Sürekli açlık hissi

  • Sn. Hocam merhabalar, şikayetim midemdeki sürekli açlık hissi.. yaklaşık 9 yıl önce mide ağrısı vardı strese dayanıklı idi. Bı sure geçti.. daha sonra depresyon sebebi ile 1 ayda 11 kilo kaybım oldu.. aşırı uyku uyuyorum normalden fazla.. son 4 gün başta mide bulantısı yaşadım, daha sonra şişkinlik, şuanda yemek yedikten 1-2 saat sonra hafif ağrı ve hep bir açlık hissi yaşıyorum. Sanki mideme bir taş koyulmuş orada kalmış gibi. Bişeyler yedigim zaman da ağrı yapıyor bunun sebebi strese bağlı olabilir mi yoksa bir mide rahatsızlığı olup hekime gorunmeli miyim?


Bursa Dahiliye uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Site içerisinde bulunan bilgiler bilgilendirme amaçlıdır. Bu bilgilendirme kesinlikle hekimin hastasını tıbbi amaçla muayene etmesi veya tanı koyması yerine geçmez.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Antepsin ve helipak

    Iyi aksamlar iki hafta önce endoskopi yapıldı, reflu gastrit ve dispepsi teşhisim koyuldu.bugun biyopsi sonuclarimda midemde helikobakter pilory oldugu soylendi. antepsin kullaniyordum onceden simdi helipak tedavisi verdi doktorum 14 gunluk. bu surede eski mide koruyucumu kullanmamam gerektigini soy...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Muammer Kara

    Doç. Dr. Muammer Kara

    Geçmiş olsun antepsin gereksiz

  • Lazer ile göz tedavisi

    Merhaba. 22 yaşındayım. miyopum göz derecem 3 ve üç yıldır kontakt lens kullanıyorum. lazer ameliyatı olmak istiyorum kornea kalınlığım sağ göz 529, sol göz 530 . lazer ameliyatı olabilir miyim?

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Levent Akçay

    Doç. Dr. Levent Akçay

    Retinada uygunsa tabiki olabilirsiniz. bu kadar bilgiyi bildiğinize göre bu tetkikleri size yapan doktor bunu size zaten söylemiştir

  • Zevk suyu ile ilişki

    Hocam şubat ayında adetimi ilk 6 sında oldum 12 sinde bitti sonra 16 sında tekrar başladı 22 sinde bitti döngüm genelde 30-35 gün sürer ilişkinin olduğu gün de yumurtlama zamanı adet olacakmışım gibi ağrım olur akıntım fazla olur ondan anladım 1 martta da olay oldu belirtilerim başladı 1 hafta sonra...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Atilla Köksal

    Prof. Dr. Atilla Köksal

    Hamile kalmadığını düşünüyorum.adetiniz birkaç gün sonra gelebilir.



  • Pankreas şüphesi

    Merhabalar hocam. yaklaşık 2 ay gibi bi süredir hafif karın agrilari( üst sağ ve sol )ve özellikle sirt agrisi sikayeti cekmekteyim ayni zamanda bagirsak hareketlerinde degisiklik ve gaitada sıklıkla acik kahverengi ve fazla yagli gelme durumu söz konusu. 2 kere ultrason 1 kere bilgisayarli tomograf...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Muammer Kara

    Doç. Dr. Muammer Kara

    Geçmiş olsun şikayetleriniz bence yine ibs ile ilişkili ibs’de karnın her yerinde ağrı olabilir büyük abdest sonrası azalan karın ağrısı ibs ile ilişkilidir kaygı bozukluğu şikayetleri arttırır debridat fort 3x1 kullanın üç hafta sonra tekrar yazın başka hiçbir tetkik yaptırmayın

  • Zara herhangi bir şey olmuş mudur

    Merhabalar ben genital bölge temizliği yaparken tüy dökücü krem kullandım ve bekletirken aşırı bi yanma hissettim vajinanın içerisinden o korkuyla parmagımın ucuyla biraz içeri soktum ama max 2 cmdir daha sonra duştan sonra çamaşırımda akıntıyla birlikte hafif bi kanama gördüm pembemsi ailemle payla...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Sevim Turhan

    Op. Dr. Sevim Turhan

    Sıkıntı olduğunu düşünmüyorum, merak etmeyin, tahriş nedeniyle olabilir, iyi günler dilerim.

  • Zevk suyu sperm

    Hocam merhaba birsey soracaktim bir kadının vajina ağzına bir sıvı bulaşsa zevk suyu sperm vs bunu rahim çekebilir mi kendine vakum gibi böyle bir özelliği var mıdır yumurtalıklara ulaşabilir mi böyle bir durumda ?

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Emre ÖZGÜ

    Doç. Dr. Emre ÖZGÜ

    Bu şekilde az da olsa gebelik şansı vardır



  • Adet kanamadi

    Merhablar ben 20 yasindayim.adet oncesi yuksek atesim oluyor ayni zamda regl doneminde cok fazla oluyorum malesef bu durumda demir eksikligi kansizlik gibi sıkıntilar oluyor.doktorum kani azalmak icin ilac gibi tedavi yontemleri uygulacgini soyluyor.bu ilclarin bir sakincasi olabilir mi? cevabiniz...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    Ateş yüksekliği ve fazla kanama sizin yorumunuzdur. sizi tanımadan ve muayene etmeden sadece anlattıklarınıza dayanarak yapacağım yorumlar sizi yanıltır. bilgilenmek için size ****, doktor sitesi, instagram (igtv), facebook, youtube / biberoglu linklerindeki yazı ve videolarımı... Cevabı gör

