Takıntılar

  • Takıntılar

    i̇stediğim grup olmadığı için fobileri şeçtim ama lütfen cevaplayın... merhaba ben daha 15 yaşındayım ama ciddi derecede şaçma ama bırakamadığım takıntılarım var.bunlardan bir tanesini yazıyım.okulda arkadaşım basket topunu getirmişti ve ben topa dokunmuştum ve ben en son onun topuna dok...

    Doktor Cevabı:
     Eda Gökduman

    Psk. Eda Gökduman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Takıntılar

    Sayın aysel ülgüner, oğlum 4.5 yaşında. eylül ayında okula başladı yarım gün gidiyor.daha önce kreşe gidiyordu. kendisine bir de köpek aldık.köpek ve okulla birlikte el yıkama ritüeli ortaya çıktı. i̇lk başta bizi çok rahatsız etmiyordu. ancak son 3 haftadır bu kaygı verici boyutlara ulaştı. babas...

    Doktor Cevabı:
     Aysel Ülgüner

    Psk. Aysel Ülgüner

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Takıntılar

    Merhaba hocam, herşeyi çok kafaya takıyorum gereksiz artık sağlığıma da yansıdı cilt problemi yaşıyorum yardımcı olursanız sevinirim..şimdiden teşekkürler...

    Doktor Cevabı:
     Hasan Kul

    Uzm. Psk. Hasan Kul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Takıntılar

    Merhaba ben bi konuda sizden bilgi almak istiyordum. erkek arkadaşımın takıntıları var. fakat bu temizlik takıntısı dini takıntılar gibi bir şey değil. en ufak olayları bile kafasına takıp kendi içinde büyütebiliyor ve bu yüzden devamlı morali bozuluyor, mutsuz oluyor. bununla ilgili doktora gitti f...

    Doktor Cevabı:
     Sultan Sevimli

    Psk. Dan. Sultan Sevimli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Takıntılar

    Merhaba benim sorunlarım takıntılarım.sorunlarım dedim çünkü bir dolu takıntılarım var dahada artmaya başladı.tam olarak takıntılar şunlar,soba cam kapı aygaz ışık banyo dolaptaki eşyalar bardaklar ve dahada artıyo ne yapcam bilmiyorum.mesele kapı kapalı hatta kilitli ama ben yine tekrar tekrar kont...

    Doktor Cevabı:
     İlhan Bozkurt

    Uzm. Psk. İlhan Bozkurt

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Takıntılar

    Sabri hocam ben 17 yasındayım bende takıntı hastalıgı var eşcinsellikle ilgili 1 yıldır kendi başıma uğraşmama rağmen düzelemedim sonunda zincirlerimi kırdım bir uzmandan yardım almak istiyorum sizi cok met ettiler ancak ailemden habersiz gelicem cünki onların bu konuyu bilmesini istemiyorum benim...

    Doktor Cevabı:
     R. Sabri Yurdakul

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Takıntılar

    Sayın hocam, hocam merhaba, 35 yaşındayım. 1 yıl önce 1100 mg protein kaçağı tespiti sonucu yapılan biyopsi ile membranöz (diffüz) gn teşhisi aldım. düşük tuzlu diyet, 20 kilo verme ve 2,5 mg delix tedavisi ile bu kaçak seviyesini son 3 kontrolde (kontrollerim 3 ayda bir yapılıyor) 300 mg seviyes...

    Doktor Cevabı:
     Servet Ebrinç

    Prof. Dr. Servet Ebrinç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Takıntılar

    Bi arkadaşım için soruyorum sürekli aynı soruyu soruyor hergün aynı sorular cevabını veriyorum anlatıyorum ama hala soruyor çok takıntılı ve bazen beni ve çevresindeki insanları bu sorduğu sorularla bunaltıyor.kendiside bu durumdan rahatsız olduğunu biliyo ama engel olamadığını söylüyor ne yapmalı?...

    Doktor Cevabı:
     Mualla OKTAY

    Dr. Psk. Mualla OKTAY

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Takıntılar

    Merhaba sayın hocam ben 4 yıl önce tedavisi gördüm ilaçları bırakalı 1 yıl olmuştu her şey iyi gidiyordu takı yumurta reservim de azalma olduğunu ve bebek şansının azaldığını öğrenene kadar şimdi bebek için tedavimi oluyorum fakat takintilar ve kaygı düzeyi yine arttı henüz hamile kalmadım fakat k...

    Doktor Cevabı:
     Servet Ebrinç

    Prof. Dr. Servet Ebrinç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Takıntılar

    Hocam iyi akşamlar. size bu soruyu nasıl soracağım bilmiyorum aklıma neden böyle saçma sapan şeyler takılıyor bilemiyorum. adanada bir çok psikiyatri uzmanına gittim fakat asıl sorunu hiç söyleyemedim. belkide bundan dolayı çözüm yolu bulamadılar.benim rahatsızlığım 18 yaşlarında başladı. beni...

    Doktor Cevabı:
     Deniz Koray Görücü

    Uzm. Dr. Deniz Koray Görücü

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör


1/4 | Toplam 37 kayıt bulundu.

Takıntılarile ilgili uzmanlar

.
x