Tedavi sonrası

  • Iyi gunler doktor hanim 2 yıldır okb tedavisini göruyorum martta bitiyo sonra ne yapmalıyım.Bu arada akrabanızım.kolay gelsin.

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba furkan bey, detaylı bilgi için kurumumuzu arayabilirsiniz. görüşme yapmadan bu konuda yorum yapmam dogru olmaz. tesekkur eder, iyi gunler dilerim.

    tarihinde cevapladı.

Bilecik Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Atarax ve yaygın anksiyete bozukluğu

    5.5 yaşında kızıma yaygın anksiyete bozukluğu teshisi konuldu, şuan için atarax şurup sabah yarım ölçek akşam yarım ölçek önerdi, esas tedavi 6 yaş sonrası dendi, zeka ve öğrenme kavrama olarak önde gidiyor hastanede yapılan testlerde bile çıktı fakat benim aklıma takılan atarax surup en onemlisi ze...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hilal Tuğba Kılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete tansiyon yukseltirmi

    Hocam anksiyete bozukluğu var bende yaş 23 boy 190 kilo 78 sigara alkol yok kötü bir haber aldığım zaman endişe duydum fenalık hissi geçirdim acile gittim tansiyon sol kolda 17/4 sag kolda 16/4 kalp atisi 85 dil altın aldim sakinleştim şimdi ben tansiyon hastasimiyim ? veya kaygı bozukluğundan mı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç yan etkisi

    Merhaba sevgili hocam sertralin etken maddeli ilacın prospektusunde seyrek yan etki olarak kanser yapabilir yazıyor cok endiselendim bu ihtimal% kaçtır hocam?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Psikiyatri ilaçların tehlikesi

    Hocam kaygı bozukluğu yaşıyorum aklıma durmadan istenmeyen vesveseler ama herşeyin farkında olup düşüncelerime kendimi kaptırtmıyorum ama anksiyete bozukluk olduğunu biliyorum kendimde fakat bende eser derecede mitral yetmezlik ve eser derecede mitral valv proplapsusu var çarpıntım var psikiyatrin v...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Burak Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete kalp çarpıntısı

    Hocam eser mitral yetmezlik ve eser derecede mitral valv proplapsusu var çarpıntılarım psikolojimi bozduğu için ve takıntılarımdan dolayı kaygı bozukluğu yaşıyorum psikiyatristin vereceği ilaclar kalbimi ritmini olsun sağlığını etkiler mi ? ama etkilese bile mutlaka psikiyatriste tedavi olmam lazım...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyku problemi

    Hocam, 43 yaşındayım, 10 yıldır iki kulağımda da tedavisi mümkün olmayan çınlama ve işitme kaybı var. özellikle çınlama beni çok huzursuz ediyor, 7-8 yıl önce psikolojik anlamda çok zor günler geçirdim, sosyal fobi ve uyku problemlerim uyuyamama anlamında , psikiyatri doktoruna gittim bana cibralax...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Reşit Kükürt

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Panik.atak

    Panik bozukluk hocam hayırlı günler bana 4 yıl önce panik atak tesisi kondu o günden beri hayatım alt üst oldu 2 yıl önce askerdeyim askerliği son donemlerimde kalbimde ritim bozukluğu teshişi kondu suprevantıkuler tasıkardı bişey olmaz dedi doktor ilaç yazdı beloc iki ay kullandım gecti askerden...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Zübeyde Ezgi Horzum

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hastalık tekrarlarsa

    Şu an için tekrar 10 mg dönmek mantıklımı sizce çünkü baya bir baş ağrısı baş dönmesi başladı

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Öykü Önal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hastalık tekrarlarsa

    Öncelikle beni sürekli takip eden bir doktor yok,bir doktorun tavsiyesi ile 3 yildir anksiyete baş dönmesi sebebiyle citoles 10 mg kullaniyorum ve durumum iyiydi, azaltarak birakmak istedim ve son 20 gündür 5 mg kullaniyorum,18 gün iyiydim ama şimdi son 2 gündür baş ağrisi ve baş dönmesi sikinti olm...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Öykü Önal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çekilme yan etki

    Merhaba nisan2019 secita 10mg mayıs2019 cipralex 10mg haziran2019 venegis 37.5 temmuz 2019 venegis 75mg ağustos 2019 venegis 75mg eylül 2019 venegis 75mg ekim duxet 30mg. şeklinde birer kutu ilaçlarımi kullandım. kasım ayında duxet 30 gün aşırı bir hafta kullanarak bıraktım. migren ve ka...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Korkuya bağlı rahatsızlık

    Hocam iyi günler, abim psikotik bozukluk tedavisi görüyordu 3 yıldır. birdenbire atak geçirdi hastaneye götürdük acilde nabız 140 a çıkmıştı tansiyonu düşmüştü. tedavide revizyona gittiler ıgnis ve zedprex e ek olarak xanax verildi. aynı gün gece yatarken uykusunda boğulduğunu sanıp şok haliyle uyan...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anafranile birden yüksek dozla başlamak beyinde algılama sorununa yol açarm...

    Hocam merhaba ben ne zaman bir sınava hazırlansam strese bağlı olarak obsesif kompulsif bozukluk ve anksiyete başlıyor bende üniversitede bu hastaliklar derslerimi çok etkilemişti birsürü ilaç kullanmıştım.hicbiri takintilarimi geçirmemişti en son doktor anafranil verdi 75 mg kullanmaya baslayinca f...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete bozukluğu

    Anladım hocam çok teşekkür ederim. mesela 2 gün önce bir haber okudum hemen etkilendim kör olmuş birisi hemen gözlerim yanmaya başladı panik yaptım bende mi öyle olcak diye çok acayip mantıksız geliyo bunu düşünmesi bile elimde olmayan sebeplerden dolayı böyle panik oluyorum ve gözlerimin yandığını...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boyun düzleşmesi ve anksiyete

    İyi günler hocam.yaşım 29 ve sağlık personelyiim.yakın zamanda boyun ağrısı ile çektirdiğim mr sonucunda boyunda düzleşme ve c4-5 arasında protrüde bir adet fıtık olduğu tespit edildi.boyun ağrılarımın başladığı dönemde aşırı stresli bir dönemden geçiyordum ve ardından ruhsal bazı sıkıntılar yaşamay...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boyun düzleşmesi ve anksiyete

    İyi günler hocam.yaşım 29 ve sağlık personelyiim.yakın zamanda boyun ağrısı ile çektirdiğim mr sonucunda boyunda düzleşme ve c4-5 arasında protrüde bir adet fıtık olduğu tespit edildi.boyun ağrılarımın başladığı dönemde aşırı stresli bir dönemden geçiyordum ve ardından ruhsal bazı sıkıntılar yaşamay...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Cem Özdağ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x