  • Zek suyu sperm

    Hocam merhaba birsey soracaktim bir kadının vajina ağzına bir sıvı bulaşsa zevk suyu sperm vs bunu rahim çekebilir mi kendine vakum gibi böyle bir özelliği var mıdır yumurtalıklara ulaşabilir mi böyle bir durumda ? hamilelik olur mu yumurtlama döneminde bile olsa

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    Hamilelik olmaz. halk arasında söylenenler şehir efsanesidir. bilgilenmek için size ****, doktor sitesi, instagram (igtv), facebook, youtube / biberoglu linklerindeki konu ile ilgili (bekaret, gebelikten korunma)yazı ve videolarımı izlemenizi öneririm. ayrıca benzer sorulara önce... Cevabı gör

  • Sperm sevk suyu

    Hocam merhaba birsey soracaktim bir kadının vajina ağzına bir sıvı bulaşsa zevk suyu sperm vs bunu rahim çekebilir mi kendine vakum gibi böyle bir özelliği var mıdır yumurtalıklara ulaşabilir mi böyle bir durumda ? hamilelik olur mu yumurtlama döneminde bile olsa

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Sevim Turhan

    Op. Dr. Sevim Turhan

    Vakum gibi çekme olasılığı yoktur, gebelik olasılığı düşüktür, iyi günler dilerim.



  • Sperm zevk suyu

    Hocam merhaba birsey soracaktim bir kadının vajina ağzına bir sıvı bulaşsa zevk suyu sperm vs bunu rahim çekebilir mi kendine vakum gibi böyle bir özelliği var mıdır yumurtalıklara ulaşabilir mi böyle bir durumda ?

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. İrem Güler Özgür

    Op. Dr. İrem Güler Özgür

    Spermler hareketlidir, canlıdır. vajinanın üzerine boşalma olursa çok ama çok nadir olarak gebelik oluşabilir. bu sebeple korunmasız ilişkiye girmeyin. vajinanızın üzerine veya içine boşalma olmamasına dikkat edin. prezervatif kullanın. hem partnerinizden hastalık kapmazsınız hem gebe kalmazsınız.

  • Hamilemiyim

    Doktor bey ben sevgilimin yaninda otururken kiyafetler varken baksirin icinden ki bosallttim elime geldiyse eger 1 saat sonra tuvalete gittigimde yikamadan vajinama degdiyse hamile olurmuyum diye demistim ya adet olmustum 2.gunun aksami kesilip 3.gun aksama dogru tekrar gelip 4 .gun normal akmist...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Kemal Hükmen

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    Uzun öyküden sonra size cevabim gebe değilsen rahat olun geçmiş olsun

  • Açıklayın lütfenn:((

    Hocam merhaba. 16-18 şubatta sevgilimle kıyafetler varken bi yakınlaşmam oldu. hiç ten teması olmadı. 10 martta adet olmam gerekirken benim 5 martta lekelenmem başladı ve 9 martta kana döndü. 15 mart’ta bitti 6 gün sürdü kan renginde pıhtılıydı. diğer adetlerimden bir farkı yoktu. adetim biteli 4 5...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Neslihan Sultan Hazar

    Uzm. Dr. Neslihan Sultan Hazar

    Kıyafetlerle gebelik şansı yoktur. ama çok huzursuzsanız idrarda gebelik testi yapabilirsiniz. idrarda gebelik testi de şu an doğru cevap veriri



  • Ten teması hiç olmadı bu halde mümkün mü?

    Hocam merhaba. 16-18 şubatta sevgilimle kıyafetler varken bi yakınlaşmam oldu. 10 martta adet olmam gerekirken benim 5 martta lekelenmem başladı ve 9 martta kana döndü. 15 mart’ta bitti 6 gün sürdü kan renginde pıhtılıydı. diğer adetlerimden bir farkı yoktu. adetim biteli 4 5 gün oluyor baş dönmem v...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ayşecan Enmutlu

    Op. Dr. Ayşecan Enmutlu

    Merhaba, sperm içeren boşalma sivisi vajina girişi yakinlarina bulaşmadikca gebelik soz konusu olmaz. gecmis olsun

  • Yerleşme olabilir mi 18-20 gün sonra?

    Hocam merhaba. 16-18 şubatta sevgilimle kıyafetler varken bi yakınlaşmam oldu. 10 martta adet olmam gerekirken benim 5 martta lekelenmem başladı ve 9 martta kana döndü. 15 mart’ta bitti 6 gün sürdü kan renginde pıhtılıydı. diğer adetlerimden bir farkı yoktu. adetim biteli 4 5 gün oluyor baş dönmem v...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Emre ÖZGÜ

    Doç. Dr. Emre ÖZGÜ

    Anlattığınız şekilde gebelik oluşma ihtimali yoktur. şüpheli ilişkinin üzerinden 1 ay geçtiği için gebelik varsa idrar testi ile belli olacaktır

  • Açıklayın lütfen

    Hocam merhaba. 16-18 şubatta sevgilimle kıyafetler varken bi yakınlaşmam oldu. 10 martta adet olmam gerekirken benim 5 martta lekelenmem başladı ve 9 martta kana döndü. 15 mart’ta bitti 6 gün sürdü kan renginde pıhtılıydı. diğer adetlerimden bir farkı yoktu. adetim biteli 4 5 gün oluyor baş dönmem v...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Duygu Özkale Okyay

    Op. Dr. Duygu Özkale Okyay

    Kıyafetler varken gebelik olma ihtimaliniz olduğunu düşünüyor musunuz gerçekten? nasıl olabilir böyle bir şey?






.
x