Sosyal yaşama adaptasyon sorunu

  • Merhaba Ceyhun bey 13 yaşında bir oglum var. Derslere alakasız, dikkatini toplayamıyorum çogu konularda.özgüveni yok en önemlisi bu. Yanı yakın bir markete bile yollasam gözüm arkada. Nasıl Bi ttutum sergilemeliyim. Ergence atarlardı var. Teşekkür ederim.

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba çocuğunuzda dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu ve sosyal fobi olabilir.bu konuda bir uzmandan yardım olmanız iyi olur.ayrica özgüveni desteklemek gerekiyor( sosyal faaliyet,takım sporu vs)

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Çocuk Psikolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Önemli konu

    Hocam, iyi günler. bi sorum olucaktı cevaplarsanız çok sevinirim. ben üniversite sınavına gircem ama virüs kaparım diye çok korkuyorum ve astım hastasıyım. çevremdekilerin bazıları girme diyor sonuçta kim taşıyıcı bilemezsin diyorlar. bazıları da maskeni tak hiçbir şey olmaz diyorlar. sağlığımı da r...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Evden dişarı çıkmıyor

    Doktor hanım merhaba benim 25 yaşında bir kardeşimin oğlu var bir yıldır evden dışarısı çıkmıyor, çalışmıyor sadece kardeşleri ve annesi ile konuşuyor onun dişin da kimse ile konuşmuyor onlarda doktor diyence iletişimi kesiyor çok çaresiz doktora gelmeyi kabul etmiyor ne yapabiliriz.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Samuray Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Muayene ücret bilgisi

    İyi günler, size yakın zamanda gelip danışmak istiyorum fakat öğrenci olduğum için ücretini sormak istiyorum. muayene ücret bilgisini öğrenebilir miyim acaba?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Feride Nur Göçen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ergenlik ve okul reddi

    Yanıtınız için çok teşekkür ederim. oğlum akademik olarak geçen nisan ayına kadar çok başarılıydı. sonra bir düşüş yaşandı. bizimle de iletişim kurmuyor. ebeveyn olarak zor durumdayız. ayrıca asla psikaytri pedagog psikolog istemiyor. ikna olmuyor. çok geç uyuyor. odasının perdelerini örtüyor kara...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ergenlik ve okul reddi

    Uzm.dr. emel koyuncu kütük sayın doktor hanım merhaba . oğlum 12 yaşında . 7.sınıf. okula gitmiyor çok sık devamsızlık yapıyor. sorunca okul sıkıcı, sevmiyorum diyor. konuşmuyor anne ve baba olarak iletişim kurmuyor. sorunların üstesinden gelmiyor. her istediğini yaptırıyor. ama mutsuz. ergenlik b...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Özgüven eksikliği için ne yapabiliriz.

    Hakan bey merhaba 17 yaşında kızım çok fazla sosyal fobi yaşıyor özgüven olarak çok düşük arkadaş çevresinde ve okul hayatında güçlü bir karakteri yok malasef bunun için ne yapabiliriz acaba bize yardımcı olabilir misiniz ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Hakan Çarıkçıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kaka problemi

    Merhaba 4 yaşında bir kızım ve hala kakasını yapmak istemiyor çişini tuvalete yapıyor ama kakayi asla bez istiyor gelince.necburen takıyoruz bezi fakat yine tutuyor tuvaletini iki ayak çapraz yapılarak kendisini kasıyor tuvaletinin gelmesini engelliyor ne yapmalıyım bu sorunu asmak için ..

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Selcen Esenyel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Baş titremesi

    Hocam merhaba 21 yaşındayım bende 6 senedir sosyal fobi var aynı zamanda fizyolojik tremor vardı ilk başta esansiyel tremor dediler sonra psikolojikmen kaslarını kullanınca titriyorsun dedi nöroloji ve bir daha gelme dedi. şuanda 1 hafta önce başladım cipralex kullanıyorum. bu sıralar sabit dururken...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Özgüven sorunu

    Mrb hocam 21 yaşındayım ben kendime güvenmiyorum kendime güvenim yok özgüvenim yok tek başıma dışarı çıkamıyorum sanki dışarda bütün insanlar bana bakıyormuş gibime geliyor toplum içine çıkamıyorum utanıyorum mesela toplum içine çıktığımda ellerim bacaklarım uyuşuyor kendimi rahat hissetmiyorum kal...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Güzide Türkyılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Oglumda pskolojik rahatsizlik var

    Anladim cok sagolun bizde baba cok kaygili cok ustune dustugumuz icin de olabilirmi yardım almalıyız degil mi hocam ilaç ne tur bir ilaç kullanilir

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Veysi Ülgen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Oglumda pskolojik rahatsizlik var

    Merhaba ben hatice istanbuldan yaziyorum 8 yasinda oglum 3.5 yasinda kizim var oglum evin icinden korkuyor tuvalet gibi su isteme gibi butun ihtiyaclarini bana yaptiriyor salondan tek basina oturamiyor kardesi ile oda oda geziyor 2 sinif ogrencisi dersleri bic umursamiyor hep benim israrlarim ile ya...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Veysi Ülgen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Özgüven problemi

    Merhaba hocam sıkıntım şu bi ortamda veya en basitinden sınıfta konuşma yaparken kalbim küt küt atıyor hakim olamıyorum sesim titriyor. eskiden yoktu bi kez oldu kafaya koydum bida olurmu diye hep oluyor takıntı gibi oldu. hukuk okuyorum bunu aşmam lazım ileride çok problem olur lütfen yardımcı olun...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Basak Inan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Özgüven sorunu

    Merhaba hocam sıkıntım şu bi ortamda veya en basitinden sınıfta konuşma yaparken kalbim küt küt atıyor hakim olamıyorum sesim titriyor. eskiden yoktu bi kez oldu kafaya koydum bida olurmu diye hep oluyor takıntı gibi oldu. hukuk okuyorum bunu aşmam lazım ileride çok problem olur lütfen yardımcı olun...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ezgi Didem Ayaltı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Özgüven problemi

    Merhaba hocam sıkıntım şu bi ortamda veya en basitinden sınıfta konuşma yaparken kalbim küt küt atıyor hakim olamıyorum sesim titriyor. eskiden yoktu bi kez oldu kafaya koydum bida olurmu diye hep oluyor takıntı gibi oldu. hukuk okuyorum bunu aşmam lazım ileride çok problem olur lütfen yardımcı olun...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Ayça Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızımın psikolojik sorunu

    Merhaba benim 11ve 14 yaşında iki kızım var eşimden ayrı kızlarımla yaşıyorum. geçenlerde küçük kızımın yastığımın altına koyduğu bi notla karşılaştım. notta anne sana çok yük oluyorum beni yurda gönder zaten babamda bizimle ilgilenmiyor gönder beni yetiştirme yurduna diye yazmış görünce şok oldum k...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Selcen Esenyel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x