Sosyal anksiyete bozukluğu

  • Sosyal fobi için doktor bana zeyprex verdi on gündür günde 20mg kullanıyorum akşamları ama daha bi etki görmedim bu normal mi??

  • Doktor Cevabı:

    Sosyal fobi ilaç ve psikoterapi ile duzelmektedir. lütfen aynı zamanda psikoteraist desteği alınız.

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Sosyal fobi

    Merhabalar hocam 24 yaşındayım hukuk öğrencisiyim.son yıllarda kafamda kurup büyüttüğüm bi durum var. insan içinde konuşurken sesim titriyor nefes nefese kalıyorum ve rezil oluyorum. derste bi metin bile okuyamıyorum hoca bana söz verecek diye ödüm patlıyor. küçüklüğümde böyle bişey yoktu lisede bil...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sosyal fobi

    Merhabalar hocam 24 yaşındayım hukuk öğrencisiyim.son yıllarda kafamda kurup büyüttüğüm bi durum var. insan içinde konuşurken sesim titriyor nefes nefese kalıyorum ve rezil oluyorum. derste bi metin bile okuyamıyorum hoca bana söz verecek diye ödüm patlıyor. küçüklüğümde böyle bişey yoktu lisede bil...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sosyal fobi

    Merhabalar hocam 24 yaşındayım hukuk öğrencisiyim.son yıllarda kafamda kurup büyüttüğüm bi durum var. insan içinde konuşurken sesim titriyor nefes nefese kalıyorum ve rezil oluyorum. derste bi metin bile okuyamıyorum hoca bana söz verecek diye ödüm patlıyor. küçüklüğümde böyle bişey yoktu lisede bil...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sosyal fobi

    Mustafa hocam merhaba. 22 yaşında öğrenciyim. aşırı derece utangaçlık veya sosyal fobi yaşıyorum. bu durum uzun süredir böyle. kötü bir aile hayatı içinde büyümüş olmam, çocukluk ergenlik travmalarına maruz kalmam sanırım bu durumu tetikleyen başlıca unsurlar. insanlarla konuşamıyorum. ellerim terli...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Mustafa Cem Oğuz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sosyal fobi

    Ezgi hocam merhaba. 22 yaşında öğrenciyim. aşırı derece utangaçlık veya sosyal fobi yaşıyorum. bu durum uzun süredir böyle. kötü bir aile hayatı içinde büyümüş olmam, çocukluk ergenlik travmalarına maruz kalmam sanırım bu durumu tetikleyen başlıca unsurlar. insanlarla konuşamıyorum. ellerim terliyor...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ezgi Didem Ayaltı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Artik bunlara katlanamiyorum

    Merhaba dr hnm. yasim 23. 13'umden beri sosyal fobim var. orta 2'ye kadar kendi istegiyle sahnede, gosterilerde yer alan, parmagi hep havada, tahtada sunum yapabilen, arkadas edinebilen, teneffuste sinifta durmayan bir cocukken orta 2'deyken yeni okulumda akran zorbaliklari yasadim, derste soru soru...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özyıl Öztürk Sarıkaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Pskolojik bunalım

    Merhaba benim sorunum aşırı özgüveneksikliği diye düşünüyorum. insanlarla konuşurken hemen yüzüm kızarıyo üzerimde suçluluk pskolojisi oluşuyo ve kalbim hızlı atmaya başlıyor . 10 yıl önce depresyon tedavisi görmüştüm kısa süre ama hastalık ilerledikçe normal yaşantım aksamaya başladı ve cinsel iliş...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayşe Gül Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sosyal fobi

    Hocam merhaba youtubda bir videoda sizi gördüm aynı beni anlattınız hocam sosyal fobim var bir kez devlete bir kezde online terapiye katılaacaktım bütçem yetmediği için devam edemedi sorunumla ilgili bilgi almak için soru soruyorum 200 tl 50 dakika taksitte yapılmıyor öğrenciler için çok zor hocam b...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Mehmet Duman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hayali karakter görme

    Hocam merhaba.kızım 10 yaşında izlediği çizgi film ya da filmlerde gördüğü karakterleri daha sonra yanında gördüğünü, onlarla konuştuğunu,bunun ilk başlarda eğlenceli olduğunu ama artık korkmaya başladığını söyledi.bu durum uzun zamandır varmış ama bana yeni söyledi.özellikle yalnız kaldığında yanla...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Burak Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Özgüven eksikligi

    Merhaba, 20 yaşındayım. lise yıllarımın başlarında depresyon ve sosyal fobi tedavisi gördüm. (yalnızca ilaç verildi...) simdi universitedeyim. eskisi kadar kötü durumda değilim. ancak özgüven problemimin kendimi geliştirmemde büyük bir engel yarattığını fark ediyorum. örneğin dil kurslarına gitmeyi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Hüseyin Erol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete panik bozukluk

    Hocam merhaba, ben bir psikiyatri den 4 seanslık panik atak ve sosyal fobi psikoterapi aldım (ilaçsız) panik atağım tam geçti dedim ama 1.5 ay sonra tekrar yaşar gibi oldum ama yine de nasıl davranacağımı bildiğim için atak hemen geçti ancak ben ataklar sonrası depresif süreç yaşıyorum en son geçird...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsamettin GÜLDOĞAN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sosyal fobi

    Merhabalar hocam.24 yaşında erkeğim. hukuk okuyorum. malum okuduğum bölümden dolayı topluluk içinde fazla konuşmam gerekiyor. ama çok uzun zamandır kendimi bi şeye şartladım . gerek sınıfta gerek başka bi yerde bişey okurken konuşma yaparken heyecanlanıyorum sesim titriyor kalbim aşırı hızlı atmaya...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Erkam Ünal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Faverin neden az tercih edilir

    Hocam iyi ve sağlıklı günler dilerim. faverin ilacı diğer ssrı lara göre neden az tercih edilir birde sosyal fobi ve okb için faverin yazdırcaktım doktora kabul etmedi doktorum çünkü karaciğeri çok yorar dedi. diğer ssrı lardan dezavantajları nedir hocam faverinin .

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Baise Tıkır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyon sosyal fobi

    Hocam iyi günler umarım iyisiniz ben brintellix 10 ve 20 mg vardi elimde hani bir kac haftadır 10 mg içiyordum.surekli kaygı panik olmaya başlayınca onu 15 mg a çıkarmak icin 10 mg in ve 20 mg in yarısını böldüm ve 15.mg olarak ictim ama bölünebilir tabletler değil hocam acaba birsey olurmu yanlism...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyon sosyal fobi

    Hocam iyi günler ilginiz icin çok teşekkür ederim simdi geçmedim başka ilaca ama durum şu.brintellix 10 mg 20 gundur kullaniuorum ve asiri mutsuz üzüntülü surekli herşeye ağlayan ve asiri halsiz bi hal aldim terleme sıcak basmasi nefes alamama arada oluyor.gecede zor uyuyorum gece anca.ve surekli ha...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x