Tekrarlayan hastalık

  • Doktor Bey Merhaba, Hastalarınızdan biri tavsiyesiyle size ulaşıyorum;oğlum 5 yaşında ve 5 aydır sürekli hasta;üstüste hasta olmasından sanırım 2,5 ay önce ciğerlerine indiğini, ses olduğunu ve göğüs uzmanına göstermemiz gerektiği söylendi;bir doktorla görüştük 1 aylık bir tedavi uyguladı,sonrası tekrar ve tekrar hasta;bugün ateş 38 derece ve öksürük başladı ve öksürüğünün derinden geldiğini hissediyoruz.Şu durumda ne yapmalıyız,salgın dolayısıyla hastanelere gelmemizde sakıncalı bir durum olur mu? Çaresiz kaldık gerçekten;umarım dönüş yaparsınız. Teşekkürler...

  • Doktor Cevabı:

    Selamlar, öncelikle doktorunuz görsün ateşli ise. ateşli hastalık geçtikten sonra öksürük tekrarlıyorsa göğüs uzmanı görmeli.

    tarihinde cevapladı.
  • Teşekkür ederim dönüş yaptığınız için; şuan öksürük kesildi; ateş devam ediyor; doktoru bugün gördü ;ciğerlerinin temiz olduğunu; virütik bir şey olduğunu söyledi ve sadece ateş düşürücü verdi. Pekmez,bal ,d vitamini,vs. kullanmamıza rağmen bağışıklığını güçlendiremiyoruz maalesef önerebileceğiniz bir şey olur mu hocam?

  • Doktor Cevabı:

    Bu tekrarlamalar, bağışıklıktan değil astıma yatkınlıktan kaynaklanıyor olabilir. tekrarlarsa çocuk göğüs uzmanı görsün.

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam bugün oğlumda 40 derece ateş , yutkunma güçlüğü ve halsizlik hat safhada olunca hastaneye gittik mecburen; serum verildi; boğaz iltihabından kaynaklı antibiyotik tedavisine başladık; ama dediğiniz gibi astıma yatkınlık olabilir; kalıtsalık varsa eşimin de çocukluk dönemi astım ilaçlarıyla geçmiş malesef, tekrarlamaktan kastınız öksürük mü yoksa herhangi bir ateşli hastalık mı? İlginize teşekkürler,


İstanbul Çocuk Doktorları uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Göğüs ağrısı

    Troponin ı 0.212 çıktı anjiyo oldum damarlat temiz sadece asprin verdi o da mide mi perişan etti b12 eksikliğimde var bağrsaklarım düzensiz denge bozukluğu var yani anlayacağınız yok yok şuan hocam

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fuat Erel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sigara bırakma

    İyi günler yaklaşık 1 hafta önce sigarayı bıraktım 27 yaşındayım fakat göğüslerimde bi doluluk var. nefes alırken batmalar oluyo ve öksürme isteği var fakat öksüremiyorum sigarayı bırakmamla ilgili birşey mi acaba ?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Demet Karnak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Civa buhari solumak

    Merhaba.3 ay önce evde bilgisayarımın sıcağı cıvalı termometreyi patlatmıştı.görmediğim için o şekilde günlerce kalmış ve ben her bilgisayarı açtığımda sıcak daha da vurmuş cıvaya.o dönemde şiddetli karın ağrısı ve kabız-ishal durumu yaşadım.icp-ms analizi ile kan ve idrar testi yaptırdım ama cıva d...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Yücel Katı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Civa buhari solumak

    Merhaba.3 ay önce evde bilgisayarımın sıcağı cıvalı termometreyi patlatmıştı.görmediğim için o şekilde günlerce kalmış ve ben her bilgisayarı açtığımda sıcak daha da vurmuş cıvaya.o dönemde şiddetli karın ağrısı ve kabız-ishal durumu yaşadım.icp-ms analizi ile kan ve idrar testi yaptırdım ama cıva d...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Sadi Sesli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kistik fibrozis ateş hk.

