Sosyal fobi

  • Hocam simdi ilaclari duzenli kullaniyorum yaklasik bir hafta kadar oldu ilaclar etkisini gosterdikten sonra ne degisecek yani yeniden dosmus gibimi olacam kendimi gelistirmek icin ve terapi destegini ne zaman almami onerirsiniz simdi mi ilaclarin etkisinden sonrami yani zamani nedir tesekkur ederim

  • Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Psikoloji

    Terapi desteğini ilaç kullanırken alabilirsiniz, ayrıca ilaç etkisini gösterince hayatınız değişmeyecek sadece yapmakta zorlandığınız davranışları yapmaktaki kaygınızın azalması sonrası sizde biraz daha sizi rahatsız eden durumların üzerine gittikçe sorunlar azalarak kontrol altına gideceksiniz. ayrıca aşağıda linkini verdiğim makalemi okursanız orada terapi hakkında bilgiler bulabilirsiniz. ****

    tarihinde cevapladı.

Bursa Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Depresyonda

    Menü ana sayfabenimsayfamsorularım (#2279780) soru depresyonda depresyondayım saygılar oğlum uzun yıllardır depresan kullanıyor paxıl en son kullandığı ilaçtır hastanede sekreterlik yapıyor hastanenin bashekımıyle akrabalık var mesai arkadaşları bu durumdan rahatsız 5yıldır onu aşağılayıcı tavır...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Alpaslan Keskin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Neden olabilir

    Merhaba hocam ben bir hafta oldu piskiyatriye gideli bana bir ilac verdiler olici kolandigimdan beri iliskiye giremiyorum yani afedersiniz sertlesme olmuyor ilacin adi selectra 50 mg

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mustafa Kemal Özcan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyonda

    Depresyondayım saygılar oğlum uzun yıllardır depresan kullanıyor paxıl en son kullandığı ilaçtır hastanede sekreterlik yapıyor hastanenin bashekımıyle akrabalık var mesai arkadaşları bu durumdan rahatsız 5yıldır onu aşağılayıcı tavırlara maruz kalıyor bir arkadaşı pna başhekim gittikten sonra sana...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Muhammed Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Depresyonda

    Depresyondayım saygılar oğlum uzun yıllardır depresan kullanıyor paxıl en son kullandığı ilaçtır hastanede sekreterlik yapıyor hastanenin bashekımıyle akrabalık var mesai arkadaşları bu durumdan rahatsız 5yıldır onu aşağılayıcı tavırlara maruz kalıyor bir arkadaşı pna başhekim gittikten sonra sana...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Ali Bıçak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ertesi gün hapı

    Geçen ay adetime 3 gün varken prezervatif patlaması sonucu vajinaya gelmemesine rağmen emin olmak için ertesi gün hapı kullandım. adetim 2 gün geç, yani haptan 5 gün sonra geldi. ancak bu ay bir gecikme yaşıyorum. test yapmıştım yakınlaşmadan 18 19 gün sonra ve negatif çıkmıştı. bu ay yumurtlama akı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyonhali

    Menü ana sayfabenimsayfamsorularım (#2277131) soru depresyonhalı saygılar oğlum uzun yıllardır depresyon ilaçları kullanıyor ama geçmiyor en son paxıl20mg2*1 rıspendalı günde yarım kullandı 15 gün sonra onu bir korku saldı çalıştığı hastaneden ayrılmak istediğini söyledi dr rıspendalı kesti şimd...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Dan. Merve Nur Yolcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kötü düşünceler

    Merhaba hocam evliyim 2 tane çocuğum var. her anne gibi onları çok seviyor ve korumaya çalışıyorum.ama hep kötü şeyler düşünüyorum.(örnek) çocuklarımla dışarı çıktığımda acaba araba bize çarpar mı? acaba gittiğim avm de deprem olur mu? acaba arabayla kaza yapar mıyım? sürekli bunları hayal ediyorum...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyonhalı

    Saygılar oğlum uzun yıllardır depresyon ilaçları kullanıyor ama geçmiyor en son paxıl20mg2*1 rıspendalı günde yarım kullandı 15 gün sonra onu bir korku saldı çalıştığı hastaneden ayrılmak istediğini söyledi dr rıspendalı kesti şimdi paxıl kullanıyor panik korku var ne yapacağımızı şaşırdım ben kafay...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ne yapmalıyım

    Merhaba benim kızkardeşim metastas karaciğer kanseri kemoterapi aldı şimdi ameliyatla yakılacak tümörler kendisi şarap içmek istiyor faydalı olduğunu söylüyor bende zararlı olduğu için izin vermiyorum üzülüyor sizce nasıl davranmalıyım? teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Hüseyin Erol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Beta hcg 4,64

    Merhaba hocam ben 04.11 de ilişkiye girdim adet geciktirici kullanmıştım 2-3 gün o günün akşamı kullanmayı bıraktım 05.11 akşamı da adet oldum 8 gün sürdü adetim sonra ayın 17 sinde beta hcg testi yaptım 4.17 çıktı sonuç var mı yok mu emin olamadım idrar testinde de tek çizgi çıktı ayın 21 inde tekr...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Minnettarız

    Merhaba hocam. babam sizin sayenizde hayata tutundu. iyiki varsınız çok teşekkürler ailecek hep dualarımızdasınız. tekrar gelmek istiyoruz fakat manisa ruh sağlığında degil misiniz randevu bulamıyoruz

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Semih Bilgin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hangi doktor

    Detaylı cevap verdiğiniz için teşekkür ederim hocam ben daha önce psikiyatri doktoruna cinsel sorun erken boşalma olduğu için gitmiştim sırasıyla misol, lustral, paxil, welbutrin,brintellix kullandım ama beni daha kötü yaptılar istemeden vucud hareketi oluştu gece çırpınarak kalkıyorum ve en kötüsü...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anlık kopmalar

    İyi gübler hocam.30 yaşındayım.yaklaşık 2-3 ay boyunca sağlığımla ilgili çok endişeli ve stresli bir dönemden geçtim.ardından son 1 aydır bazı günler mutlu olabiliyorken; bazı günler hiçbir şey yokken karamsar ve depresif oluyorum.en kötüsü de son günlerde bulunduğum ortamda anlık kopmalar yaşıyorum...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Savaş Polat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kendimi nereye koymam gerektiği

    Merhaba şeyma hanım internetten buldum sizi ne söylemem gerektiğinizde bilmiyorum ama dün bişey oldu ve kendimi kaybettim hiç birşeyin yolunda gitmemesinden sıkıldım boşuna yaşıyormuşum gibi geliyor artık

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Şeyma Altınel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bir sorum olacak

    Sayın hocam iyi günler internette şunu söylüyor antidepresan ilaçlar serotonin artışına bağlı olarak kalp krizine yol açar serotoninin çalışma mekanizmasını artırmak kalp krizine neden olur bu doğru mudur kanda / vücutta artan serotonin krize sebebiyet verir mi

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Erkan İriz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör





.
x