Stres ülseri

  • merhaba Seçil hanim.16 yaşında kardeşim midede ve duedonumda ülserler tespit edildi. ergenliğini de zor ve çok melankolik bir halde geçiyor bunun etkisiyle gelişmiş bir stres ülseri olabilir mi ne yapmamız gerekir sadece ilaç tedavisi tedavi için yeterli olur mu. teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba melike hanım. mide ve duodenum ülserinin sebepleri gastroenteroloji tarafından mutlaka araştırılmalı. stres tek başına ülsere sebep olmaz, ancak stres mide asit salgısını arttırdığı için var olan problemi kötüleştirebilir. ergenlik dönemi sorunları için danışmanlık almak faydalı olacaktır. bir çocuk ve ergen psikiyatristinden randevu almanızı öneririm. ilaç tedavisi gerekip gerekmediğine doktorunuz karar verecektir.

    tarihinde cevapladı.

Bursa Çocuk Psikolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Travma sonrası stres bozukluğu

    Yaşadığımız travmalar sonrası "panik bozukluk,depresyon,yaygın anksiyete bozukluğu,dehb "olması normalmidir?travma bunlara neden olmuş olabilirmi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. E.Bengü Kayatürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gözlük sorunu

    Çok teşekkür ederim.saglikli günler.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Sabri Hergüner

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gözlük sorunu

    4 yaşında kızım var,1 buçuk yaşından beri gözlük kullanıyor kayma sebebiyle ve bu aralar sürekli ben ne zaman gozluksuz olacağım,neden gözlük kullanıyorum tarzında sorular yöneltiyor.ne diyeceğimi sasiriyorum.ne onerirsiniz?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Sabri Hergüner

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Davranış bozukluğu

    Merhaba benim kızım 8 yaşında yaklaşık bir yıldır ayaklarını saklıyor yazın bile çorap giyiyor akşam çoraplarını çıkardığımız an üzerini örtmeye çalışıyor ayaklarında bir sorun yok annesi olarak benden çok saklamıyor özbakımında ben yardımcı olduğum için olabilir önceleri ayağına birsey batar diye b...

    Doktor Cevabı:

    Pedagog Gülay Candar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çocukluk hata

    İyi gunler öncelikle.ben nasıl başlıycam bilmiyorum ama anlatmam lazım hiç iyi degilim anlaticaklarım benim için çok kötü ve zor.ben küçükken 11 veya 12yaşımda hatırlamıyorum 9 yaşın küçük erkek kardesimle oyun oynardık ama bu oyle bi oyun degil organlarimızı degdirir sürterdik aslında ne oldugunu b...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Ezgi Uygun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tirnak yeme

    Merhabalar miraç hanim benim 11 yaşinda bir kiz kardeşim var ve 1 yildir da tirnak yeme sorunumuz var bu konu da bize yardimci olabilir misiniz? wisc-r zeka testinin yaş sinirlamasi var mi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Miraç Sağlam

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Oğlum ismine bakmıyor

    Hocam merhaba. 15 aylık oğlum ismine kesinlikle bakmıyor, göz teması süper, bizimle oyun oynuyor, saklanbaci ve müzikte oynamayı çok seviyor. basen sisst desem duyuyor ama ismine hiç dönüp bakmıyor. ne yapmalıyim ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Pedagog Gamze Yücel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Otizim tanı

    Merhaba gamze hanım size nasıl ulaşabilirim. otizim konusuyla ilgili görüşmek istiyorum . internetten baktım ama hangi kurumda hasta kabulu yaptığınızı bulamadım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Pedagog Gamze Yücel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ceyhun Caferov

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Davranis

    Merhaba benim oğlum yirmiyedinci ayına gircek benim sorum oğlumun uyumama sorunu oğlum gunduzleri iki saat falan uyuyor akşamları da saat onikide falan bir iki saat pispislamadan sonra uyuyor ama çok uzun sürüyor uyuması bende artık yoruluyorum kızmaya başlıyorum sonra agliyor tek başına kendiligimd...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Senem Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çocuk gelişimi dikkat dağınıklığı

    Merhaba, oğlumda dikkat dağınıklığı ve anaokulunda arkadaşlarını sebepsiz iteleme vurma ve gülme var birşey ile oynarken istediği gibi olmuyor ise kızıp vuruyor veya atıyor oyuncağı.

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ceyhun Caferov

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ergenlikte hayali arkadaş

    Merhaba öncelikle, ben 16 yaşındayım. aslında ergenliğim iyi geçiyor, bir çok yaşıtıma göre çok daha mutlu ve sosyalim. bir çok arkadaşım var ama buna rağmen küçüklüğümden beri hayali arkadaşlarım var. bunlar belirli karakterler değil o an canım nasıl isterse o şekilde oluyorlar hatta bazen gerçek h...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Çağatay UĞUR

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kizim kiyafet giymiyor

    Mrb benim kizim 4 yasinda kiyafet giymiyor kardesi var 2 yasinda o dogdugundan beri huysuz kiyafet giymiyor sinirli artik evden cikmak istemiyor giyinmesin diye ic camasiri bile giymiyor surekli agliyo bagiriyo ne yapacamizi sasirdik lutfen bize bi yol gosterin nolur artik napacami bilmiyorum

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Kübra Biçer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bebekte olan bir farklılık

    Hocam hayırlı geceler size birşey sormak istiyorum sorum şu :9 aylık kız torunum var allah bağışlarsa son 1 aydir bacakkarıni gerginlestirp kendini sıkıyor sıkma sonucuterliyo surekli üst degistiriyoruz haz duygusunu keşfetmis sanırım bundan nasıl uzaklastiracağız surekli oyunlar ve ilgi goste...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Büşra Ağlamaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Iki yas sendromu

    Merhaba doktor hanım benim oğlum birgün sonra yirmiüçaylik olcak şuan oğlum her istediğini mızmızlanarak yada bağırarak istiyor bazen öylesine konuşsak bile bağırıyor böyle davrandığı zaman ne yapmalıyım ben ağladığı ve bağırdigi zaman seni anlamıyorum diyorum ama annemlere yakın oturuyorum onlara g...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Çağatay UĞUR

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x