Sivilce akne

  • Hocam merabalar ben 23 yasındayım ve sivilce sorunundan muzdaribim size sorum teyradox tedavimin ardından sivilcelerimin tekrarlaması sebebiyle doktorum roacutane önerdi ve bende fitness yapıyorum bu ikisini birlikte nası götürebilirim ve bunca yan etkisine rağmen önerirmisiniz iy çalışmalar dilerim

  • Doktor Cevabı:

    Merhabalar sivilce ve sivillce izi lekeleri benim özellikle ilgilendiğim ve çok başarılı sonuçlar aldığım bir konu. ben sivilce ve izleri için özel bir tedavi uyguluyorum. önce cildi temizliyoruz, yani bir cilt bakımı yapıyoruz böylece akneye neden olan tüm yağ butonlarını temizliyoruz. ardından bu tamamen temizlenmiş temiz cilde tamamen doğal meyve asitlerinden oluşan bir peeling uyguluyoruz, ve altın iğne radyofrekans lazer bazen de fraksiyonel lazer uyguluyorum ve gerçekten çok başarılı sonuçlar alıyoruz.ben roucutane yazmıyorum erzurumdasınız ama gelme şansınız olursa ben bu yolla ilaç içmeden tedavi ediyorum . gelmek isterseniz klinik ******** buradan bize ulaşabilirsiniz. sevgiler

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam bilgileriniz için çok teşekkür ederim peki kistik akneli ciltlerede yaptıgınız maskeler olsun peelingler olsun işe yarıyor mu ben daha başlıyalı 2 gün oldu zoretanin ve acıkcası yan etkilerindende korkuyorum başka faydalı bi çözüm arayısındayım ve ben erzurumda yasıyorum ne kadarlık bi tedavi süresi sizinki ne kadar gidip ve ne sıklıkla gelmem gerekecek hocam bide hocam son olarak migrenimde cok sık olmamakla beraber var bu bana sıkıntı olur mu zoretanin kullanmam açısından şimdiden teşekkür eder iyi çalışmalat dilerim

  • Doktor Cevabı:

    Tabiki yarıyor , yaramazsa nasıl bu işlemlerden iyi sonuç alabiliriz.. zoratanin ve roacutane birbirinin aynı iki ilaçtır ve çok yüksek yan etkileri var. ben bu ilaçları yazmıyorum size de almamanızı tevsiye ederim , sevgiler

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Dermatolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Sivilce problemi

    Merhaba , sivilce problemimden dolayı 7 ay a vitamini haplarından kullandım ancak 5 ay sonra tekrar sivilce olayı yine başladı. bu sefer doktora gittiğimde tekrar bu haplara başlamam gerektiğini söyledi. ancak 7 ay bu hapı kullandıktan sonra vücutta aşırı yağlanma , tüylenme ve testosteron üretimi a...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Berkant Oman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Roakıtan..

    Merhaba uzun uğraşlarım sonucu hala cevap bulamadığım iki soru sormak istiyorum. roakıtan ilacının kalıcı bir yan etkisi varmıdır? ve bir doktor olarak sizin tercihiniz olurmuydu?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sivilce akne

    Hocam bilgileriniz için çok teşekkür ederim peki kistik akneli ciltlerede yaptıgınız maskeler olsun peelingler olsun işe yarıyor mu ben daha başlıyalı 2 gün oldu zoretanin ve acıkcası yan etkilerindende korkuyorum başka faydalı bi çözüm arayısındayım ve ben erzurumda yasıyorum ne kadarlık bi tedavi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Acil ne olur

    Merhabalar nasılsınız gebelik de aknilox kullanır mı dr kullanablirain dedi araştırdım eritromissim gebelikte kullanablien bir antibiyotik doğru mu acaba

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acil ne olur

    Hocam merhaba sbn şu an sivilce tedavisi krem ve antibiyotik kullanıyorum gebe değilim ama gebe olursam birakicam biliyorum ama başka birşey ne kullanırız ilaç değil hani bioderma yüz yikams jeli gibi dermotelojik ürünler var mı ya da gebelik de neler yapılabilir

