Soru: mrb hakan bey, ben 2005-2006 yılı arasında spor amaclı bır takım ana

  • Soru: mrb hakan bey, ben 2005-2006 yılı arasında spor amaclı bır takım anabolık steroıd ılaclar kullandım ve bıraktıktan ıkı kadar sure sonra sertlesme sorunu cinsel ısteksızlık ve sperm mıktarında azalma gıbı sorunlar cıktı aradan ıkı yıl gecmesıne ragmen problemlerım devam edıyor.yapılan testler sonucları hep normal cıkıyor.fakat sorunlar aynı ılac isimlerı prımobolan ve sustanon acaba sorun nedır ne yapmalıyım ınanın cok zor durumdayım saygılarımla.

  • Doktor Cevabı:

    Sinan bey;merhaba size üroloji uzmanına muayene olmanızı öneririm.

    tarihinde cevapladı.
  • mrb kesın sonuc ıcın endokrınolojımı yoksa urolojı bolumunemı gıtmem gerekıyor.ılgınıze cok tşk ederım saygılar.

  • Doktor Cevabı:

    Sinan bey;tekrar merhaba hormon sonuçlarınızın hep normal çıktığını söylemiştiniz.dolayısıyla üroloji uzmanı sizin için daha yararlı olacaktır kanısındayım.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x