Takıntılarım

  • Hocam merhabalar. 20 yaşında bir erkeğim. 17 yaşındayken berber de enseme vurulan jilet sonrası takıntılarim başlamıştı. 1 sene boyunca neden vurdurdum keşke engelleydim diye düşünceler ve ağlamalar vardı. Ailem sağolsun ilgilendi özel bir uzmana götürdü. Prozac yazmıştı 60 mgye kadar çıkmıştık 6 ay kullandım. Bu takıntı geçti ama ilacın etkisi oldu mu bilemiyorum. Şuan ise hayatım bitmiş durumda. Tekrar başladı. Vücut geliştirme yapıyorum hata yapıp ufak dozda 1 ay kadar Steroid kullandım 9 ay önce. Ve 6 aydır taktım neden kullandım eskisi gibi sağlıklı değilim diye. Doktora gidip testleri yaptırdım. Birşeyin olmadığı, bu dozda herhangi birşeyin olmayacağı ve zaten testlerin temiz çıktığını söyledi. Ama takıntı engelleyemiyorum normal hayata dönemiyorum. Günüm bunları düşünmekle geçiyor ve uyuyorum gün içinde aklıma gelmesin diye çünkü tek huzurlu olduğum an uyku şuan. Bu takıntının yanında stres yaptım suratım yaşlandı bunları yapmasaydim hiçbiri olmayacaktı diye sürekli pişmanlık hayatım mahvoldu. Fotoğraf çekip arkadaşlarıma atıyorum yaşlanmış miyim diye hayır diyorlar ama yaşlandığımi hissediyorum. Takıntılarimi düşünmekten yoruldum. Prozaca başladım. 25 gün tek sabahları aldım 20 mg. 4 gündür 40 mgye çıktım. Sabah akşam alıyorum toplamda 29 gündür içiyorum ama fayda etmedi. Ne yapmam lazım lütfen yol gösterin. Sağolun..

  • Doktor Cevabı:

    Iyi günler bence tekrar kendi başınıza almak yerine bir psikiyatriste başvurun ve ilaçalarınız o düzenlesin

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Ilaç kesimi

    Özlem hanım biz takipli hastanızdık isimden hatırlayacağınızı umut ediyorum. defnenin takibine gelemeyceğimizi, şehirdışına taşınacağımızı söylemiştik. artık kayseride değiliz. çizelge vermiştiniz ona göre dozu yarıya düştük, iyi devam ederse süre bitince kesin demiştiniz. bu dozda iki ay kullandı,...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Kahraman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ömür boyu prozac kullanmak

    Hocam öncelikle merhabalar ve saygılar, yaşadığım anksiyete ve stres sonucu ne yazık ki i̇bs (sinirsel kolit) oldum. 1.5 yıl antidepresan kullandım biraz rahatlattı ancak bırakınca yine şişkinlik, bağırsak düzensizliği gibi problemler yaşadım, en ufak stres veya kaygıda, hatta duygu durumunda değişi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Durumum nedir ?

    Hocam ben kalp ağrısı şikayetiyle gittiğim doktor tarafından psikiyatriste yönlendirildim bende her şeyden korkma hissi var ve bu sürekli devam ediyor sürekli terleme ve kalbim normalin çok üzerinde hızlı atıyo ve bir yerlerim ağrıyor gibi hissediyorum yönlendirildiğim psikiyatrist bana prozac şur...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sıtkı KARACA

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Derealizasyon

    Hocam bn ıkı sene önce yasadıgım deprem korkusundan sonra yasadıgımı hissetmemeye basladım. cevreye ve kndıme yabancılasmaya basladım. i̇çmedıgım ilac kalmadı. disosiyatif kmlık bozuklugu derealızasyon deperzalızasyon dedı doktor. devlet hastanesine gttım hep. asla duzelemeyecıgımi ima etti bana. si...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yüz yüze görüşmek

    Doktor hanım selamlar. yüz yüze görüşme kabul esiyormusunuz?

