Tedavim sonuçlanamadı mı

  • Merhaba Doktor bey, ben 2 yıl önce ilk kez psikiyatriden randevu aldim 11.04.8 unipolar depresyon (f32.f34) (f38.f39) teşhisi ve tanı olarak orta depresif nöbet yazıyordu sistemdeki raporda. Doktorum zedprex ve xanax verdi. Sonra tekrar gel demisti ama ben bi daha hiç gitmedim kendi kendime bıraktım çünkü iyi hissediyordum. Sistemden kontrol ettim ki sadece 1 kez randevuya gitmeme rağmen tedavim 1 yıl sürmüş ve bitmiş görünüyor. Şimdi hastanede bu rapor ne oldu tedavi olumlu sonuçlandı mi yoksa bi daha hic gitmediğim icin raporda tedavim yarim mi kaldi görünüyor yani hastalik hala devam ediyor mu resmiyette? İlerde bu durum öğretmenlik için sorun olur diye korkuyorum kpss'ye hazırlanıyorum, öğretmen olacağım. Sisteme bakıp size bu teşhis konulmuş tedavi olmamışsınız deyip sorun çıkartabilirler mi? Sistemde raporlar kisminda psikiyatri muayene tanisi diye bir rapor çıkıyor. Yani kuruntu mu yapıyorum bilmiyorum ama bu durum beni o zamanlardan daha cok depresiflestirdi desem yeridir. Çok endişeliyim cevap verirseniz çok teşekkür ederim. Özür dilerim uzun yazdim, kendinize iyi bakın. Kolay gelsin.

  • Doktor Cevabı:

    Bunların herbiri faso fisodur, laf-ü güzaftır, anlamsızdır. doktor size 15 liralık ilacı (o yıl içinden zedprex ve xanax geçivermiş) yazabilmek için oraya f bilmemneli bir tanı yazmak zorunda...kolayına f 32...34 falan gelmiş..basıvermiş tuşa...başka türlü zedprexi 2 lira katılım payıyla alamazsınız...13 lira cebinizde kaldı...günde 50 kişinin bakıldığı yerde (bakıldığı diyorum, çünkü oralarda muayene, doğru tanı-tedavi olmaz) tanılar, tedaviler tırışkadandır...ben de 9 yıl devlet hastanesi doktorluğu yaptım, ondan biliyorum..ben günde 110 basardım; yani 110 hastaya birkaç dakika bakardim. o tanıları falan kimse iplemez...ister memur olun, ister asker olun, ister polis olun, ister hakim olun, ister milletvekili olun, ister bakan olun...yolunuz açık olsun, arkanız sağlam olsun. bilmem; anlatabildim mi?

    tarihinde cevapladı.
  • Anladım hocam hiçbir sorun olmaz yani içim rahatladı. Çok samimi bir cevap verdiniz. İnsanlar korkuttu beni o yüzden bu kadar takıntı yaptım. Normalde kendi isteğimle rahat gitmiştim hiç böyle bir korkum yoktu. Bi dönem çok ağladım anormal olduğunu düşündüm gittim ama şimdi anlıyorum ki yapı itibariyle duygusal bir insanım yapılacak pek bir şey yok. Niye gittin sicilini düşünmedin mi gibi şeyler duyunca ister istemez tedirgin oldum. Çok iyi bir insansınız. Meslek hayatınızda başarılar dilerim, tekrardan teşekkür ederim.?

  • Doktor Cevabı:

    Rica ederim...insanlar kendi eğlencelerini düşünmüşler ve sizin ne denli etkilenebileceğiniz konusunu umursamamışlar...onları kınıyorum...size ise daha dirençli olmayı öneriyorum, hayatta bu tip insanlarla çok karşılaşacaksınız, serinkanlı düşünürseniz onları altedersiniz; onlar sizin -affınıza sığınarak söylüyorum- oyuncağınız olur...başarılar, mutluluklar diliyorum.

    tarihinde cevapladı.

