, genel anlamda bir sikayetim yok, ancak kovid gecirdikten sonra kontrol amacli yaptirdigim tomogrofide trakea, karina ve her iki ana bronş açıktır. mediastinal vasküler yapılar ve kto normaldir. mediastinal reseslerde patolojik boyutta len...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fuat Erel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Disfaji yutma güçlüğü

    Hocam iyi geceler geçtiğimiz ramazan ayından beri yediklerim takiliyo katı gıdalar et ekmek gibi 2 kez kbb gittim biri burnumdan boğazıma baktı bişey çıkmadı ultrason bakıldı bişey çıkmadı akalazya hastası olabilir miyim çok korkuyorum geçtiğimiz cuma kbb gittim reflu sinüzit geniz akıntısı dedi ila...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tuncay Özçelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Pulmoner bt anji̇ografi̇

    Hocam tomografi raporunda dikkatimi çeken iki cümle var: 1) sol diyafram evantre görünümde izlendi. 2) her iki akciğer alt lob düzeyinde dependen atelektazi izlendi. doktor önemli bir şey değil dedi ama açıklama yapmadı. bu cümleler ne anlama gelmektedir? açıklamanız mümkün müdür? saygıl...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İrfan UÇGUN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akciğer enfeksiyonu

    Merhaba hocam kız kardeşim karin ağrısı şikayetinden dolayı hastaneye gitti yapılan tarama ve tahlil sonuçlarından bağırsak enfeksiyonu olduğu söylendi ve yatisi yapıldı kız kardeşim tip1 diyabet hastası 6 günlük tedavi sonucu rahatsızlanıp komaya girdi bağırsaklar düzeldi denilerek ameliyattan vaz...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İrfan UÇGUN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Meme ucu şekli

    Hocam merhaba ben çok takıntılı bi insanım göğüs ucum genelde normal dışa dönük ya da düz duruyor 21 yaşındayım bazen geceleri yatarken özellikle içe dönül gibi oluyor meme ucum fakat geri normale dönüyor bu tür değişiklikler bi sorun teşkil eder mi hocam?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Beyza Özçınar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Mide yanması arttı

    Ben hiç doktora görünmedim fakat, ağır yemekten sonra genelde reflü oluyordu 5 yıl evvel rennie kullanıyordum gerektikçe. sonradan aile hekiminden istedim famodin verdi, midem yandıkça kullanıyorum 2-3 yıldır. artık her gün famodin kullanma ihtiyacı doğuyor reflüden çok midem yanıyor iki göğüsümün...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Zülfikar Polat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aritmi sırt ağrısı

    İyi günler hocam çarpıntı şikayetim vardı concor kullanıyorum hafifledi ama göğüsümde bir sıkıntı oluyor ağrı giriyor arada bu eforla değil genelde dinlenirken oluyor bu ağrının yanında sırt ve baş ağrısı da çekiyorum bunlar tam olarak bir kalp hastalığına işaret midir?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bronşiektazi nefes darlığı

    Merhaba hocam.dedem 75 yaşında.küçükken zatürre geçirmiş.akciğerinde kalıntı olmuş.bir aydır çok rahatsız.nefes daralması ve ateş yükseliyor.göğüs hastalıkları uzmanına göründü.tomografi çekindi.sonuç olarak doktor sadece antibiyotik yazdı pek bilgilendirmedi. rapor sol akciğer alt lobda bronşiekt...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fuat Erel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Mide patoloji sonucu

    Boğazımda sürekli akıntı tarzında birikim oluyor ve çok fazla olduğu için öksürük ihtiyacı duyuyorum ve boğazımı temizlemesem konuşamayacak kadar birikim oluyor. bu problemim 2 senedir devam ediyor. göğüs hastalıkları, iç hastalıkları , gastroentoloji bölümlerine gittim. akciğer filmi ve tomografi ç...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hayri Karaarslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ellerde hissizlik

    Doktor hanım merhaba ellerimi birbirine kenetlediğimde iki elimde de sanki başka birinin elini tutuyormuşum gibi hissediyorum göğüs ağrılarımdan dolayı mr çekindim mr sonuçlarımda servikal lordoz düzleşmiştir c3-4, c4-5, c5-6 intervertebral disklerde posterior bulging izlendi.  bunlar çıktı...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Akçay Övünç Özön

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Korona sonrası etki ve akciğer tutulması

    Öncelikle merhabalar. karantinam üzerinden iki hafta geçtikten sonra hızlı yürüme eylemini denemek istedim ancak sol kaburga kemiklerimin alt bitim bölgesinin yan tarafı. yani göbek deligimin sağ üst kısmında bir ağrı oldu. hastalığı yeni atlatmama bağlayıp zamanla toparlanmayi mi beklemeliyim yoksa...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fuat Erel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Düşmeyen ateş nefes zorluğu

    Merhaba,20 ağustosta 2.biontech aşımı oldum ardından gece ateşim 38.5 seviyelerine geldi..parol içtiğimde düşüyordu 4 saat sonra yeniden çıkıyordu.ertesi gün gündüz 37.5 seviyelerindeyken dışarı çıktım biraz rüzgar yedim akşam geldiğimde 39 olmuştu.gece parolle 37 seviyelerine insede daha sonra 38 s...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İrfan UÇGUN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akciğer kanseri hakkinda

    Merhaba hocam akciğerimde nodül var 3 ayda bir kontrole gidiyorum boyutu 7.5 mm o zaman enfeksiyöz söz konusuydu kanserli bir durum olursa erken müdahale söz konusu mudur

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fuat Erel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Korona ve alerji

    Hocam iyi günler ben 18 yaşındayım koronayim. 2 gün favimol kullandım bende alerji yaptı göğsüm kızardı yanma hissiyatı oluştu acile gittim 2 serum takıldı ve geçti. i̇lacı bırakmam gerektiği söylendi bıraktım. suan ise 3 4 gündür karin bölgem ve sırtım da kızarıklık oluştu isilik gibi kurdesen gi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İrfan UÇGUN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x