Tomografinin sperma etkisi

  • Tomografinin sperme etkisi Eşim penisindeki şiddetli sancı nedeniyle hastaneye gitti ve cinsel bölgesinden röntgen ve tomografiye girdi. Ancak sadece idrar yolları enfeksiyonu tanısı koyuldu. Bunun için ilaç kullanıyor. Sorum ise şöyle: Biz ikinci kez cocuk sahibi olmayı planlıyorduk. Ancak tomografinin radyasyonun spermlere nasıl bir etkisi olur, kalıcı bir etki söz konusu mudur, tekrar cocuk sahibi olmak için beklemeli miyiz, herhangi bir etki varsa nasıl engellenir? Teşekkür ederim.

  • Doktor Cevabı:

    İyi günler, geçmiş olsun 1 kez yapılan tomografi çekimi esnasındaki radyasyon dozu sperm değerlerini çocuk olmayacak derecede etkilemez. çocuk sahibi olmak için beklemeye gerek yoktur.

    tarihinde cevapladı.

Düzce Ürolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Mamografi raporu

    Hocam merhabalar annemin meme bölgesinde ağrı olduğu için hastaneye gitmiştik mamografi çektiler rica etsem raporu size göstersem görüşünüzü alabilirmiyim bi̇lateral mammografi̇ i̇ncelemesi̇ her iki memeye yönelik olarak kraniokaudal ve mediolateral oblik pozisyonlarda yapılan mamografi tetkikl...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Cemal Kara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ayak bileği

    Hocam merhabalar benim 45 gün önce ayağım basketbol oynarken kötü bi şekilde burkuldu röntgende herhangi bir kemik ile ilgili sıkıntı çıkmadı bağlar zedelenmiş denip 15 gün tam alçıda kaldı ayağım ağrı ve şişlik geçmiyor ve mr çektirdim sonuç şöyledir; talusta özellikle medikal kesimde yaklaşık 2cm...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Murat Kayalar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sağepididim antibiyotik tedavisine başladı olumsuz bulgular gözlemledim

    Merhabalar hocam, sağ testiste gıdıklanma gibi sancılar hissedince hastaneye gittim ve ultrason yaptırdım sonuç bu; -bilateral testis boyutları ve ekojeniteleri normal, konturları muntazamdır. -her iki testis normovaskülerdir. -sol epididim boyutları ve eko paterni tabii görünümdedir....

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Burun tıkanması ve şişmesi

    Hocam merhaba. benim burnum gece yatınca tıkanıyor sabah kalktığımda da şişmiş oluyo yanaklarım yüzüm de biraz şişiyo. şişlik 4 5 saat sonra iniyo o da tam olarak değil. bu durum ayaktayken olmuyo burnum açılıyo. 5 6 sene önce burnuma bir darbe almıştım kemik eğriliği var ve bi kbb ye göründüm burun...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İsmail Nurhan Artel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göbek çevresinde ağrı

    Hocam iyi günler. benim sezeryan doğumdan 2 ay sonra başlayan,karnımın sol üst kadranında göbek deliğimin 5-6 cm sol çaprazında acı şeklinde ağrı var. elimle bastırdığımda çok acıyor minik bir misket gibi elime bir şey geliyor. yalnız aynı şekilde sağ tarafta da aynısı elime geliyordu fakat soldaki...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Muammer Kara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akapunktur

    S.a mehmet bey benim danışmak istediğim kilo verme ile alakalı akapunktur tedavisi uyguluyormusunuz.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Ali Biçer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bel fıtığı

    İyi günler mehmet hocam. bel fıtığı düşüncesiyle hastaneye gittim.mr çekildi. sonuca göre fıtık çıkmadı ama hekim ilaç yazdı. i̇laçları kullandığım zaman ağrılarımın gideceğini söyledi.kullandım ama bir türlü düzelmedi.sizin kliniğinize gelsem acaba bu ağrılarımdan kurtulabilirmiyim.dönüş yapabilir...

    Doktor Cevabı:

    Fzt. Mehmet Kartal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yeşil akıntı ve siğil

    Merhaba, erkek arkadaşımls ilişkin yaşadıktan sonra yeşil akıntım olmaya başladı. yaklaşık bir senedir devam ediyor bazen çok yoğun şekilde geliyor ve kötü kokuyor. özellikle adet dönemi bittikten sonra yoğun geliyor. son bir aydır adetim bittikten sonra yeşil akıntı içinde çizgi halinde kan gibi kı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ne düşünüyorsunuz

    Hocam iyi çalışmalar. son adet tarihlerim 22 mayıs 25 nisan 29 mart. benim her adet günümden genelde 1 hafta önceden göğüs sertleşmelerim ve ağrılarım başlıyor. diyorum ki bi kaç güne regl olacağım her zaman böyle oluyor. bugün adetimin 27.günü de bitti hiç bir şey şekilde göğüslerimde ufacık bir se...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ne düşünüyorsunuz hocam?

    Hocam iyi çalışmalar. son adet tarihlerim 22 mayıs 25 nisan 29 mart. benim her adet günümden genelde 1 hafta önceden göğüs sertleşmelerim ve ağrılarım başlıyor. diyorum ki bi kaç güne regl olacağım her zaman böyle oluyor. bugün adetimin 27.günü de bitti hiç bir şey şekilde göğüslerimde ufacık bir se...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çivi batmasından kaynaklı şiş

    Merhaba hocalarim yillar önce ayağıma çivi batti ve tetonoz aşısı oldum ancak son 6 aydir çivi batan yer çok ayakta kalkdigimda şişiyor ve ağrı yapıyor ortapedi bölüme gidip röntgen cekdirdim kemiklerim sağlanmış sıkıntı yok dedi ancak ağrısı devam ediyor sebebi ne olabilir ve hangi bölümden randevu...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Hakan Özben

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kurtulmak ıstıyorum

    Merab hocam benım temızlık takıntım var pısıkologa gıddım ama bırturlu sonuc alamadm ve gıddıgım baska doktordanda sonuc alamıcam ben hep boyle yasıcam korkusu var temızlık detaylarından kurtulmak ıstıyorum beynım sureklı benı yönlendryor yapmadgım zamnlarda bunun tedavısı varmı gercekden cok yoruld...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Nurullah Sarı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • 1 aydır süren ishal

    Hiçbir şikayetim yok başka hocam. ne ağrı ne de gece uyanma 9 mayısta 1 litreye yakın kefir tüketmiştim ondan sonra başladı şuan hala şekilsiz probiyotik kullanınca sosis gibi oluyor bırakınca tekrar bozuluyor çölyak bakter parazit tüm testler negatif

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Muammer Kara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kulak ağrısı baş dönmesi

    Hocam iyi günler 3-4 aydır sol kulağımda ağrı hissediyorum kulağımın hemen arkasındaki çıkıntıda ve kulağımın içine sanki şimşek cakıyo ara ara şakaklarımda ağrı sol ensede ağrı bide kafamı sağa sola çevirdiğimde ayağa kalktığımda bi anda durunca basım çok dönüyor resmen hayatım bitti diyebilirim do...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İsmail Nurhan Artel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Pankreatit

    Hocam merhabalar 10 yaşında yeğenim pankreatit geçiriyor yaklaşık iki senedir sebebini bir türlü bulamadılar çok sıklaşmaya başladı haftadan haftaya hastanedeyiz ,ağrı şiddetide artmaya başladı.antalya kaş ta yaşıyoruz.sizi önerdiler hocam bir öneriniz var mı eğer varsa en kısa sürede i̇zmir e gelec...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Orkan Ergün

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x