Tırnağimda gri uzun çizgi

  • Hocam benim sağ elimin yüzük parmağında dikey olarak gri renkte bir cizgi oluştu. Ben asker esimim dogudayiz burda sadece aile sağlık merkezi var cilt doktoruna gidemiyorum önemli biseymidir?

  • Doktor Cevabı:

    Tuğçe hm merhaba strese bağlı olabilir n-balsam tırnak cream ve biotin vit kullanmanızda fayda var sağlıkla kalın

    tarihinde cevapladı.

Ankara Dermatolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Vitiligo hastalığı

    Merhaba hocam 2 yıl önce yüzümde güneş yanığı ile başlayan vitiligo hastalığım başladı. yanağıma ve kaşıma doğru yayıldı. geroxelen ilacını 2 ay kullandım fakat yan etkisi sebebiyle bıraktım. yayılmasını durdurdu. ne yapabiliriz.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen hocam

    Rukiye hocam merhaba affınıza sığınarak bir şey sormak istiyorum. bir jinekoloğa yüz yüze sormaya çok utanıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim. hocam ben 20 yaşındayım. bir süredir kendimce evde spor yapmaya çalışıyordum hocam bacaklarımı çok açtığımda vajinadan hava çıkıyordu bu durum beni çok k...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Rukiye Kızılırmak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Roaccutane ilaç

    Hocam merhaba size bir sorum olacaktı 7 aylık roaccuttane tedavisinin sonuna geldim bugün ilacım bitti ben bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyim nelere dikkat etmeliyim cilt bakımımı nasıl yapmalıyım cilt kuruluğum dudak kuruluğum ne zaman geçer hocam kullanmam gereken önerdiğiniz bir krem temizley...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Urtiker kurdesen

    Hocam şubat ayından beri ürtiker yaşıyorum. üç ayrı cildiye doktoruna gittim. son gittiğim doktor bir sürü test istedi. crp20, sedimantasyon60 cikti. lge 14 cikti. digerleri normal cikti. bana dahiliye doktoruna gitmelisin dedi. bazen gozlerim bazen dudagim sisiyor. gunduz genelde iyiyim. sabah bir...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Cengiz Kırmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aknetrent ve dogum kontrol hapı

    Merhaba ben akne tedavisine basladım doktor acnetrent(20mg) ve stafine(500) verdi günde birer kere kullanmaya basladım. fakat doktor kadın hastalıklarına görünmemi istedi. adet düzensizliğim icin polikistik over tanısı kondu ve dienille adında dogum kontrol hapı verdi. sorum aslında şu bunları bir a...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akne tedavisi ve doğum kontrol hapı

    Merhaba ben akne tedavisine basladım doktor acnetrent(20mg) ve stafine(500) verdi günde birer kere kullanmaya basladım. fakat doktor kadın hastalıklarına görünmemi istedi. adet düzensizliğim icin polikistik over tanısı kondu ve dienille adında dogum kontrol hapı verdi. sorum aslında şu bunları bir...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Cilt kızarıklığı

    Cevabınız için teşekkür ederim😊

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cilt kızarıklığı

    Acnelyse kullanımından dolayı yanaklarımda kızarıklıkları kaldı bu kızarıklıklar zamanla geçer mi bide tatilde güneş kremi sürsem de kızarıklar koyulaşır mı yanar mı bi zararı olur mu acaba

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penis rahatsızlığı

    Tekrardan merhabalar hocam. hem görüntüden hemde sürekli penisten rahatsız oluyorum. yani bolda giysem dar da giysem bir türlü rahat edemiyorum.sürekli pantolona sürtme durumu veya sürekli sağa sola kayma durumu oluyor. slip giydiğim zamanda çok sıkıştırıyor boxer giyiyorum oda ayrı bir rahatsız edi...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İlker Akyol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ciltte kızarıklık ve pütür

    Hocam merhaba size 3 sorum olacak 1:bundan 2-3 sene önce siyah noktaları almak için cildime belli bir süre ağaç tutkalı sürdüm sonra faydası olsun olmasın yaptığımın zararlı olduğunu düşünüyorum aceba ağaç tutkalı cildime kalıcı bir hasar veya zarar vermiş midir? 2-cildimde küçük küçük sivilce ve pü...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Tuncayengin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Açık yaralar

    Merhaba hocam. 12 haziranda yüksek ten düştüm ve topuğumda çoklu kırık oluştu. doktor şişken hemen ameliyat etti. daha sonra dikiş yerindeki doku çürüdü ve plastik cerrah ölü dokuyu deprite etti. yaklaşın 5 cm uzunluğunda 3cm geldiğinde ve 1.5 cm derinliğindeaçık yara oluştu. doktor önce rifocin il...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Berkan Mersa

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ciltte sivilce

    Hocam merhaba benim başın sol üst kısmında sivilcelr çıkıyor bazen akneleri patlatıyorum sarı bir su çıkıyor sonra kan çıkıyor üstüne fucidin kren sürdüğümde geçiyor sonra tekrarlıyor sizce neden tekrarlıyor teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Göğüs ucu acısı

    Merhaba. benim göğüsümde kaşıntı oluyor. özellikle ucunda acı oluyor. adet dönemime daha var. gebelik yok dedi doktor ilişki üzerinden yeteri kadar süre geçince test ve usg yapılmıştı tekrar iliski de olmadı peki neden olmuş olabilir bu? kanda iltihaptan olur mu?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Genital bölge tahriş

    Merhaba hocam, hocam benim penisimin baş kısımında aylardır geçmeyen bir tahriş var sürtünmeden kaynaklı. baş kısmının gövde ile birleştiği yer bir uçtan bir uca tahriş olmuş durumda ve rengi daha koyu. işık ile baktığımda yer yer kızarıklıklar var. bir iki noktada da kararma var. bepanthol ve trava...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Engin Kocabaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Deri incelmesi

    Hocam benım el ve ayak bıleklerımde damarlar belırgınleştı deri incelmesi oldu gibi kortizon gibi ilaçlar kullanmadım selectra 100 mg ve rexapin 2.5 mg kullandım da 3.5 sene bıraktıktan sonra oldu deri incelmesi yapan hastalıklar nelerdır hangı deri incelmesi tedavi edilebilir yardımcı olur musunuz

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emre Tayfun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x