Sünnet hakkında

  • Hocam merhabalar ismim sefa oğlumu sünnet ettircem.kararsız kaldım.önceki gittiğimiz doktorlar özel operasyon gerekiyo dediler çocuk altı aylıkken yapmadılar.şimdi oğlum 16 aylık.ne yapmamız gerekiyo.

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba nasılsınız. çocuğunuzu muayene etmeden kesin bir yorum yapılamaz. çünkü erkek çocukların yaklaşık %15’inde genital bölgede doğumsal bazı problemler oluyor. bu durumda önce problemi ameliyat ile düzeltmek ve aynı seansta sünnet yapmak gerekiyor. bu nedenle önce bebeği muayene etmek gerekiyor. çok geçmiş olsun

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Çocuk Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Sünnet izi

    Merhaba doktor bey. yaş 26, 10 yaşında lazer yöntemiyle sünnet oldum ben. sünnet hattında deri parçası gibi çok küçük bir şey var. sünnetten hemen sonra oluştuğuna eminim. yeni oluşan bir şey değil. cinsel aktif biri değildim. hatta yıllar içinde penis büyüdükçe o küçüldü diyebilirim. benim ve kız a...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sünnet izi

    Merhaba doktor bey. yaş 26, 10 yaşında lazer yöntemiyle sünnet oldum ben. sünnet hattında deri parçası gibi çok küçük bir şey var. sünnetten hemen sonra oluştuğuna eminim. yeni oluşan bir şey değil. cinsel aktif biri değildim. hatta yıllar içinde penis büyüdükçe o küçüldü diyebilirim. benim ve kız a...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Levent Türk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sünnet izi

    Merhaba doktor bey. yaş 26, 10 yaşında lazer yöntemiyle sünnet oldum ben. sünnet hattında deri parçası gibi çok küçük bir şey var. sünnetten hemen sonra oluştuğuna eminim. yeni oluşan bir şey değil. cinsel aktif biri değildim. hatta yıllar içinde penis büyüdükçe o küçüldü diyebilirim. benim ve kız a...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İlker Akyol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sünnet izi

    Merhaba doktor bey. 10 yaşında sünnet oldum ben. sünnet hattında deri parçası gibi çok küçük bir şey var. arada kafama takılıyor. eminim sünnetten hemen sonra oluştu. yeni oluşan bir şey değil. hatta yıllar içinde penis büyüdükçe o küçüldü diyebilirim. benim ve kız arkadaşım için herhangi bir sakınc...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Pipi acimasi

    Hocam.4 yasindaki oglumun pipisi aciyor. uroloji hekimine götürdüm pipisini ucu kızarıklık varmis tahlilleri temiz çıktı. ama yine de antibiyotik verdi.kullaniyorum. sunnet de olmadi. hala acıyor diyor arada niye olabilir ki. antibiyotik bitince hala geçmezse sunnet yapalim dedi. bu kızarıklık geçme...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Şenol Öztürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hpv endişesi

    Doktor bey merhaba cevaplarsanız çok sevinirim gerçekten. benim 5 senelik bir ilişkim var. bazen cinsel anlamda yakınlaşma yaşıyoruz. oral ve elle temasımız oluyor. en son bir buçuk sene evvel yakınlaştık. sorum şu, bir kadın oral yolla hpv kaparsa genital bölgesinde veya vajinasında siğil çıkar mı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serkan Altınova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İdrarın başının süt renginde gelmesi

    Hocam merhaba! 4 yaşında kasım ayından bu yana devam edan idrarının ilk kısmının beyaz süt rengi gelme şikayetimiz varken çişinde gelmesede haftada bir gün oluyor . bu beyazlığı oğlumun çişinin üzerime gelmesiyle üzerimde siyah bluzumun beyaz olmasıyla farkettim kolay farkedilecek bişey olmadığı i...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Y. Tarkan Soygür

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sünnet derisi geri kazanmak istiyorum

    Merhaba hoca ben 19 yaşındaym ben 1 yaşında ailem beni sünnet erti ben sünnet derisi geri kazanmak istiyorum sünnetsiz halini geri dönmek istiyorum hocam adim ömer soyadim tunç telefon numaram 0552 227 34 09 e posta adresim tunco6808@gmail.com

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Nureddin Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bebeğimi sünnet ettirmek istiyorum

    Sayın orkan bey iyi günler ben ankaradayım bebeğimi sünnet ettirmek istiyorum izmire gelemem ankarada tavsiye edecegğiniz bir doktor varmı acaba. teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Orkan Ergün

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sunnet zvk

    Mrb hocam 20 yaşındayım 5 ay once sunnet oldum ama sunnet oldugumdan beri ilişki sırasında hic zvk his alamiyorum hocam

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İlker Akyol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sürtünmeye bağlı tahriş

    Hocam mast kaynaklı tahriş oldu bepanthol sürüyorum 2 haftada rahatsızlık durumu iyileşti ama hala sünnet derisi penis başı arasında tahriş var 1 ayı geçti normal mi uzun sürmesi korkmaya başladım şuan normal dururken sıkıntı yok düzeldi büyük ölçüde ama dokununca bakınca hissediyorum kızarıkları a...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ferhat Ateş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Oglumun pipisi aciyor

    Hocam.4 yasindaki oglumun pipisi aciyor. uroloji hekimine götürdüm pipisini ucu kızarıklık varmis tahlilleri temiz çıktı. ama yine de antibiyotik verdi.kullaniyorum. sunnet de olmadi. hala acıyor diyor arada niye olabilir ki. antibiyotik bitince hala geçmezse sunnet yapalim dedi. bu kızarıklık geçme...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Güven Aslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Masturbasyon ve acı

    Hocam merhaba, masturbasyon bağımlısı olmuştum. baya bi abarttım. bu sabah yaparken birden çok fena acı geldi ve ucu kırmızılaştı. kilota deyince çok fena acıyor sünnet olmuş gibi. bu geçer mi veya ne zaman geçer? pandemiden dolayı doktora gidemem. kimseye de söyleyemiyorum. teşekkürler...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ferhat Ateş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hipospadias

    Merhabalar hocam 7yaşında oğlumuz distal hipospadias amelyat öncesinde doktor andoractim jel kullanım dedi zararı varmıdır çocuğa bi sıkıntı olur mu

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Y. Tarkan Soygür

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hipospadias ameliyatı

    Hocam merhaba iki buçuk yaşında ki oğlumun hipospadias ameliyatı pandemi dönemi nedeniyle hep ertelendi.. biz artık yaptirmayi düşünüyoruz siz uygun görür musunuz şu dönemde...teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Fatih Akbıyık

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x