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Roaccutanne ve 20lik diş

    Roaccutanne tedavisine basladim 20 gun oldu ancak 20lik disimi cektirmem gerekiyor. antibiyotik kullanmamda ve dis cektirmemde ( yani sanirim kesilip alinacak ) bir sakinca var mi ? cilt doktoruma bir sure gidemeyecegim yardimci olursaniz sevinirim :) simdiden cok tesekkurler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Tuncayengin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kilcal damar leke

    Ben 7 buçuk ay aknetrent ilacı kullandım. daha sonra leke kremi kullandım. ve doktorum yuzumde kilcal damar çatlaması olduğunu söyledi. benek benek bazen kızarıyor . rahatsız oluyorum. nasıl bi tedavi ya da ne önerirsiniz?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Özbilir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sivilce tedavisi

    Merhaba hocam 23 yaşındayım 7 sene önce 12 aylık roaccutane tedavisi gördüm. bıraktıktan 2 sene sonra cildin aşırı bir şekilde yağlanmaya başladı ve yağlı cilt egzamalarım oluştu zaten alerjik bünyeli ve egzamalı biriydim daha çok arttı. şimdi tekrar başlamam gerekti.sizce roaccutane nin böyle bir y...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Emel Güngör

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Roaccutane tedavisi sonrası

    Merhaba iki kez iki yıl arayla roaccutane tedavisi gördüm 5 yıl sonra şimdi ise sivilceler yine tekrarladı. 27 yaşındayım. doktora gittiğimde benden hormon testleri istedi testosteron prolaktin fsh vs... hepsi normal değerlerde çıktı. kadın doğumda yapılan muayenede de yumurtalıklarda herhangi bir k...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Zoretanin rozasea

    Merhaba hocam 20 yaşındayım ve akne rozasea için üç aydır zoretanin tedavisi içerisindeyim. bugün 4. aya başladım . ilk ay 20 diğer aylar 30 mg olacak şekilde. fakat herhangi hiçbir ilerleme göstermedi. aksine kızarıklarım gün içerisinde daha da kalıcı halde şu anda. ilaçtan yana bir tek umudum vard...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Roaccutane

    Teşekkürler hocam , peki kg mg oranım nasıl olmalı tam doz almam işin tedavi sonunda kaç mg almış olmam lazım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Roaccutane

    Hocam merhaba sivilce için rouccutane tedavisine başladım. 1.90 boyunda 85 kiloyum ilk ay 20 mg ile başladık. bu mg biraz düşük gibi geldi bana.kilom için az gibi, o yüzden benim toplam kaç mg almam lazım ve bu kg mg ayarını nasıl yapmalıyım?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Zoretanin tedavisi

    Ismim mehmet araf iyi günler bir sorum olucak size özlem hanim ben askere gidicem 1 ay sonra cildiyeye gidip zoretanin tedavisine baslamayi istiyorum bana 6 7 aylik zoretanin recetesi yazabilir mi doktorum yoksa askerdeyken muayene için izin verip gönderiyorlar mı bu sorumu yanitlarsaniz simdiden co...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Tuncayengin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Roaccutane yağlanma ve kızarıklığı arttırdı?

    4-5gün önce zoretanin tedavisine başladım. günde 20 mg ile başlattı doktorum. yüzümde kızarıklık ve alnımda yağlanma oldu.kullanan herkeste genelde kuruluk olmuş ama bende yağlanma arttı sivilceler çıktı ve kızarıklık baya var. sebebi nedir acaba tekrar uzmana görünmelimiyim 1 ay dolmadan?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Deniz ARSAN SİR

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akne sorunu

    Hocam merhaba yüzümde adet dönemine yakin 3 4 tane iltihapli sivilce çıkıyor, madecassol bepanten krem ve e vitamini cilde ve aknelere iyi geliyomus sizce uygulamalimiyim aknelere iyi gelirmi teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x