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Sena Tunç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç intoleransı

    Hocam merhaba kaygı bozukluğu ve okb'den muzdaripim.antidepresanlara aşırı tepki veriyor vücudum tölere edemiyoum.farklı antidepresanlar denedim ama sonuç hep aynı çok fazla tepki veriyor vücudum kaygım daha da artıyor(en az 35 40 gün denendi hepsi).ssri ilaçlar denenince huzursuzluğum kat kat artıy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sıtkı KARACA

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İlaç intoleransı

    Hocam merhaba kaygı bozukluğu ve okb'den muzdaripim.antidepresanlara aşırı tepki veriyor vücudum tölere edemiyoum.farklı antidepresanlar denedim ama sonuç hep aynı çok fazla tepki veriyor vücudum kaygım daha da artıyor(en az 35 40 gün denendi hepsi).ssri ilaçlar denenince huzursuzluğum kat kat artıy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüseyin Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilgi almak istiyorum

    Kolay gelsin hocam bende uzun suredir kaygi bozuklugu var bu benim hayatimi cok kotu etkiliyor bu durumdan kurtulmam mumkunmu psikoterapi alsam faydasi olurmu lutfen cevaplarmisiniz

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Dan. Aslıhan Demirtaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ekstrasistol

    Sayın hocam merhaba, 23 yaşındayım ve 12 yaşında ilken çarpıntı şikayeti ile çocuk kardiyolojisine gittim, mvp ve ekstrasistol teşhisi koyuldu. o dönemden beri ekstra atımlarım devam ediyor ve bende ölüm korkusu oluşturuyor. 2 yıl önce aritmii ve ekstrasistol kaynaklı ani ölüm korkumdan ötürü psikiy...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Astsubaylık için sağlık raporu

    Hocam merhaba, ben jandarma astsubay eğitim merkezi öğrenciliği için sağlık raporu aldım. psikiyatride raporuma geçirilmiş anksiyete bozukluğu tanısı yazıldı. efendim geçmiş psikiyatri tanılarımda sadece psikiyatrik muayene tanısı yazıyor ve ilaçlar da var. benim geçmişte herhangi bir anksiyete hast...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sıtkı KARACA

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Nefes alıp verme takintisi

    Merhaba hocam bende yaklaşık 10gun önce si başlayan nefes takıntım oluştu yani nefrsimi kendim alıp veriyorum otomatik olarak alamıyorum ve bu aklımdan cikmiyor hep böyle devam edecek diye çok korkuyorum

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüseyin Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sosyal fobi

    Merhaba, size bir konuda danışmak istiyorum. ben son 4 5 yıldır sosyal fobi belirtileri yaşıyordum çoğu belirtinin üstüne gittim ve herhangi bi yardım almadan aştım. örneğin minibüste bile müsait bi yerde diyemiyordum, hocalarımla konuşamıyordum, tanımadıklarıma yol tarifi soramıyordum, dışarda yeme...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Antidepresan mide yanması sorunu

    Hocam merhaba, ben 23 yaşındayım yaklaşık 3 aydır zedprex kullanıyorum ilacımdan memnunum gerçekten hayat kalitemi yükseltti yalnız bende eskiden beri zaman zaman yaşadığım mide yanması şikayetim bulunuyor. i̇laçla beraber yemek borusu ve mide yanması şikayetim arttı ilacı aldıktan 15-30 dk sonra ba...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Paranoid depresyon

    Merhaba hocam , anneme 10 yıl önce paranoid depresyon tanısı konuldu.dedektif gibi herkesin hayatını araştırmaya başladı ki en çok bize zulüm oldu. 8yıldır ilaç kullanıyordu secita 10mg . fakat ağrıları için gittiği bir doktor duxet 30 mg vermiş . ve secitayı bırak demiş . bir süre de öyle devam et...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Suçluluk mu

    Hocam 11-12 yaşıma dair bir olay var cinsel oyun oynadık küçük 2 çocuğa birbirlerine dokunmalarini söyledik kendimi iğrenç hissediyorum hocam bu sapıklık midir bu taciz midir ya da bunun kafaya takılmaması mi gerekir ve bundan çocuklar etkilenir mi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şima Ceren Pak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x