    Merhaba bülent hocam, oğlum ömer asaf 2 yaşında kistik fibrozis hastası, marmara'dan takipliyiz 9 temmuzdaki kontrolümüzde tükürüğümüzde staphylococcus aureus üremesi oldu ''duyarlı'' olarak..bir şikayetimiz v.s.bir sıkıntımız olmadığından dolayı, herhangi bir antibiyodik kullanımı gerekli görülmedi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bulent Karadag

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Zehirlenme

    Merhaba.3 ay önce odamda bilgisayarımın sıcağı cıvalı termometreyi kırmıştı.farkında olmadığım için günlerce o şekilde odada kalmış ve ben her bilgisayarı açtığımda biraz daha sıcak vurmuş cıvaya.o günlerde şiddetli karın ağrısı,kabız ishal yaşadım.cıva testimde hafif yükseklik vardı amma dmsa yapıl...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Cem Ertan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kronik bronşit

    Merhaba.3 ay önce evde cıvalı termometreyi bilgisayarın sıcağı patlatmıştı.fark etmediğimiz için 3 4gün sonra topladık.bu olaydan 1 ay sonra ablamda öksürük başladı.doktor kronik bronşit tanısı koydu.ablam 21 yaşında ve hiç sigara kullanmamış.şuan öksürüğü yok denecek kadar az. bir makalede cıvanın...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Demet Karnak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kronik bronşit

    Merhaba.3 ay önce evde cıvalı termometreyi bilgisayarın sıcağı patlatmıştı.fark etmediğimiz için 3 4gün sonra topladık.bu olaydan 1 ay sonra ablamda öksürük başladı.doktor kronik bronşit tanısı koydu.ablam 21 yaşında ve hiç sigara kullanmamış.şuan öksürüğü yok denecek kadar az. bir makalede cıvanın...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Zekai PEKKAFALI

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Jeune sendromu

    30 haflalık gebeliğimizde fetüste toraks darlığına bağlı akciğerleri gelişmemiş fl ve hl değerleri 8 hafta kısa teşhisi kondu hocam jeune sendromu makalenizi okuduk bu hastalık bizim bebeğimize çok uyuyor sanırım 2002 de çıkmış makale acaba tıp bu konuda ne kadar ilerledi en son bu tanılı hastanız o...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bulent Karadag

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Aşındırıcı bronşit

    Merhaba.3 ay önce evde cıvalı termometre kırılmıştı ve görmediğimiz için günlerce odada durmuşdu.bu olaydan 1 ay sonra ablamda öksürük başladı.kontrollerde kronik bronşit tanısı koyuldu.kendisi 21 yaşında ve sigara kullanmıyor.internetden cıvanın aşındırıcı bronşite yol açtığını ve ölümcül olma ihti...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serdar Şen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aşındırıcı bronşit

    Merhaba.3 ay önce evde cıvalı termometre kırılmıştı ve görmediğimiz için günlerce odada durmuşdu.bu olaydan 1 ay sonra ablamda öksürük başladı.kontrollerde kronik bronşit tanısı koyuldu.kendisi 21 yaşında ve sigara kullanmıyor.internetden cıvanın aşındırıcı bronşite yol açtığını ve ölümcül olma ihti...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İnci Gülmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aşındırıcı bronşit

    Merhaba.3 ay önce evde cıvalı termometre kırılmıştı ve görmediğimiz için günlerce odada durmuşdu.bu olaydan 1 ay sonra ablamda öksürük başladı.kontrollerde kronik bronşit tanısı koyuldu.kendisi 21 yaşında ve sigara kullanmıyor.internetden cıvanın aşındırıcı bronşite yol açtığını ve ölümcül olma ihti...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Cengiz Gebitekin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kronik bronşit tanısı

    Merhaba.evde cıvalı termometre kırıldıktan 1 aysonra ablamda öksürük başladı.doktor kronik bronşit tanısı koydu.21 yaşında.cıvanın aşındırıcı broşite sebep olarak ölümcül ola bileceğini okudum.doktor bunun kimyasal bir şeyden olduğunu fark etmemiş olabilirmi? ve bu durum ölümcülmüdür?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İsmail Can Karacaoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gıcık tarzında hafif hırıltılı tekrarlayan öksürük

    Merhaba benim 7 yaşında kızım var bu kış bronsit oldu cok kötü bi durumu yoktu,3-4 kere krup oldu sonrasinda terledikce kostukca gıcık gibi öksürük hafif hırliltıyla balgam var galiba diyo hocam iki gun geciyo gibi oluyo tekrar oluyo nasıl bir yol izleyim cevaplarsaniz çok mutlu olurum teşekkür eder...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bulent Karadag

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Annem için yardım

    Merhaba hocam, annem 72 yaşında kronik astım bronşit ve koah hastası, bu gün 6 saate yakın sağ alt karın boşluğunda hafif ağrısı olmuş ifade ettiği ağrı şiddetli bir ağrı değil ama hissedilip rahatsız eden ve şiddeti değişmeyen sabit bir ağrı. hareket edince daha çok hissedilen. bu ağrı haricinde ba...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tuğbay Tuğ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x