Sn.dr., ben diabet ve hipertansiyon hastasıyım, 1x amaryl 4mg. 3x glucopha

  • sn.dr., ben diabet ve hipertansiyon hastasıyım, 1x amaryl 4mg. 3x glucophage 850 mg. 1xglifix 15mg kullanmaktayım.akş 180-240 arasında bulunmaktadır fakat kahvaltıdan 2 saat sonra tkş 350-400 arasına çıkmaktadır. sanırım bu şeker seviyesi yavaş yavaş düşüyor ki akşam yemekten önce yine 180- 220 civarına dşüyor. bu durumda ilaç değişikliği mi önerirsiniz, ne yapmak gerekli? ayrıca ankarada yaşıyorum burada bana önerebileceğiniz bir doktor var mı? teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Sn kılıç, kan şekeriniz ilaç tedavisine rağmen oldukça yüksek seyrediyor. ilaçlara ek olarak gece insülini başlanması gerekebilir. doktorunuz gerekli tetkikleri yaptıktan sonra insülin tipine ve miktarına karar verecektir. tabii, beslenmenizi de tekrar gözden geçirmeniz de gerekecek. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x