Sürekli olan çarpıntı

  • Hocam merhabalar adım Yusuf 21 yaşındayım hayatım boyunca ağzıma sigara bile sürmedim veya alkol kullanmadım sadece hareketsiz ve dengesiz(beslenme uyku vb ) bir hayat yaşıyorum size bir sorum olacaktı ben en son olan İstanbul depreminde evde tek başıma kalmıştım o gün kalbim çok hızlı attığı için acile gittim ekg çekildim doktor bir şeyin yok dedi ama benim gene çarpıntılarım olamaya devam etti ve ben depremle karşılaşana kadar kalbimde hiç böyle bir sıkıntı yoktu gecenin bir yarısı acillere gittim 2 3 kez çarpıntılarım yüzünden kalp krizi geçiricem veya ölücem diye korktuğum için nabzım daha da hızlanıyordu acile gidiyorum ekg çekiyorlar kan alıyolar sakinleştirici ilaç verip eve geri yolluyolar beni en son kardiyolojiye randevu aldım egk ve eko çektim kan verdim bana kalbimde hiçbir sorun olmadığını psikiyatristimin verdiği ilacı (paxera 20mg) kullan düzeleceksin dedi 7 ay oldu ilacımı kullanalı çarpıntıyla beraber gelen panik hissini bastırabiliyorum artık ama sizce neden çarpıntım oluyor kalbimde ciddi bir problem olabilir mi? yada çarpıntı bana bir zarar verir mi? kafama çok takılıyor tekrar kardiyolojiye randevu almayı düşünüyorum sizce kalbimde hayati risk taşıyan bir hastalığım olsa ekg, eko veya kanda çıkarmıydı çarpıntı olduğu zaman genelde midem çok bulanıyor bazen kusuyorum reflü hastasıyım acaba omu yapıyor onu da bilemiyorum fikrinizi almak istiyorum

  • Doktor Cevabı:

    İyi günler, yaşadığınız panik bozukluk/veya posttravmatik stres bozukluğu şeklinde bir durum. burada taşikardiyi tetikleyen düşüncelerin tetiklediği ani adrenalin deşarjlarıdır. bunu ancak sebebi düzelterek ortadan kaldırabilirsiniz, zor bir tedavidir. 21 yaşında koroner damar tıkanıklıkları çok çok nadirdir, kalp krizi riski de çok çok nadirdir. gençliklte kalp krizi denen ani ölümlerin çoğu farklı elektriksel problemlerden kaynaklanır, çoğu muayene ve ekg'de kendini gösterir. kontrollerde normal çıktığına göre üzerinde durmayın derim. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
  • Anladım hocam cevabınız için çok teşekkür ederim sizin bana bir öneriniz var mıdır acaba? psikiyatrist tedavimin yanında terapide almalı mıyım? ilaçlarımı kullanalı 7 8 ay oldu nerdeyse sanırsam yeterli bir süre değil benim için

  • Doktor Cevabı:

    Bu konuda psikiyatrist daha doğru yardımcı olacaktır.

    tarihinde cevapladı.

Bursa Kardiyolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Çarpıntı ve psikiyatrik ilaç

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İbrahim Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı ve ilaç

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yılmaz Ömür Otlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikolojimi bozan ves

    Doktor bey merhaba ben 20 yasinda bir bayanim,ekstrasistoller yuzunden icinde bulundugum cokuntu ile gozyaslari icinde yaziyorum,cok yakin zamanda bu sorun yuzunden muayene oldum kan,eko normal(minimal my ty)holterde ise 15 adet ves'e rastlandi ilac verilmedi masummus,kisa bir sure rahatlasam da agi...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Kani Gemici

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Dideral kullanımı ve spor, kahve

    Merhabalar kalp çarpıntısı sıkıntım olduğu için yaklaşık 3 gündür 40 mg olmak üzere dideral, 4 damla d vitamini ve magnezyum kullanıyorum fakat görmede bulanıklık ve tansiyonumda düşüklük var. 120 ye 50 bazen 100 e 40 civarında oluyor nabzım. dinlenme halinde 60 civalarında ilaca başlamadan önce 80...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Taşikardi atağı

    Hocam orta okuldan beri atak var başka anormal bir durum yok ama 2008kalp ultrasonu normal 2011 ultrasonu ias anevrizmatik yazıyor af belirtileri nedir ki sadece kalp çarpıntısı taşijardi var başka ağrı sızı mide bulantısı baş dönmesi hiç bişeyim yok af ın belirtilerine baktım ama bazen düzensiz atı...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp çarpıntısı

    Çok teşekkürler hocam

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kalp çarpıntısı

    Hocam merhaba. annem epilepsi hastası ve migreni var. migren atakları geldiğinde kusuyor ve 2 defadır kustuktan sonra şiddetli kalp çarpıntısı oldu. acile gittiler nabzı 140 lara çıktı ve acilde düşürmeye çalıştılar. birinci denemede düşmemiş ikinci denemede düşmüş. doktor hanım da anneme beloc 50 m...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sinüs taşikardi

    İyi günler hocam kolaylıklar dilerim.dideral 40 yarım sabah yarım akşam içtim.5 gün.carpintim çoğaldı iki günde bir sabaha kadar uyuyamadım.5. günü sonunda akşam tekrar nabzın 110 oldu.sonra dr sordum.yarim iç dedi.yarim içince uykum normallesti.fakat akşam iftardan sonra akşam 11 12 gibi 94 oluyo....

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç kullanımı

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Can Özbek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İlaç kullanımı

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Kani Gemici

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete mi kalp hastalığı mı?

    Merhaba hocam yaklaşık 5 aydır kalp çarpıntısı(teklemeyle başlıyor), soğuk terleme, baş dönmesi ve ani gelişen nefes darlığı(1dakika sürüyor), nefes darlığından sonra gelişen boğazda yanma oluyor. ve yemek yedikten sonra sırtımda(kalbimin arkası) ve kalp atımında şiddetlenme oluşuyor. bunlara ek ola...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı ekstra atım

    Peki ecopirin kullanmam dogru olur mu concorun yanında ek olarak

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Secita yan etki

    Hocam merhaba daha önceden secita 5 mg kullanıyordum 2 sene önce tedaviyi bıraktım dün doktorum tekrar başlattı ama kusma kalp çarpıntısı yapmaya başladı tüm gün kusturdu biraz azaldı şu an ama hala gecmedi ilacı alırsam tekrar kötü olmaktan korkuyorum tüm gün yataktan kalkamadım ilacı bırakmalı mıy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp çarpıntısı

    Merhaba hocam adım ahsen ben isim gereği fazla merdiven çıkıp iniyorum ve bir kac merdiven ciktiktan sonra nefes nefese kalıyorum nabzım cok hızlı atıyor. yaşım henüz 23 ve bu durumdan gercekten korkuyorum. ciddi bir sorun olabilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç kullanimi

    Serhat bey merhabalar benim ritim bozukluğum var covid ilacı kullanabilir miyim ?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Serhat Sığırcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x