Antalya Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Anksiyete ve depresyon

    Hocam merhaba ben lustral kullandım anksoyetem cok yuksekti gün boyu korku geçmiyordu 3 haftadır lustral beni mahvetti simdi doktorum redepra yazdı ama ben etkisini merak ediyorum hocam redepra anksiyete ye ve depresyona iyi gelir mi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aşırı tembellik ve miskinlik

    Merhaba hocam.benim aşırı tembellik sorunum var.doğuştan beri böyle bu.ilkokulda her spor yarışmalarında sonuncu olurdum. günde en az 10 saat yatmadan kendime gelemiyorum.hiçbir işe girişme şevkim yok. yumurta kapıya dayanmadan iş yapmıyorum.depresyonla alakalı olarak değil bu tembellik,kendimi bild...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İbrahim Söylemez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete depresyon

    Merhabalar hocam online görüşme yapıyor musunuz şayet yapıyorsanız ücret ne kadar acaba bi de hocam reçete yazma durumunda ilaçları nasıl almamız gerekiyor iyi gunler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İbrahim Söylemez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lustrallll

    Serhat hocam merhabalar , ben yaklaşık 5 aydır lustral kullanıyorum , önceden ayda yılda bir rüya gorürken son 1 aydır nerdeyse her gün rüya görüyorum . bu ilacın bununla bağlantısı olabilir mi ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete

    Serhat hocam iyi akşamlar...öncelikle bütün sorularıma içtenlikle cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim...hocam güvenlik görevlisi olarak diyarbakırda ikamet ediyorum yanınıza gelip size muayene olmayı çok isterdim lakin bu şartlarda biraz zor görünüyor...hocam 10 yıldır ölüm, bi hastalığa yakal...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kroner arter

    Merhaba hocam ben anjiyo oldum sol ön inen arter ve circumex yavaş akım var azda kolesterol vardı beslenmeyle düşer dendi bu yoğun dönemde depresyon belirtileride yaşadım psikiyatriye gittim lustral 50 mg antidepresan verdi doktor kullanmam kalp damarşarıma zarar verir mi göğüs ağrılarım bir türlü g...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Afksendiyos Kalangos

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yaygın anksiyete bozukluğu

    Hocam merhaba 26 yasindayim.bende yaklasik 6 yıldır madde bağımlılığına bağlı yaygın anksiyete bozukluğu var. 5 yıldır hiç ilaç kullanmadım. bu hastalığa yakalanıdğımdan beri hiç bir uyarıcı madde kullanmadım. hocam benim tüm eklemlerim çatırdıyor kütlüyor özellikle dizlerim ( sıvı kaybı oluşmuş) he...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kontrast sonrası tutulum

    Merhabalar. başta ağırlık ve uykuda istemsiz sıçrama vardı. bana oncelikle epilepsi yanlış teşhisi konuldu. eeg ye istinaden. 5 gun keppra kullandım. fenalaştım bıraktık. başka bir uzman bende epilepsi olmadığını söyledi ve bıraktık. sonrasında 20 gun uyku ilacı verildi ben 21.gun zestat sonrası kaf...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Okb depresyonn panik

    Hocam merhabalar ben 24 yasindayim 19 yaşından beri psik sıkıntılar yasiyorum once teşhis panik atakla başladı daha sonra dissiof kmlik bozuklugu tedavi oldum gayet iyiydim sonra tekrar krinik baska bi rahatsizluga yakaladım bagirsak hasyasi oldugum öğrenildi tekrardan depresyona girdim yabancilasma...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Depresyon atak

    Lustral 50 mg antidepresan kullanıyorum bunun bir zararı olur mu

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç problemi sitres bunalım depresyon

    Hocam ben pisikeatriden laroxly 10 mg ilaç aldı m kullandım fazla etkisini görmedim sonra pisikeatriye gittim citoles yazdı eski kullandığım ilaç buda tek başına fazla etki yapmadi ikisini kullansam olurmu sabah citoles akşam laroxly sıkıntı yaratirmi ağır gelirmi

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete

    Serhat hocam iyi akşamlar...anksiyete için sabahları bir adet citoles 10 mg alıyorum ...akşam yemeğin yanında bir iki bardak kola içsem herhangi bi etkileşim sıkıntı olmaz değil mi hocam...sağolun

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Depresyon, depersonalizasyon , anksiyete

    Hocam merhaba 21 yaşındayım 1 seneye yakındır bir durumla karşı karşıyayım doktorum bunun depresyon olduğunu söyledi ama sürekli araştırma yapan bi insan olarak depresyon da depersonalizasyon görülür mü ben daha dün gece bir atak geçirdim kalbim yerinden çıkacakmış gibi vücudumun heryerine birşeyler...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Levent Soylu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Troponin ı yüksekliği

    Hocam merhaba psikiyatri ye gittim depresyon ve aşırı kaygı için lustral 50 mg verdi kullanmam kalbe zararı varmıdır

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fuat Polat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyon atak

    Hocam midem bağırsağım çok kötü asprin kullanamıyorum ömür boyu kullanmak zorunlu mu asprini yada başka yolu yokmu bunun

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x