Stres çarpıntı

  • Hocam merhaba, 3 senedir toplamda 7-8 kere yüksek tansiyon ve çarpıntı sebebi ile kalp doktoruna başvurdum. Çeşitli tarihlerde 4-5 hastane gezdim gerekli testler yapıldı ancak bana kalp veya tansiyon ile ilgili bi sıkıntım olmadığını bu durumun psikolojik olduğu söylediler. Stresli bi yapım var evet ama bu kadar hayatıma etki eder mi, ne yapmam gerekir. Psikolog mu psikiyatrist e mi görünmem gerekir. Şimdiden teşekkür ederim.

  • Doktor Cevabı:

    Psikiyatriye baş vurmanızı öneririm. doktorunuzla birlikte yapılacakları planlarsınız.

    tarihinde cevapladı.
  • Teşekkür ederim hocam


Ankara Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Histamin dopamin d2

    Anladım hocam.peki selectrayi ginseng içeren supradyn le beraber almak kandaki etki ve yan etkisini arttırır mı?ilk kez selectra aldıktan sonra yogun halsizlik baş dönmesi ve stres yaşıyorum.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaygı bozukluğu anksiyete okb

    Hocam merhaba ben 6 aydır selektra 100mg kullandım ama takıntılarım ve kaygılarım tam olarak geçmedi 4gündür citoles 10 mg başladım bu daha iyi geldi sanki ama 4 günde 2 kg aldım citoles kilo yapar mı. taktığım şeyler yüzünden hayata tam olarak konsantre olamıyorum ve kaygılarımdan ötürü tansiyonum...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Organik olmayan psikoz tanımlanmamis

    Selam hocam ben f28 f29 organik olmayan psikotik bozukluklar dediler sonra organik olmayan psikoz dediler 3 senedir tedavi goruyorum bu hastalik gecicimi simdisen tesekkur ediyoeum

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Takın kaygı bozuklugu

    Hocam kan incelemeler yapıldı cuma gün hormanlar bakıldı tsh ca 19-9 normal hemogram ve biyomkimya normal sadece glukoz 109 diğerleri normal hocam gaita da enfeskiyon var flagyl 500 verdi doktor hocam cipralex 10 mg başladım yarım yarım 3 gün silahlı güvenlik olduğu için hocam doktora...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyon olabilir

    Merhaba hocam ben 4 5 aydır depresyon kaygı yaşıyorum daha önce 2013 2016 yılları arası lustral 50 mg kullandım en son psikiyatri ye gittim gene kullan dedi ama acayip uyusuzum dün gece kabus gördüm bağırdım uykumda herkes uyandı kafam vücudum donmuş gibi hiçbir karar alamıyorum felçli gübiyim ne ön...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Brintellix lustral

    Hocam mutlu pazarlar umarım iyisiniz 🌹 hocam 2 psikiyatrise gittim yeni biri brintellix verdi diğeri lustral iç dedi 100 den basla dedi ikiside birbirinin ilacı için uygun değil kalp ritim yönünden dedi.ve biride tranko buscas iç dedi.hocam allah aşkınıza brintellix 10 mu lustral 100 mu kalp ritim a...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Takın kaygı bozuklugu

    Merhaba hocam 33 yaşında erkek güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum bu yüzden kayıtlara girmemesi için psikoloji doktoruna gidemedim işimde sıkıntı olur diye geçen sene karnım agrıyordu genel kontroller yapıldı ve problem çıkmadı sadece gastrit dediler kafaya takıyorsun dediler bende bunun üzerin...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aripa 5mg ilacı

    Hocam aripa isimli antipsikotik ilaç selectra ile kullandıktan sonra bende kilo alma kabızlık ve ayak kas ağrıları yaptı.üzerinden 1 ay geçti azaldı ama düzelmedi.biraz daha beklersem yaptıgı etki ve yan etkiler kendiliğinden düzelir mi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İbrahim Söylemez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Antidepresan bırakmak

    Selam hocam ben 10 yıl cipralex 20 mg sitilizan 2 mg kullandım sitilizan 2 mg arada kullandım ama cipralex 20 mg devamlı kullandım en son ailem ilacı bırak artık kullanma kimseye muhtaç değiliz çok şükür dediler bende tamam dedim ailemi dinledim hiç bişey bilmiyorum çünkü annemle psikatri uzmanına g...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Histamin dopamin d2

    Hocam dopaminin çeşitleri var dimi d1 d2 d3 d4 d5 gibi. peki d2 d3 bunlar dopaminin hangi işlevselliğini kapsıyor? bupropion etken maddeli ilaçlar (wellbutrin,zyban ) d2 üzerinden mi etki ediyor? ayrıca histamini arttıran bir ilaç veya tedavi var mıdır tıp biliminde ?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Okb, ilaç,

    Sayın hocam saygılar. okb sebebiyle doktor kontrolünde lustral isimli ilacı yaklaşık 3-4 sene önce kullanmıştım bir süre sonra kendimi iyi hissedince kendi hatam neticesinde bırakmak durumunda kaldım. yaklaşık 1 sene önce doktora danıştığımda yine lustral reçete edildi fakat bu sefer şöyle bir durum...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sürekli başımda bir sorun

    Anladım hocam . son bir soru olarak tüm bu anksiyete panik atak okb vs vs hepsi depresyonun alt dalları mıdır

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Nolur yardım edin

    Merhaba hocam şu anda kendi canıma kast etmemek için zor duruyorum. ben 10 yıldır okb hastasıyım. 21 yaşında bir genç kızım. ocak ayında bir ilişkim oldu. o günden beri hamilelik korkum var. 8 kez adet oldum. 5 kez usg ye girdim 1 kez kanda gebelik testi yaptırdım. hiçbirinde gebelik çıkmadı. fakat...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sürekli başımda bir sorun

    Sizin düşünceniz nedir peki hocam bu anlattıklarıma göre

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyetee

    Hocam merhabalar. hastalanip ölücem korkusuyla aksamlarj paxil kullanmaya başladım. 7 gün 10 mg kullandıktan sonra 20 mg a ciktim ve şuan 14. gün . sormak istediğim gün içerisinde aşırı terliyorum ve sanki kalbim bazen hızlı atıyor. ilacı bırakmam gerekir mi ?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x