Sn. prof.dr. safiye bilgin benim üç yaşında serebral palsy hastası oğlum va

  • Sn. Prof.Dr. Safiye Bilgin benim üç yaşında serebral palsy hastası oğlum var ara ara dilinde ve dudağında titreme gibi istem dışı hareketler oluyo o haldeyken yutkunamıyo dudakları içe doğru kayar gibi oluyo ağzından salyalar akıyo bu bazen hafif bazen ağır oluyo en son dün oldu bi ara nefesi kesildi ama bilinci yerinde oluyo çocuk tedirgin oluyo bizde tedirgin oluyoruz(daha önce rivotril kullanıyodu bir ay önce bıraktık şimdi depakin ve nootropil kullanıyo)cevabınızı bekliyorum teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Bu şikayetler nöbet olabilir. ilacın dozunu düzenlemek gerekebilir. yeni ilacın etkisi henüz yetesiz olabilir. kan dozu da bakılabilir.ayrıca eeg çekilip son durumu değerlendirilebilir. nootropil yeni başlandıysa bunun da nöbetler üzerine olumsuz etkisi olabilir. doktorunuza bu durumu danışmanız uygun olur. sağlıklı günler dilerim.

    tarihinde cevapladı.
  • ağızdaki titreme olayı 2 senedir oluyor hocam biz depakin ve nootropil e 1 ay önce başladık bi ara rivotrili 3 damladan 5 damlaya çıkardılar ve bu olay o ara çok sık olmaya başladı bir ay önce eeg çektirdik ve sonucu şö**** uyku EEG sin de yer yer izlenen keskin_yavaş dalga aktiviteleri,jeneralize eğilimli olarak dikkati çekmektedir.Bililnç yerinde oluyo buna göre bi açıklama yaparsanız sevinirim.TEŞEKKÜRLER

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba. eeg&#39de epileptiform deşarjlar görülmüş. bilincin açık olması nöbet geçirmediği anlamı taşımaz. son durumunu tekrar değerlendirmek ve buna göre ilaç düzenlemek uygun olur. eğer izleyen doktor çocuk nörolojisi uzmanı değilse bu uzmana da danışmanız uygun olur. iyi günler.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x